Die hebben we nog nooit gewonnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou toch wat zijn als we nacompetitie gaan spelen
Ik heb toch een beetje het idee dat het de reden is dat Steijn hem daar heeft neergezet, gewoon de lange bal want dat ging bij Sparta ook zo goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind je het gek als er een middenveld voor je staat dat veel te ver weg en in de dekking gaat staan wachten.
Dit inderdaad, het gaat om die protocollaire aanpak waar dan, heel star, voor geen milimeter van afgeweken mag worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 09:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En toch gebeurde dat niet zo snel. Ik wijs op de bekerfinale PEC- Ajax, omdat dat het eerste voorbeeld is wat me te binnen schiet. Er moest heel wat gebeuren wilde men definitief staken.
Je hebt nu precies aan die idioten verteld wat ze moeten doen, daarmee heb je ze macht gegeven.
als die zouden aankomen zou dat fijn zijn maar dat geneurd niet, brobbey houdt ze wel vast.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb toch een beetje het idee dat het de reden is dat Steijn hem daar heeft neergezet, gewoon de lange bal want dat ging bij Sparta ook zo goed.
Nee maar bedoel dus meer dat de coach erom vraagt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als die zouden aankomen zou dat fijn zijn maar dat geneurd niet, brobbey houdt ze wel vast.
Dat duurde nog langquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:49 schreef 3rr0r het volgende:
Politie deelt foto's verdachten die gezocht worden voor betrokkenheid Klassieker-rellen
https://www.politie.nl/mi(...)ry=1054&distance=5.0
nobody caresquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:41 schreef 3rr0r het volgende:
14:00 uur | Feyenoord (V) – Ajax (V) | ESPN
Kan Ajax deze wel winnen?
bij Feyenoord werkte dat perfect met Bijlow en Senesi. Bijlow had Spaanse les genomen voor het geval hij vaker met Spaanstalige verdedigers voor zijn neus stond. dus eigenlijk zou je dan Gorter of Ramaj ook een rudementaire cursus Kroatisch moeten geven (alleen de voetbaltermen)quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:23 schreef StevenHyde het volgende:
Je zou haast met Medic-Sutalo-Sosa achterin gaan spelen, zodat er iig iets van communicatie is in de moedertaal. Opbouwend en verdedigend kan het toch niet slechter dan nu. Maargoed, Hato moet er ook in dus die puzzel is niet te maken.
HD camera's worden blijkbaar alleen in china gebruikt. Wij krijgen de 480 pixel camerasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:49 schreef 3rr0r het volgende:
Politie deelt foto's verdachten die gezocht worden voor betrokkenheid Klassieker-rellen
Hoe kom je hierbij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
bij Feyenoord werkte dat perfect met Bijlow en Senesi. Bijlow had Spaanse les genomen voor het geval hij vaker met Spaanstalige verdedigers voor zijn neus stond. dus eigenlijk zou je dan Gorter of Ramaj ook een rudementaire cursus Kroatisch moeten geven (alleen de voetbaltermen)
Legt, right, behind spreken ze toch allemaal welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
bij Feyenoord werkte dat perfect met Bijlow en Senesi. Bijlow had Spaanse les genomen voor het geval hij vaker met Spaanstalige verdedigers voor zijn neus stond. dus eigenlijk zou je dan Gorter of Ramaj ook een rudementaire cursus Kroatisch moeten geven (alleen de voetbaltermen)
Je weet niet van hoe ver die camerabeelden zijn, misschien is dit met x keer digitale zoom erbij. Maar geheid hebben ze niet up to date spul hangen overal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
HD camera's worden blijkbaar alleen in china gebruikt. Wij krijgen de 480 pixel cameras
Eentje daarvan zal toch wel @RensAjacied zijn neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:49 schreef 3rr0r het volgende:
Dat gaf Steijn zelf aan voor de wedstrijd ja, bang als ie was voor de druk van AEKquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar bedoel dus meer dat de coach erom vraagt.
De twee camera's bij mijn huis geven nog beter beeld.... maar ja dat is vrij nieuwe shit. Gok dat ze bij de Arena niet allemaal nieuw zijn..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
HD camera's worden blijkbaar alleen in china gebruikt. Wij krijgen de 480 pixel cameras
Bah, allemaal weer mensen met een lichte huidskleur. Het zijn ook altijd die verrekte Hollanders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:49 schreef 3rr0r het volgende:
Ligt ook beetje aan de opslag etc. Hoeveel cameras zullen er bij de arena wel niet zijn. En die nemen 24/7 op en die beelden moeten nog best een tijdje bewaard blijven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De twee camera's bij mijn huis geven nog beter beeld.... maar ja dat is vrij nieuwe shit. Gok dat ze bij de Arena niet allemaal nieuw zijn..
duurde ook weer even hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:49 schreef 3rr0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |