Ik zou hem verwelkomen. Iemand met een beetje een strenge hand zou helpen met deze zeer matige selectie.quote:
Allemaal extra voorzorgsmaatregelen n.a.v. Nouri. Gelukkig maar dat het meeviel, maar iets anders dan staken was hier niet echt een optie denk ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk, achteraf is het altijd makkelijk maar op dat moment leek het alsof hij gereanimeerd moest worden maar dat was dus niet zo, tenminste zo heb ik het begrepen.
Alles minder dan #1 is te laag, ze wachten al veel te lang.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:39 schreef GGMM het volgende:
Opzich wel beter dat we die 3 punten nog niet kunnen bijschrijven, dan staan we na dit weekend zo laag dat ze Steijn wel moeten ontslaan.
Ben blij dat je ook het licht over Steijn gezien hebt maat. Die kan echt niet meer. Wat een flapdrol.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles minder dan #1 is te laag, ze wachten al veel te lang.
Wat doet die Maduro daar eigenlijk, stoelen recht zetten? Die heeft toch ook een stem in de gang van zaken mag ik aannemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben blij dat je ook het licht over Steijn gezien hebt maat. Die kan echt niet meer. Wat een flapdrol.
Ik vond het een opmerkelijke keuze maar ik kende hem niet dus voordeel van de twijfel, sinds Fortuna? ben ik er wel uit dat het met deze man nooit wat gaat worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben blij dat je ook het licht over Steijn gezien hebt maat. Die kan echt niet meer. Wat een flapdrol.
Hoe rood is die iets minder dikke momenteel?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:57 schreef Elan het volgende:
Kale en Kokkie zijn wel de beste drama-acteurs die er bestaan he![]()
Top 5 al afschrijven dit seizoen na 7 wedstrijden met Excelsior als nummer 5
Die is meer een stagiairquote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat doet die Maduro daar eigenlijk, stoelen recht zetten? Die heeft toch ook een stem in de gang van zaken mag ik aannemen.
Tja als je niet tegen een grote club speelt gelden er andere regels.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
RKC - Ajax op 6 december uitgespeeld. Is net buiten de 72 uur.
Wanneer had volgens jou deze wedstrijd dan ingehaald kunnen worden?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja als je niet tegen een grote club speelt gelden er andere regels.
Gewoon een andere wedstrijd er uit halen. Vraag Volendam maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer had volgens jou deze wedstrijd dan ingehaald kunnen worden?
Dat gaat me echt te ver inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:57 schreef Elan het volgende:
Kale en Kokkie zijn wel de beste drama-acteurs die er bestaan he![]()
Top 5 al afschrijven dit seizoen na 7 wedstrijden met Excelsior als nummer 5
Ja even aan de UEFA vragen of ze een Europese wedstrijd eruit halen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon een andere wedstrijd er uit halen. Vraag Volendam maar.
Kan komend weekend toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja even aan de UEFA vragen of ze een Europese wedstrijd eruit halen.
Het gaat om de inconsequentie mijn beste ggmm. Tegen Feyenoord kon het eigenlijk ook niet, maar werd alles uit de kast gerukt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik grijp ook graag elke mogelijkheid aan om de KNVB af te zeiken, maar dit slaat nergens op.
Die eventuele nieuwe coach moet wel werken met dezelfde beperkte voetballers.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tegen die tijd zit er wel een andere coach bij Ajax die nog met een fatsoenlijk strijdplan komt voor die laatste 10 minuten.
hier valt wel iets beters van te maken. Iemand die wel een idee heeft waar die mee bezig isquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef kasper het volgende:
[..]
Die eventuele nieuwe coach moet wel werken met dezelfde beperkte voetballers.
O jawel hoor, gewoon door alleen Volendam te verplaatsen zodat clubs die Europees spelen minder er zo min mogelijk hinder van hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat om de inconsequentie mijn beste ggmm. Tegen Feyenoord kon het eigenlijk ook niet, maar werd alles uit de kast gerukt.
Lekker sneren. Je weet best wel dat het onzin is wat je zegt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon door alleen Volendam te verplaatsen zodat clubs die Europees spelen minder er zo min mogelijk hinder van hebben.
Europees speel je als je een keer door de voorrondes komt, wellicht ene idee voor Twente.
De KNVB probeert altijd zo'n wedstrijd z.s.m. af te werken zodat het sportieve gedeelte zo veel als het kan gelijk blijft. Dat jij vervolgens in full calimero modus schiet omdat het nu echt een keer niet kan is jouw probleem.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lekker sneren. Je weet best wel dat het onzin is wat je zegt.
Dat was namelijk helemaal niet het argument, het ging om het heilige principe van zo min mogelijk competitievervalsing.
Ajax, Feyenoord en PSV zijn normaliter titelkandidaten, het logisch dat je daar iets andere afwegingen voor maakt dan RKC en Volendam. Zeker als ze tegen elkaar spelen. Die hebben in hun programma ook te maken met zaken als Europese wedstrijden en interlands.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lekker sneren. Je weet best wel dat het onzin is wat je zegt.
Dat was namelijk helemaal niet het argument, het ging om het heilige principe van zo min mogelijk competitievervalsing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |