Op dat Faceboek worden ze volop aangeboden, schandalig. Verder weet ik het niet, behalve dat het een lijdensweg was.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:34 schreef Thrts het volgende:
Hoe was de kaartverkoop, iedereen kaarten die het probeerde?
Vijf uur in de wachtrij gezeten voor jury finale maar die tickets waren natuurlijk weg toen ik er eindelijk door was. Uiteindelijk heeft iemand voor me kaartjes voor jury semi 1 en 2 kunnen kopen. Daar treedt de Big 5 op dus ik zie zo toch alle acts live. Maar wat een gedoe zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:34 schreef Thrts het volgende:
Hoe was de kaartverkoop, iedereen kaarten die het probeerde?
Ziedend.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Agenda van @:Cyan9 weer over hoop
Post dat even in het Agenda topic, dan vergeet ik het niet.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent. De voorronde van Tsjechië ontbreekt nog
De delegatie kennende kiezen ze liever een Melfest reject van 6 jaar geleden gezongen door iemand die de toon niet kan houden.quote:Op maandag 4 december 2023 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Oeh dit klinkt interessant. Alleen niet als iets wat geselecteerd zou worden voor een Ierse finale helaas. Klinkt wel als iets wat Ierland weer naar de finale kan brengen.
Oh god jaquote:Op maandag 4 december 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
De delegatie kennende kiezen ze liever een Melfest reject van 6 jaar geleden gezongen door iemand die de toon niet kan houden.
Straks krijgen ze nog een jaar als ons 2010; "Johnny! You need to choose now!" (Ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 4 december 2023 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh god ja
Ierland heeft echt de Nederland 2005-2012 fase nu en die omroep lijkt zo erg op de TROS qua mentaliteit niet normaal
Bob Geldof met een muntje.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Straks krijgen ze nog een jaar als ons 2010; "Johnny! You need to choose now!" (Ik zie het al helemaal voor me)
Enig klein pluspuntje is dat ze hun dieptepunt al bereikt hadden in 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |