Als je iets hebt gehad is dat niet per definitie gratis hequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik moeten weten, dan was ik gisteren even langs de Plus gegaan voor gratis hutspot
Als je iets hebt gehad heb je het gekregen toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iets hebt gehad is dat niet per definitie gratis he
Zegt D., hij heeft van de Plus hutspot gehad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:08 schreef pullup het volgende:
Gratis?
Eens even kijken waar we hier een Plus in de buurt hebben dan
Nee, niet per sequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je iets hebt gehad heb je het gekregen toch?
Wat een amateursquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heeft nog lang geduurd. In 1574 hadden we hier nog geen aardappels
Maar dan heb je niet voor die dag hoeven te betalen als in "Doe mij een leuke dag voor een tientje".quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet per se
Als we samen een leuke dag hebben gehad dan heb ik wellicht iets gekregen, maar niet de dag
Nee, want en gisteren, en zuurkoolquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren wel zuurkool gegeten, telt dat ook?
Hij wel hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt D., hij heeft van de Plus hutspot gehad.
Dus je hebt hutspot gehad, maar je vond het niet eens lekkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want en gisteren, en zuurkool
Ik dacht eerst dat het stamppot was, maar het moest per se hutspot zijn, en daar houd ik helemaal niet van
Je hebt van die mensen die hebben altijd geluk, al valt dat met D. wel mee deze keer, want hij houdt niet van hutspot.quote:
Het was voor het eerst in 25 jaar denk ik, dus voor een keertje kon dat primaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je hebt hutspot gehad, maar je vond het niet eens lekker
Wij hebben hier 3 supermarkten, waaronder een Plus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:20 schreef pullup het volgende:
Ik moet helemaal naar de Bijlmer voor een Plus![]()
Geen hutsepot voor Pullup
Nooit van gehoord 🤔quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Kippenboomstammetjes
En nee, ik denk niet dat die van een kippenboom komen
Had ie het beter kunnen laten staan voor mensen die het wel lekker vinden tochquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die hebben altijd geluk, al valt dat met D. wel mee deze keer, want hij houdt niet van hutspot.
Die waren wel erg lekker jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord 🤔
Maar ik hoop dat het lekker was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |