abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217390463
quote:
13s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
:')

Jij zou het ok vinden als jouw 13 jarige dochter 30 jarige mannen neukt? Leeftijd is maar een getal toch?
Als ik er 1 zou hebben, absoluut niet. Maar vergis je niet in Jan en Friedeldiedel van Galen. Die 2 hebben hun dochter er echt letterlijk op geduwd, vanaf haar 13e. Je zou kunnen zeggen dat ze hun dochter gewoon geprostitueerd hebben en dan zit je aardig dicht bij de waarheid, zo niet erop.

Dat in aanmerking nemend verklaart in elk geval deels waarom de sate-kroket zo verknipt is geworden
pi_217390465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 01:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Jij bent niet goed in je hoofd joh. Je laat zo'n pedo toch niet je 13 jarige dochter krikken onder je eigen dak. Ik zou het licht uit zijn ogen slaan gek.
Dat is hier nu precies het punt: haar ouders

Die hebben echt alles gedaan om hun dochter van 13 er bovenop te duwen
pi_217390475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Met dank aan Gordon is het topic weer relevant.
Wat een kutfilmpje. Is er niets waarin je het hem zelf hoort zeggen?
pi_217390555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:18 schreef totebel het volgende:

[..]
Dat is hier nu precies het punt: haar ouders

Die hebben echt alles gedaan om hun dochter van 13 er bovenop te duwen
Dan nog is het pedofilie, ook als het meisje en ouders het goed vindrn
pi_217391080
quote:
18s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
Heb niets met Gordon maar wel met hem eens.
Mensen zeggen hier "het was een andere tijd" dat zal best,

:r
Met die andere tijd hebben ze over het algemeen ook geen moeite. Tegenwoordig worden mensen met terugwerkende kracht nog veroordeeld en gecanceld omdat ze 20 jaar geleden hun stem verheft hebben of een vrouw speels in de bibs geknepen hebben.
Of erger, de hele Nederlandse geschiedenis en cultuur moet heden ten dage compleet op de schop omdat er vroegah niet zo'n leuke dingen zijn gebeurd. Nu ook weer over de naam Michiel de Ruyter. :')

´Het was een andere tijd´ hoeft voor de ouwe zuiplap dus ook niet [meer] te gelden.
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  donderdag 17 april 2025 @ 09:24:21 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217391114
quote:
18s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:16 schreef Kim-Holland het volgende:

Nu ook weer over de naam Michiel de Ruyter. :')
M 'och, Michiel de Ruyter heeft echt tienduizenden burgers van een land om zeep geholpen. We waren altijd VOC-helden aan het vereren, maar door meer kennis en studie zijn we erachter dat die zgn. helden eigenlijk alleen aan hun rijkdom en overwinningen kwamen door hele brute methodes te gebruiken. Moet je dat vereren? ik vind van niet. Mocht je je ook willen verdiepen, lees dan eens: https://www.savannahbay.n(...)staat-ewald-vanvugt/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 april 2025 @ 09:41:52 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217391195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 07:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan nog is het pedofilie, ook als het meisje en ouders het goed vindrn
Nou, pedofilie is het niet, maar het is wel fout, ranzig en misbruik.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_217392648
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, pedofilie is het niet, maar het is wel fout, ranzig en misbruik.
13 is en blijft minderjarig voor de wet ook al stemt de dame van 13 toe, eerlijk gezegd vind ik het erger dat de persoon Hazes heet in plaats van een onbekende, Hazes heeft een bekende naam waar hij gebruik of misbruik van zijn bekende naam
pi_217392814
in een aantal reacties wordt een leeftijd van 13 jaar genoemd, maar ik heb uit de berichten begrepen dat Rachel 15 was toen ze voor het eerst sex met André Hazes had.

Het zou in 1985 zijn gebeurd, en toen was sex van een meerderjarige met een minderjarige tussen 12 en 16 jaar niet per se strafbaar. Voor zover ik me herinner was de wetgeving toen zo dat er wel strafvervolging kon worden ingesteld als een van de ouders aangifte deed.

Als een man van 34 sex heeft met een meisje van 15, zullen we hem in de regel een vreselijke viespeuk vinden. Dit kwam echter pas jaren later uit en omdat ze jaren na die affaire zijn getrouwd en jarenlang getrouwd zijn gebleven, vinden veel mensen het ineens romantisch dat ze al een keer sex hadden gehad toen zij pas 15 was. Een beetje op dezelfde manier als waarop veel mensen het romantisch vonden dat Mary Kay Letourneau met een van haar leerlingen de koffer in dook.
pi_217392908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat “jatwerk” hangt sowieso al decennialang over het Nederlandse muziek landschap in alle genres daar was Hazés juist geen uitzondering in.
Klopt. En niet alleen het Nederlandse muzieklandschap, in andere landen doen ze het net zo goed. Meestal wordt alleen de melodie "gejat" en wordt daar een nieuwe tekst op geschreven. Soms is dat een letterlijke vertaling van het origineel. Zo is bijvoorbeeld het nummer "Zo stil" van Blof gewoon een letterlijke vertaling van "Still" van Jupiter Jones.

Maar meestal is er gewoon sprake van een geheel nieuwe tekst. Ik heb daar verder geen oordeel over. Het blijft nog steeds een creatieve prestatie om op een bestaande melodie een nieuwe tekst te schrijven.
pi_217392975
Hier vind je een lijst van liedjes die André Hazes "gejat" heeft.

https://www.originals.be/nl/artiesten/518
  donderdag 17 april 2025 @ 14:05:48 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217393067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 13:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

Wauw :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 april 2025 @ 19:27:29 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217395235
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 12:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
13 is en blijft minderjarig voor de wet ook al stemt de dame van 13 toe, eerlijk gezegd vind ik het erger dat de persoon Hazes heet in plaats van een onbekende, Hazes heeft een bekende naam waar hij gebruik of misbruik van zijn bekende naam
Ik weet niet zo goed wat dit ermee te maken heeft? Dat maakt het niet spontaan ineens wél pedofilie. Dat is het gewoon niet. Het is echter in alle gevallen ranzig en misbruik.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_217395243
Omdat kut Amsterdammer
U MAD?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 april 2025 @ 19:29:19 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217395260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 13:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

Damn. Sowieso Hazes, :'). Ik snap die verering van zijn persoon echt niet, en dat nog even los van ‘zijn’ liedjes. Maar wat is er zo bijzonder aan een dikke alcoholist die smartlappen zingt?
pi_217395282
En nu krijg je elk jaar dat circus waar b en c artiesten die vetklep vereren
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 april 2025 @ 19:37:40 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217395350
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
En nu krijg je elk jaar dat circus waar b en c artiesten die vetklep vereren
:r
pi_217397505
Diep in mijn hart
Wist ik jij bent te jong voor mij
pi_217400961
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Michael Jackson, R-Kelly, Garry Glitter, en recent in eigenland Marco Borsato en Ali B allen werden ze gecanceld nadat ze vieze dingen deden met mensen onder de 18.

Maar Hazes die er vandoor ging met zijn dertienjarige babysitter en zijn vrouw bedroog zien mensen veel nog steeds als een held in Nederland.

Hoe komt dit en waarom is men zo selectief hier in?
Michael Jackson werd ook niet echt gecanceld toch, ik weet nog wel dat iedereen grapjes maakte dat hij aan kinderen zat enzo maar een jaar later stond hij ook weer gewoon op te treden in de ArenA.
  vrijdag 18 april 2025 @ 11:16:17 #110
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217401049
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Damn. Sowieso Hazes, :'). Ik snap die verering van zijn persoon echt niet, en dat nog even los van ‘zijn’ liedjes. Maar wat is er zo bijzonder aan een dikke alcoholist die smartlappen zingt?
Denk dat Hazes een gevalletje was "right place at the right time" en veel mensen vonden 'm "de gewone man" (al zegt dat veel over het type mens wat 'm luistert. Zeg maar het type, Mercedes voor de deur, gouden ketting om je nek, tuinset in de tuin, goedkope pils er op)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217419453
Raggel is door haar eigen ouders op die knakworst van H6 gezet.
pi_217419477
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef JOO het volgende:
Diep in mijn hart
Wist ik jij bent te jong voor mij

pi_217419525
Duitser die zo zijn liedjes steelt:

Vakman pur sang
  zondag 20 april 2025 @ 13:03:54 #114
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217419543
Omdat tokkies zijn muziek geweldig vinden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217436615
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:14 schreef totebel het volgende:

[..]
Als ik er 1 zou hebben, absoluut niet. Maar vergis je niet in Jan en Friedeldiedel van Galen. Die 2 hebben hun dochter er echt letterlijk op geduwd, vanaf haar 13e. Je zou kunnen zeggen dat ze hun dochter gewoon geprostitueerd hebben en dan zit je aardig dicht bij de waarheid, zo niet erop.

Dat in aanmerking nemend verklaart in elk geval deels waarom de sate-kroket zo verknipt is geworden
Nee nu wordt de schuld weer neer gelegd bij de ouders van Rachel.
Zelfs al zouden ze dat gedaan hebben waar was zijn gezond verstand? Hij was echter al 35jaar en was al getrouwd en zij was 14 jaar en deed oppassen op zijn zoon Melvin. Hoe ziek ben je dan in je hoofd om sexuele gedachtes te krijgen bij het zien van een meisje van 13-14 jaar als je zelf bijna 40 bent.Hij had Rachel ook kunnen wegsturen maar dat deed hij niet omdat hij kinderen blijkbaar heel interessant vond.
pi_217436665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 19:06 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Kwetsbaar zijn ze mentaal wel, maar 'kinderen' zou ik de hedendaagse 13-jarigen toch niet meer noemen. Het duidelijk kinderlijke en speelse wordt tegenwoordig al vroeg losgelaten.

Maar toen Rachel 13 was, was dat anders.
Dit is echt van die groomerpraat :{ 13-jarigen zijn wel degelijk kinderen, ook nu nog.

Persoonlijk vind ik dat je niet naar bed moet gaan met mensen die zo jong zijn dat je ook nooit bevriend zou zijn met iemand van dezelfde leeftijd. Dan kom je eigenlijk nooit in dubieuze situaties qua leeftijd terecht
  dinsdag 22 april 2025 @ 09:54:15 #117
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217437242
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2025 08:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dit is echt van die groomerpraat :{ 13-jarigen zijn wel degelijk kinderen, ook nu nog.

Persoonlijk vind ik dat je niet naar bed moet gaan met mensen die zo jong zijn dat je ook nooit bevriend zou zijn met iemand van dezelfde leeftijd. Dan kom je eigenlijk nooit in dubieuze situaties qua leeftijd terecht
Mee eens. Daten/Relatie/ONS/FWB/Ietsandersrelatiegerelateerd moet je gewoon niet willen met iemand die dusdanig jong is dat er je er ook niet comfortabel bij voelt om een normale vriendschap mee op te bouwen, scheelt een hoop gedoe. Leeftijdsverschil, mentaal/emotioneel is bij een gat van zeg 10 jaar gewoon vaak heel erg aanwezig en kan zorgen voor "issues" (weet er alles van :') )\
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217437263
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 04:15 schreef R16 het volgende:
Het verschil met Marco Borsato en vele anderen is natuurlijk wel dat Rachel dit zelf graag wilde.
Ben je bekend met de term grooming? Waarschijnlijk niet, gezien je "leeftijd is ook maar een getal" uitspraak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')