Of van plastic bekertjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Griekenland worden ze niet echt warm of koud van een paar vuurwerkbommen volgens mij.
ik heb die wedstrijd live gezienquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:34 schreef Bugno3 het volgende:
6-4, flashbacks naar de beste voorstelling van Circus Vermeer ooit
@:Paul
Volgend seizoen op herhaling bij Jong Ajax Paulquote:
WIJ GAAN NIET DEGRADERENquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgend seizoen op herhaling bij Jong Ajax Paul
Lolquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef Intint het volgende:
Zo boys, nog even werken dus de laptop gaat dicht. Hopelijk net om 20:45 weer thuis en dan klaar voor hopelijk weer eens een mooi Europees avondje. Ondanks alles heb ik er toch wel weer zin in.
succesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef Intint het volgende:
Zo boys, nog even werken dus de laptop gaat dicht. Hopelijk net om 20:45 weer thuis en dan klaar voor hopelijk weer eens een mooi Europees avondje. Ondanks alles heb ik er toch wel weer zin in.
Heeft die je wijf geneukt?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis weer als een drol spelend.
Die lag bij vertrek toch ook redelijk onder vuur bij de jeugdopleiding?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:34 schreef -XOR- het volgende:
Haal dan Jonk ook terug. Lekker knallen.
Ik had meer zin in een Bergkamp-Jonk rematch. Rumble in the Jungle.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die lag bij vertrek toch ook redelijk onder vuur bij de jeugdopleiding?
dan toch waar dat die engelsen alles onder de champions league europees niet serieus nemen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:06 schreef HowardRoark het volgende:
Marseille ondertussen 2-0 voor tegen Brighton.
Toch normaal gesproken een makkelijkere weg naar de CL dan via competitiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan toch waar dat die engelsen alles onder de champions league europees niet serieus nemen?
Ze verloren zaterdag met 6-1 in de competitie.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan toch waar dat die engelsen alles onder de champions league europees niet serieus nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |