SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat duurt nog wel even tochquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM wil je niet door het slotje heen posten?
Bedankt.
Ik help je graag vriend.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even toch
Maar ik zal het onthouden
Staat die loempia kraam daar nog?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:31 schreef KillemWieft het volgende:
Als we een punt pakken ga ik naar het Hofplein.
Toen hadden we geen Arnequote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit wordt gewoon een 2-0 verlies joh. Als het maar niet zoals vorige keer tegen City wordt, dat we weer uitstekend aan het seizoen begonnen waren en dachten dat we een kansje hadden tegen City wat niet zo bleek te zijn en dat alles toen in elkaar flikkerde.
Dit heb jij uitstekend gezien Mikeyquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
We moeten ook helemaal niet tegen City dat scheelt.
Als Arne dit wil dan geloof ik hier ook in.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:39 schreef hhh38 het volgende:
Het middenveld verdedigender neerzetten om zekerheid in te bouwen, dat vind ik niet leuk.
Stengs rechtsbuiten zonder opkomende back, ik zie het niet zo Domboquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Arne dit wil dan geloof ik hier ook in.
Die gaat een vrije rol krijgen, met als basis een 4-4-2quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs rechtsbuiten zonder opkomende back, ik zie het niet zo Dombo
Je moet een broedende Arend niet storenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs rechtsbuiten zonder opkomende back, ik zie het niet zo Dombo
Tegen 3-5-2 wellicht niet onverstandig alhoewel ik een beetje bang ben dat onze rechterkant niet helemaal lekker gaat staan zo. Geert die inschuift terwijl Zerrouki en Wieffer er al staan, en Stengs die naar binnen gaat. Maar goed daar zal Slot wel rekening mee hebben gehouden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:40 schreef Caland het volgende:
Versterkt middenveld dus met Stengs die naar binnen gaat, ben benieuwd.
Ik hoop dat mijn ongelijk bewezen wordt!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet een broedende Arend niet storen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |