Ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Sta jij altijd te juichen dan als je een vliegtuig moet boarden.
Ik vind het helemaal niets zeggen, volgende keer maar op muziek door incheck balie dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het zegt veel over hoe de groep deze wedstrijd beleeft.
Waarom "ook"? AEK is niet vernoemd naar een griekse godquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig houden
Tijd voor AEK jongens!
Leuk feitje is trouwens dat Ajax ook vernoemd is naar een Griekse God dus dat is wel heel toevallig haha
Ajax ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom "ook"? AEK is niet vernoemd naar een griekse god
Ja gek, niks klopte aan de zijn vorige post. Maar die jongen heeft het al niet makkelijk, dus laat maar.quote:
Die gaat bij ontslag een Heitingaatje doen en over minimaal 2 spreads in de Telegraaf zijn huilverhaal doen. Genot.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Steijn wordt niet ontslagen
Dat durven ze niet
Bang dat hij woest wordt.
Andries Jonkergenotquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Louis van Gaal zal nu wel veel invloed hebben op de keuze van de trainer
Danny Blind dus op 1
welke vriendjes heeft van gaal nog meer.....niet veel denk ik
Dat durven ze bij ajax echt niet om in deze situatie nog een risico factortje te doenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:02 schreef GGMM het volgende:
Uit mijn MEGAPOLL bleek dat het Sarina Wiegman wordt
Dat zou ik wel stoer vinden![]()
De enige met 0 stemmen was Hedwiges Maduro.
Niemand vindt Hedwiges aardig
Inb4 een user die een grap maakt waarin serieus nemen, Brobbey en Bergwijn en BLACKED voorkomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat durven ze bij ajax echt niet om in deze situatie nog een risico factortje te doen
Sarina Wiegman zal wel een goede keuze zijn maar de vraag is ook of die mannelijke voetballers iets willen gaan pikken van een vrouw op die positie
die gaat dus niet zo serieus genomen worden door berghuis vermoed ik zo...
Het niveau ligt hier heel laag, maar dit zou een nieuw dieptepunt zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Inb4 een user die een grap maakt waarin serieus nemen, Brobbey en Bergwijn en BLACKED voorkomen.
Topclub onwaardige kleding, past dus perfect.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:57 schreef Bugno3 het volgende:
Iemand heeft het hier al eerder gemerkt, maar die nieuwe Replay-kleding van dit seizoen is ook niet echt om serieus te nemen he? Alsof het Amsterdam-chapter van de Crips op Schiphol staat. Ik stel voor "gewoon" weer een maatkostuum in te zetten komend seizoen.
Ik ga er van uit dat Adviseur Alles Louisgod dit ook vindt.
Ironisch omdat hij degene was die Van Halst kocht (en nog een stuk of 9 prutsers)quote:
Hoofd jeugdopleiding wordt genoemd, TD lijkt me niet verstandig en denk toch dat Kroes daar ook wel wat inbreng in wil.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ironisch omdat hij degene was die Van Halst kocht (en nog een stuk of 9 prutsers)
Dat deed die volgens mij nog wel aardig .quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoofd jeugdopleiding wordt genoemd, TD lijkt me niet verstandig en denk toch dat Kroes daar ook wel wat inbreng in wil.
Dat is dan weer jammer, maar was een kwestie van tijd natuurlijkquote:
Als speler niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft in iedere functie gefaald bij Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |