Tuurlijk wel, Steijn is een dead man walking. Net zoals Ten Hag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Steijn wordt niet ontslagen
Dat durven ze niet
Bang dat hij woest wordt.
Zo kijk ik ook na een bonus van een ton.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nu lacht hij nog...baantjes zieke idioot.
Ik denk 'gewoon' weer terug als technische man in de RvC, dat deed die in principe ook goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoofd jeugdopleiding wordt genoemd, TD lijkt me niet verstandig en denk toch dat Kroes daar ook wel wat inbreng in wil.
''innovatie en methodologie''quote:
Tot morgen!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Even geen last meer van die kakkies.
Het zegt alleen wat over jouw voorkeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Inb4 een user die een grap maakt waarin serieus nemen, Brobbey en Bergwijn en BLACKED voorkomen.
Mondjes gesnoerd genot.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Even geen last meer van die kakkies.
spaan doet iig de voorspelling dat het van praag lukt om kroes in november te laten starten. Lees idd veel namen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:47 schreef dimmak het volgende:
Van Praag, Van Gaal, Blind, Bergkamp, Ten Cate. Ik lees veel hosanna, maar ik ben er niet zo gerust op allemaal. Ajax DNA genoeg, maar of ze mee gaan met de huidige tijd is een 2e. Ik hoop iig dat het ze lukt om Kroes er zsm bij te krijgen.
Blind en Bergkamp ben ik ook niet perse blij mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:47 schreef dimmak het volgende:
Van Praag, Van Gaal, Blind, Bergkamp, Ten Cate. Ik lees veel hosanna, maar ik ben er niet zo gerust op allemaal. Ajax DNA genoeg, maar of ze mee gaan met de huidige tijd is een 2e. Daarnaast waren Blind en Bergkamp nou niet echt succesvol in functies na hun spelerscarrière. Ik hoop iig dat het ze lukt om Kroes er zsm bij te krijgen.
Het hangt er vanaf waarvoor ze gevraagd worden, als je Bergkamp in z'n oude rol terugzet krijg je meer focus op jeugd maar ga je wel naar een AZ niveau toe en dat lijkt me niet voldoende om titels te pakken en leuk mee te doen in Europa.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blind en Bergkamp ben ik ook niet perse blij mee.
Mijn vader had tot ze naar de arena verhuisde een seizoenkaart, die zal zich wel weer thuis voelen met al die oude bekende namenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:49 schreef PicoMMP het volgende:
Best lastig, ben absoluut geen fan van iemand als Scholletje. En Van Praag, Ten Cate, Van Wijk, Van Gaal... Allemaal (bijna) zeventigers die zo om kunnen vallen. Maar ik geloof wel dat ze er (deels) voor Ajax in springen. Het is nu gewoon een teringzooi en de kans op imagoschade is enorm.
Als je je ziel overlevert dan liever aan mensen met Ajax DNA dan neuk als Mislintat, Van Halst, Hendriks, etc.
Noop.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:28 schreef onlogisch het volgende:
Matchday boys. Zit er vandaag dan wel een overwinning in denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |