abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210888908
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:11 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Volgens de verhalen van Jos van Zoelen, zijn oud-chauffeur (geen band met Sarah, waar Dré Hazes jr iets mee aanmodderde) heeft Hazes (sr) wel eens verteld dat Friedel hem heeft afgezogen.
Niet alleen dat.
Friedel belde Ellen ook dat ze met hem naar bed was geweest..
Kijk en of dat waar is.. geen idee, maar die ouwe Hazes was zo vaak lazarus.
pi_210889386
quote:
17s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier Rachel (dat kind, niet haar moeder daarachter waar ze nu erg op lijkt) met Andreen. Ik dacht, ik gooi ‘m er wel even in.

[ [url=https://thumbor.pijper.io/ZxEAHctsLfakA-53JbpSuucdCno=/1248x0/filters:format(webp)/https://cdn.pijper.io/202(...)96083.jpg]afbeelding[/url] ]
Kijk ook even haar duwende hand .
Hier biografie https://panorama.nl/artik(...)n-van-rachel-hazes/1
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 9 oktober 2023 @ 08:52:15 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210889497
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:37 schreef quirina het volgende:

[..]
Kijk ook even haar duwende hand .
Hier biografie https://panorama.nl/artik(...)n-van-rachel-hazes/1
Ja, ik ken dat stuk. Er was zoveel mis aan Friedel & co., te beginnend met haar naam (lol). Rachel mag dan wel op de stok geduwd zijn, soort van, maar ondertussen is ze natuurlijk al weet ik veel hoe lang volwassen dus geen excuus meer, :{w .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210889521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 10:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Hazes was een cultheld, maar ook vooral een sympathieke 'verliezer'...

Een ultieme Knakworstjes-man, een perfecte 'foute smaak'-figuur, een "kleine jongen" uit de traditie Louis Davids, en in die zin een volks-zanger zoals we voorheen ok met Willy Alberti, Johnny Jordaan, Manke Nelis of Koos Alberts hadden, maar sindsdien niet echt meer bestaan (nee, dries roelvink of Johan Vlemmix zijn dat niet, dat zijn carnevals-artiesten)

Die reclame :D ouwe tijden herleven
pi_210908459
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Die reclame :D ouwe tijden herleven
Bah bah wat een tokkie was het ook eigenlijk..
pi_210908739
quote:
17s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, ik ken dat stuk. Er was zoveel mis aan Friedel & co., te beginnend met haar naam (lol). Rachel mag dan wel op de stok geduwd zijn, soort van, maar ondertussen is ze natuurlijk al weet ik veel hoe lang volwassen dus geen excuus meer, :{w .
Ja en nee. Je hebt gelijk, ze is al heel lang volwassen en zelf verantwoordelijk voor de keuzes die ze nu maakt.

Maar ergens kun je ook nog medelijden met haar hebben ook. Ze is volkomen fucked up opgevoed en opgegegroeid en dat laat ook sporen na, net zoals zij dat bij haar kinderen heeft veroorzaakt.

Haar ouders, met de kennis van nu, waren net zo aandachts- en geldgeil als hun dochter dat nu is en hebben een jong kind in iets geduwd en gepushed, willens en wetens, waar het kind veel te jong voor was en zelf op dat moment niet rijp voor was en de gevolgen niet kon overzien. En dat uit volkomen egoïstische motieven in hun eigen belang. Mensen komen uit een minder ernstige situatie tamelijk beschadigd...en die ouders hebben hun jonge dochter gewoon geprostitueerd richting An1.

Die stond niet bepaald bekend om zijn intelligentie en ruggengraat en werd zo verafgood dat ie er zelf in is gaan geloven. Feitelijk, en ik vind Rachel echt een graftak, maar Feitelijk is zij wel slachtoffer van haar ouders en de knakworst.

Daar staat idd tegenover, ze is nu oud (al heb ik mijn twijfels bij wijs) genoeg om op een goede manier daarmee te leren dealen. Alleen heeft zij van haar opname duidelijk niks geleerd en daar heb je hartstikke gelijk in
pi_210909750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 21:30 schreef totebel het volgende:

[..]
Ja en nee. Je hebt gelijk, ze is al heel lang volwassen en zelf verantwoordelijk voor de keuzes die ze nu maakt.

Maar ergens kun je ook nog medelijden met haar hebben ook. Ze is volkomen fucked up opgevoed en opgegegroeid en dat laat ook sporen na, net zoals zij dat bij haar kinderen heeft veroorzaakt.

Haar ouders, met de kennis van nu, waren net zo aandachts- en geldgeil als hun dochter dat nu is en hebben een jong kind in iets geduwd en gepushed, willens en wetens, waar het kind veel te jong voor was en zelf op dat moment niet rijp voor was en de gevolgen niet kon overzien. En dat uit volkomen egoïstische motieven in hun eigen belang. Mensen komen uit een minder ernstige situatie tamelijk beschadigd...en die ouders hebben hun jonge dochter gewoon geprostitueerd richting An1.

Die stond niet bepaald bekend om zijn intelligentie en ruggengraat en werd zo verafgood dat ie er zelf in is gaan geloven. Feitelijk, en ik vind Rachel echt een graftak, maar Feitelijk is zij wel slachtoffer van haar ouders en de knakworst.

Daar staat idd tegenover, ze is nu oud (al heb ik mijn twijfels bij wijs) genoeg om op een goede manier daarmee te leren dealen. Alleen heeft zij van haar opname duidelijk niks geleerd en daar heb je hartstikke gelijk in
Mwah ik vind wel dat Rachel niet de enige is die gefaald heeft.... Andre Sr was behalve dat hij een pedofiel was, gewoon een viespeuk naar zijn kinderen toe wat zijn kinderen beschadigd heeft door zijn alcohol misbruik, losse handjes en het vele huiselijk geweld.
Schijnbaar komt hij steeds met alles weg omdat hij volgens het publiek een gouden strot had.
🥴🥴🥴🥴🥴
pi_210909905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 22:37 schreef sherezade het volgende:

[..]
Mwah ik vind wel dat Rachel niet de enige is die gefaald heeft.... Andre Sr was behalve dat hij een pedofiel was, gewoon een viespeuk naar zijn kinderen toe wat zijn kinderen beschadigd heeft door zijn alcohol misbruik, losse handjes en het vele huiselijk geweld.
Schijnbaar komt hij steeds met alles weg omdat hij volgens het publiek een gouden strot had.
🥴🥴🥴🥴🥴
Dat zeg ik ook nergens en daar ging de reactie ook niet over. Die ging specifiek over Rachel.
pi_210910012
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 22:48 schreef totebel het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook nergens en daar ging de reactie ook niet over. Die ging specifiek over Rachel.
Was ook niet direct persoonlijk bedoeld, ik doelde eigenlijk meer over het algemeen..
Rachel wordt volledig afgemaakt terwijl die drankenorgel ook de kinderen meer schade heeft toe gebracht dan wat anders...
  dinsdag 15 april 2025 @ 23:19:20 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217380813
Bekijk deze YouTube-video

Met dank aan Gordon is het topic weer relevant.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 16 april 2025 @ 00:37:23 #86
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217381135
Heb niets met Gordon maar wel met hem eens.
Mensen zeggen hier "het was een andere tijd" dat zal best, maar het is en blijft een meisje van 13-14 waar een man van 20 jaar OUDER bewust seks mee heeft gehad. Hazes was tot eind jaren 90 echt totaal niet meer populair. Toen kwam de imago verandering met die hoed (blues brothers stijl) en verkocht 'ie door die documentaire opeens weer van alles uit en zijn mensen vergeten wat voor ontzettende typische tokkie met toevallig een goede stem en ontzettend goed gevoel voor tekst/melodie het was.

Marco word gecanceld terwijl er nog helemaal geen keihard bewijs is, Michael Jackson is gecanceld op basis van informatie uit ene docu gemaakt in samen werking met gasten die geld bewust waren en er geen FUCK van de tijdlijn klopte. Hazes word nu opgehemeld als waanzinnige volkszanger, geweldig mens. Terwijl hij ontzettend zoop, z'n vrouw sloeg, z'n kinderen niet best behandelde, als 34 jarige op een 14 jarige lag, met mensen ruzie maakte bij de vleet. Maar dat word allemaal vergeten want hij is dood en "over de doden niets dan goeds"

:r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  woensdag 16 april 2025 @ 11:24:49 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217383209
quote:
18s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen zeggen hier "het was een andere tijd" dat zal best, maar het is en blijft een meisje van 13-14 waar een man van 20 jaar OUDER bewust seks mee heeft gehad. Hazes was tot eind jaren 90 echt totaal niet meer populair. Toen kwam de imago verandering met die hoed (blues brothers stijl) en verkocht 'ie door die documentaire opeens weer van alles uit en zijn mensen vergeten wat voor ontzettende typische tokkie met toevallig een goede stem en ontzettend goed gevoel voor tekst/melodie het was.

Al zijn nummers zijn jatwerk, letterlijk. Nederlandse versies van anderstalige nummers. Zwaar overschatte artiest.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 16 april 2025 @ 12:25:57 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217383643
quote:
13s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Al zijn nummers zijn jatwerk, letterlijk. Nederlandse versies van anderstalige nummers. Zwaar overschatte artiest.
Dat “jatwerk” hangt sowieso al decennialang over het Nederlandse muziek landschap in alle genres daar was Hazés juist geen uitzondering in.

Nederlandse feest muziek (gebroerders ko/carnaval artiesten ) is daar groot mee geworden. Rappers doen het volkszangers van nu, Borsato maar ook de meer gewaardeerde Ramses Rob de Nijs Gerard Cox zelfs het dorp van Wim Zonneveld is geen origineel Nederlands nummer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 16 april 2025 @ 12:33:48 #89
508590 Grotetijd
pi_217383703
quote:
13s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja. Zeg Maar Niets Meer is You Don't Owe Me. Zij Gelooft In Mij is She Believes In Me. Vaag en Stil is A Love So Beautiful etc.
Well, life can be a riot
  woensdag 16 april 2025 @ 12:34:35 #90
508590 Grotetijd
pi_217383711
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Dat “jatwerk” hangt sowieso al decennialang over het Nederlandse muziek landschap in alle genres daar was Hazés juist geen uitzondering in.

Nederlandse feest muziek (gebroerders ko/carnaval artiesten ) is daar groot mee geworden. Rappers doen het volkszangers van nu, Borsato maar ook de meer gewaardeerde Ramses Rob de Nijs Gerard Cox zelfs het dorp van Wim Zonneveld is geen origineel Nederlands nummer.
Een van de meest populaire nummers van de 2000s "jij bent zo" van Beroen van der Joom is origineel "silencio" geloof ik.
Well, life can be a riot
pi_217390463
quote:
13s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
:')

Jij zou het ok vinden als jouw 13 jarige dochter 30 jarige mannen neukt? Leeftijd is maar een getal toch?
Als ik er 1 zou hebben, absoluut niet. Maar vergis je niet in Jan en Friedeldiedel van Galen. Die 2 hebben hun dochter er echt letterlijk op geduwd, vanaf haar 13e. Je zou kunnen zeggen dat ze hun dochter gewoon geprostitueerd hebben en dan zit je aardig dicht bij de waarheid, zo niet erop.

Dat in aanmerking nemend verklaart in elk geval deels waarom de sate-kroket zo verknipt is geworden
pi_217390465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 01:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Jij bent niet goed in je hoofd joh. Je laat zo'n pedo toch niet je 13 jarige dochter krikken onder je eigen dak. Ik zou het licht uit zijn ogen slaan gek.
Dat is hier nu precies het punt: haar ouders

Die hebben echt alles gedaan om hun dochter van 13 er bovenop te duwen
pi_217390475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

Met dank aan Gordon is het topic weer relevant.
Wat een kutfilmpje. Is er niets waarin je het hem zelf hoort zeggen?
pi_217390555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 06:18 schreef totebel het volgende:

[..]
Dat is hier nu precies het punt: haar ouders

Die hebben echt alles gedaan om hun dochter van 13 er bovenop te duwen
Dan nog is het pedofilie, ook als het meisje en ouders het goed vindrn
pi_217391080
quote:
18s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen zeggen hier "het was een andere tijd" dat zal best,

:r
Met die andere tijd hebben ze over het algemeen ook geen moeite. Tegenwoordig worden mensen met terugwerkende kracht nog veroordeeld en gecanceld omdat ze 20 jaar geleden hun stem verheft hebben of een vrouw speels in de bibs geknepen hebben.
Of erger, de hele Nederlandse geschiedenis en cultuur moet heden ten dage compleet op de schop omdat er vroegah niet zo'n leuke dingen zijn gebeurd. Nu ook weer over de naam Michiel de Ruyter. :')

´Het was een andere tijd´ hoeft voor de ouwe zuiplap dus ook niet [meer] te gelden.
´
  donderdag 17 april 2025 @ 09:24:21 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217391114
quote:
18s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:16 schreef Kim-Holland het volgende:

Nu ook weer over de naam Michiel de Ruyter. :')
M 'och, Michiel de Ruyter heeft echt tienduizenden burgers van een land om zeep geholpen. We waren altijd VOC-helden aan het vereren, maar door meer kennis en studie zijn we erachter dat die zgn. helden eigenlijk alleen aan hun rijkdom en overwinningen kwamen door hele brute methodes te gebruiken. Moet je dat vereren? ik vind van niet. Mocht je je ook willen verdiepen, lees dan eens: https://www.savannahbay.n(...)staat-ewald-vanvugt/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 april 2025 @ 09:41:52 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217391195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 07:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan nog is het pedofilie, ook als het meisje en ouders het goed vindrn
Nou, pedofilie is het niet, maar het is wel fout, ranzig en misbruik.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_217392648
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, pedofilie is het niet, maar het is wel fout, ranzig en misbruik.
13 is en blijft minderjarig voor de wet ook al stemt de dame van 13 toe, eerlijk gezegd vind ik het erger dat de persoon Hazes heet in plaats van een onbekende, Hazes heeft een bekende naam waar hij gebruik of misbruik van zijn bekende naam
pi_217392814
in een aantal reacties wordt een leeftijd van 13 jaar genoemd, maar ik heb uit de berichten begrepen dat Rachel 15 was toen ze voor het eerst sex met André Hazes had.

Het zou in 1985 zijn gebeurd, en toen was sex van een meerderjarige met een minderjarige tussen 12 en 16 jaar niet per se strafbaar. Voor zover ik me herinner was de wetgeving toen zo dat er wel strafvervolging kon worden ingesteld als een van de ouders aangifte deed.

Als een man van 34 sex heeft met een meisje van 15, zullen we hem in de regel een vreselijke viespeuk vinden. Dit kwam echter pas jaren later uit en omdat ze jaren na die affaire zijn getrouwd en jarenlang getrouwd zijn gebleven, vinden veel mensen het ineens romantisch dat ze al een keer sex hadden gehad toen zij pas 15 was. Een beetje op dezelfde manier als waarop veel mensen het romantisch vonden dat Mary Kay Letourneau met een van haar leerlingen de koffer in dook.
pi_217392908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt. En niet alleen het Nederlandse muzieklandschap, in andere landen doen ze het net zo goed. Meestal wordt alleen de melodie "gejat" en wordt daar een nieuwe tekst op geschreven. Soms is dat een letterlijke vertaling van het origineel. Zo is bijvoorbeeld het nummer "Zo stil" van Blof gewoon een letterlijke vertaling van "Still" van Jupiter Jones.

Maar meestal is er gewoon sprake van een geheel nieuwe tekst. Ik heb daar verder geen oordeel over. Het blijft nog steeds een creatieve prestatie om op een bestaande melodie een nieuwe tekst te schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')