Daar moeten we handhaving in de Eredivisie zien te behalen, allerbelangrijkste nu.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Elk punt vandaag zou een bonuspunt zijn, de echt belangrijke wedstrijden zijn tegen Utrecht, Volendam en Almere.
Ballen de 3e ring in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:48 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk trekken we de stijgende lijn van tegen AEK door.
Hele eredivisie is niet zo bijzonder, het is dat Ajax bijzonder slecht is momenteel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat AZ moet je ook niet groter maken dan het is.
Welke stijgende lijn? Tegen AEK was het wederom zeer slecht. Met pure mazzel hebben we daar een punt gepakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:48 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk trekken we de stijgende lijn van tegen AEK door.
Ok.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke stijgende lijn? Tegen AEK was het wederom zeer slecht. Met pure mazzel hebben we daar een punt gepakt.
Achterin is het nog steeds dramatisch, verdediging van een gemiddelde derde divisie club is vaak nog meer solide,
Middenveld mist enorm veel kwaliteit. Taylor, die eigenlijk niveau KKD is, doet het vaak nog beter dan Van den Boomen, Tahirovic, Vos, etc. en dat zegt veel.
Aanvallend onmachtig, op papier best aardige spelers met Brobbey, Bergwijn, Berghuis en Forbs. Maar echte kansen krijgt Ajax maar weinig en als er eindelijk een keer een goal wordt gemaakt staat in 50% van de gevallen iemand buitenspel.
Als Maurice het zegt, dan is het zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke stijgende lijn? Tegen AEK was het wederom zeer slecht. Met pure mazzel hebben we daar een punt gepakt.
Achterin is het nog steeds dramatisch, verdediging van een gemiddelde derde divisie club is vaak nog meer solide,
Middenveld mist enorm veel kwaliteit. Taylor, die eigenlijk niveau KKD is, doet het vaak nog beter dan Van den Boomen, Tahirovic, Vos, etc. en dat zegt veel.
Aanvallend onmachtig, op papier best aardige spelers met Brobbey, Bergwijn, Berghuis en Forbs. Maar echte kansen krijgt Ajax maar weinig en als er eindelijk een keer een goal wordt gemaakt staat in 50% van de gevallen iemand buitenspel.
Signaal van Cruijff.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht hier helemaal niets van: 1-4
Ik kan ook prima leven met een forse nederlaag als dat het einde van tijdperk Steijn betekent. Maar ik vrees dat ze hem alsnog laten zitten dan.quote:
Bij een nederlaag is 'ie sowieso weg, maar denk dat hij ook bij winst er morgen uit vliegt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan ook prima leven met een forse nederlaag als dat het einde van tijdperk Steijn betekent. Maar ik vrees dat ze hem alsnog laten zitten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |