Idd,behalve Battistella, maar die rijdt achteruit in tegenstelling tot overig jaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel niet echt fantastische namen
Leek me niet zijn schuldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch knap dat iemand die niet kan fietsen nog zoveel wint.
Omdat jezelf ook slecht bent en dan niet harder hoeft te trappenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou je bij een eendaagse klassieker wachten op je kopman als het duidelijk is dat die niet mee kan...
Toch nog wat aan Jumbo gehadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Chris Harper is wel een kleine openbaring dit jaar hoor.
Niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roglic moet zelf nu
Streep doorheen
Gebluft om Pogi ook een inspanning te laten doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wonderbaarlijke kilometer van Roglic
Vlasoc gaat iets harder vandaagquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:53 schreef Pistolero het volgende:
Roglic bij Bora volgend jaar gaat een hele leuke rubriek worden. De daadwerkelijke kracht van de Foodcoach app gaat duidelijk worden.
Vrienden maken met Cian zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:56 schreef Salina het volgende:
Primoz in de achtervolging op toekomstig ploegmaat Vlasov.
Vanavond al hommeles bij Bora.
Die voelt de hete adem van Roglic al in de nek en heeft even gekeken of hij nog ergens een voorraadje had liggen in de medicijnkast.quote:
Maar die heeft hij alquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft deze week alles op alles gezet om volgend jaar een contract te hebben.
Maar dat heeft ie al?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft deze week alles op alles gezet om volgend jaar een contract te hebben.
Dat was dan vrij dom van hem om al in een vroeg stadium te tekenen bij Lidl-Trek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:
Dan gaat dit niet op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie al?
Groepje is precies te groot om goede samenwerking mogelijk te maken. Goed gespeeld weer jongens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten ze hem wegrijden in de afdaling, mijn hemel.
Typisch een koers met Valverde, Rui Costa en Joaquim Rodriguez.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:26 schreef Salina het volgende:
Echt een soort juniorenkoers ofzo, tactisch gezien. Of nee, een kinderkoers.
Ik probeer dan altijd aan de VVD te denken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word lichtelijk agressief van G2.
Of juist niet, want de tactiek van junioren is altijd koersen, nooit nadenken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:26 schreef Salina het volgende:
Echt een soort juniorenkoers ofzo, tactisch gezien. Of nee, een kinderkoers.
Inderdaad. Vergane glorie die veel te lang is doorgegaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Blij dat dit Pinoo circus eindelijk voorbij is.
Jammer dat Bouhanni met stille trom stoptquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Best een oke seizoen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Inderdaad. Vergane glorie die veel te lang is doorgegaan.
Na die opgave in de tour die Bernal won, ben ik afgehaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja glorie, ik word hier al het hele jaar mee lastig gevallen alsof Eddy Merckx gaat stoppen met koersen terwijl we het hebben over iemand met een vergelijkbaar palmares als Bauke Mollema.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je trouwens wie ook te lang is doorgegaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:53 schreef Faraday01 het volgende:
Niet gezien maar Pogi heeft fietsles gegeven?
Dit weet ik!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je trouwens wie ook te lang is doorgegaan?
Ik zou er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is het de moeite om terug te kijken of beter van niet?
Mwah, ik vond toch ook wel een beetje dat het was van niet beter kunnen bij de achtervolgersquote:
Niet met Levgodquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:01 schreef Felagund het volgende:
Primoz jr. heeft geen winnaarsmentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |