ze hebben daar een echte trainerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo angst om naar Eindhoven te moeten
Zouden in dit Ajax niet misstaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds wachten op een user die Angelo Cijntje of Jan Bruin gaat aanprijzen.
Het lijkt me de laatste van Steijn.quote:
Idd, zeer waarschijnlijk bekeken op de Sportsdeck / Scorito / Fok Voetbal manager manier bekeken vanachter een computer scherm. Data er bij gezocht en in theorie het ideale team, zonder ooit Steijn gezien of gesproken te hebben (al schijnt Knudsen de eerste keus te zijn geweest en Steijn plan B) en zonder al die spelers ooit gezien te hebben op zijn eigen Stuttgart jongens en Mediç na.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:26 schreef D_A het volgende:
Maar wat zou Mislintat nou echt gedacht hebben dat ie al deze lui binnen haalde. Dit kan wel wat worden?
Wat doet Lucas tegenwoordig? Als Tomasson zijn kicksen nog een keer onderbindt kan hij er met dit middenveld ook nog een balletje intikken dat er toch al in zou gaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:10 schreef franklop het volgende:
Knipoogkroaat die scoort.
Het is dat we Guidetti nergens tegenkomen om nog een goal te maken en het seizoen nog dramatischer te maken
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
Idd, zeer waarschijnlijk bekeken op de Sportsdeck / Scorito / Fok Voetbal manager manier bekeken vanachter een computer scherm. Data er bij gezocht en in theorie het ideale team, zonder ooit Steijn gezien of gesproken te hebben (al schijnt Knudsen de eerste keus te zijn geweest en Steijn plan B) en zonder al die spelers ooit gezien te hebben op zijn eigen Stuttgart jongens en Mediç na.
Lijkt me wel als hij verliest, maar ik zou het puur opportunisme vinden want wie moet hem ontslaan? Van Halst die zelf op de schopstoel zit en vertrekt? Lachwekkend...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt me de laatste van Steijn.
Hij was verschrikkelijk!!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Pluspuntjes schrapen: onze aanvoerder was vanavond eens een keer niet zo heel slecht.
Ongeschiktquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:01 schreef Bugno3 het volgende:
"In deze ambiance hebben we het goed gedaan."
"We hebben weinig kunnen trainen."
"Het stond verdedigend goed vond ik."
"Nog wat slordig af en toe."
STEIJNED
Steijninho is niet echt ambitieus, he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:01 schreef Bugno3 het volgende:
"In deze ambiance hebben we het goed gedaan."
"We hebben weinig kunnen trainen."
"Het stond verdedigend goed vond ik."
"Nog wat slordig af en toe."
STEIJNED
Het is echt bijzonder ja. Hoeveel hebben we voor die gast neergelegd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef Black-Death het volgende:
Voor welke positie is die Mikautadze eigenijk gehaald? Die speelt dus geen minuut in dit bagger-elftal.. hoe slecht moet die jongen dan wel niet zijn
SVENNEDquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef Black-Death het volgende:
Voor welke positie is die Mikautadze eigenijk gehaald? Die speelt dus geen minuut in dit bagger-elftal.. hoe slecht moet die jongen dan wel niet zijn
Met deze trainer gaan we daar nooit achter komen, die man moet gewoon weg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef Black-Death het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |