SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Ik had liever Tadic gehouden en Bergwijn gedumpt, leuke speler Lang hoor maar als je Bergwijn hebt is het wel vrij logisch dat je hem niet haalt, zeker als je Tadic voor hem laat vertrekken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij Ajax was dat zo ja. Maar volgens mij heeft die het in belgie een heel seizoen vrij goed gedaan. En tot nu toe bij psv ook. Had hem graag bij Ajax gezien.
Eens. Gewoon een enorm foute keuze geweest om Bergwijn te kopen vorig jaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had liever Tadic gehouden en Bergwijn gedumpt, leuke speler Lang hoor maar als je Bergwijn hebt is het wel vrij logisch dat je hem niet haalt, zeker als je Tadic voor hem laat vertrekken.
2 maanden verder, doe even normaal man.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
RKC - Ajax op 6 december uitgespeeld. Is net buiten de 72 uur.
Dan zijn ze wel ingespeeld dus uitlopen naar 2-6.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
RKC - Ajax op 6 december uitgespeeld. Is net buiten de 72 uur.
Wel wat langer, werd in de 85ste minuut gestaakt. En men mag er ook heenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor een minuut of 8? Genot hoor.
quote:Bij de resterende minuten is publiek toegestaan.
Genot.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
2 maanden verder, doe even normaal man.
Waarom niet. Waalwijk is gewoon een dorp, de meesten zijn er met 5 minuten fietsen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:20 schreef Simmertje het volgende:
Het is ook echt met publiek![]()
Wie gaat oprecht voor 6 minuten helemaal naar het stadion.
Ik ben met 6 minuten bij de arena, maar zou echt niet voor 6/7 minuten voetballen naar de arena gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Waalwijk is gewoon een dorp, de meesten zijn er met 5 minuten fietsen.
Toch vrij uniek, voor 10 minuutjes naar het stadion. Zou het alleen uit historisch oogpunt al doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ben met 6 minuten bij de arena, maar zou echt niet voor 6/7 minuten voetballen naar de arena gaan.
Had deze wedstrijd gewoon afgelopen maandagavond afgemaakt, man man man.
Lekker combineren met een dagje Winter Efteling.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Waalwijk is gewoon een dorp, de meesten zijn er met 5 minuten fietsen.
Achteraf had het dezelfde avond gekund, tenminste als ik het goed begrijp was Vaessen gewoon even knock out en leek het door al het drama erna alsof hij gereanimeerd moest worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ben met 6 minuten bij de arena, maar zou echt niet voor 6/7 minuten voetballen naar de arena gaan.
Had deze wedstrijd gewoon afgelopen maandagavond afgemaakt, man man man.
Als een wedstrijd langer dan een half uur of uur heeft stilgelegen mag je sowieso niet meer op dezelfde dag inhalen meen ik. Moet je bij zoiets toch ook niet willen, een dag later werd de ernst (of het gebrek daaraan) pas duidelijk en je hebt het over mensen, geen voorwerpen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf had het dezelfde avond gekund, tenminste als ik het goed begrijp was Vaessen gewoon even knock out en leek het door al het drama erna alsof hij gereanimeerd moest worden.
Ten Hag?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tegen die tijd zit er wel een andere coach bij Ajax die nog met een fatsoenlijk strijdplan komt voor die laatste 10 minuten.
Entrada in Waalwijkquote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:20 schreef Simmertje het volgende:
Het is ook echt met publiek![]()
Wie gaat oprecht voor 6 minuten helemaal naar het stadion.
Natuurlijk, achteraf is het altijd makkelijk maar op dat moment leek het alsof hij gereanimeerd moest worden maar dat was dus niet zo, tenminste zo heb ik het begrepen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een wedstrijd langer dan een half uur of uur heeft stilgelegen mag je sowieso niet meer op dezelfde dag inhalen meen ik. Moet je bij zoiets toch ook niet willen, een dag later werd de ernst (of het gebrek daaraan) pas duidelijk en je hebt het over mensen, geen voorwerpen.
Volslagen idioot, maar echt. Alle ballen op Kramer en je bent gezien. Sportief gezien is dit echt ridicuul, voor zowel RKC die extra kracht heeft, maar Ajax ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
2 maanden verder, doe even normaal man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |