Ja man lekker met medic spelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo, man man wat is die slecht. Heeft denk ik plankenkoorts en 'pap in de benen' en loopt met een groot vraagteken op zijn voorhoofd over het veld, van 'wat doe ik hier' meer kan ik er niet van maken. Doet me een beetje denken aan Alvares in zijn begintijd. Toen had het te maken dat hij het privé nog niet voor elkaar, zijn vrouw die nog niet in Nederland was en dat soort shit, daarna werd het veel beter en de rest is geschiedenis...
Misschien even 'banken' voorlopig.
Dat zal ons enige voordeel zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:25 schreef henkklaas1994 het volgende:
AEK Athene heeft gisteren nog gespeeld, wel flink voordeel als je 2 dagen meer rust hebt gehad.
Die hebben ritme en zijn in vorm. We gaan er gewoon af hoor daar. Die zien hun kans schoon voor de CL nederlagen te revancheren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:25 schreef henkklaas1994 het volgende:
AEK Athene heeft gisteren nog gespeeld, wel flink voordeel als je 2 dagen meer rust hebt gehad.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die hebben ritme en zijn in vorm. We gaan er gewoon af hoor daar. Die zien hun kans schoon voor de CL nederlagen te revancheren.
Geen idee joh, volg het Griekse voetbal niet heel erg. 1 grieksgenaamde club is al moeilijk zat tegenwoordig.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]Zouden er bij hun nog wel spelers zijn die daar bij waren?
In die heksenketel ga je echt geen potten kunnen breken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:25 schreef henkklaas1994 het volgende:
Het zeg iig genoeg over je eigen niveau of het gebrek eraan dat deze wedstrijd geen zekere 3 punten zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee joh, volg het Griekse voetbal niet heel erg. 1 grieksgenaamde club is al moeilijk zat tegenwoordig.....
Ik ga deze even quoten voor de eeuwigheidquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zeg iig genoeg over je eigen niveau of het gebrek eraan dat deze wedstrijd geen zekere 3 punten zijn.
Het zou mij verrassen als ze het wel doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga deze even quoten voor de eeuwigheid
De cynische klootzak in mij, zegt dat we daar niet gaan winnen. Want het is echt heel erg gesteld met onze club op het moment.
quote:De kritiek zwelt aan. En dat speelt al even, want al tijdens de transferperiode werden er in Engelse media vragen gesteld over de invloed van Ten Hag rond transfers van de club.
De Sport Entertainmant Group (SEG) zou volgens de Engelsen een grote rol spelen bij de aan- en verkopen. En dat terwijl Nigel ten Hag, de zoon van de United-trainer, daar werkt. SEG zou onder andere betrokken zijn bij de transfers van Rasmus Højlund (kwam over van Atalanta) en Sofyan Amrabat (kwam van Fiorentina).
Zelfde als Schreuder vorig jaar bij Ajax kwamen het gros van de spelers ook van een bevriende makelaar, maar daar hoor je zelden iemand over, zou wel eens bij dat soort verwantschappen van trainers en zaakwaarnemers de geldstromen willen zien.quote:
Dan helpt het natuurlijk ook niet mee dat Haggie zo mogelijk nog kutter heeft ingekocht dan Mislintat.quote:
Het kwam hier uit mocht iemand het willen lezenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan helpt het natuurlijk ook niet mee dat Haggie zo mogelijk nog kutter heeft ingekocht dan Mislintat.
Gebeurt bij iedere club, maar die zaakwaarnemers zijn dan niet aandeelhouder in een bedrijf van een TD en/of trainer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfde als Schreuder vorig jaar bij Ajax kwamen het gros van de spelers ook van een bevriende makelaar, maar daar hoor je zelden iemand over, zou wel eens bij dat soort verwantschappen van trainers en zaakwaarnemers de geldstromen willen zien.
Toen hij begon begreep ik het nog wel vanwege de situatie van de club en hem als nieuwe trainer, maar die echte step up is er dit window ook niet gekomen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan helpt het natuurlijk ook niet mee dat Haggie zo mogelijk nog kutter heeft ingekocht dan Mislintat.
Nu moet ik zeggen dat ik die Hojlund voor de langere termijn geen slechte aankoop vind, maar het lijkt ook wel alsof ManU overal met biljetten staat te wapperen alsof ze de staatsloterij hebben gewonnen en niet aan afdingen hoeven te doen. Bizar dat Haggie al voor meer dan 400 miljoen heeft uitgegeven en dan met zo'n armetierig elftalletje aan komt zetten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen hij begon begreep ik het nog wel vanwege de situatie van de club en hem als nieuwe trainer, maar die echte step up is er dit window ook niet gekomen.
Die win je echt niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga deze even quoten voor de eeuwigheid
De cynische klootzak in mij, zegt dat we daar niet gaan winnen. Want het is echt heel erg gesteld met onze club op het moment.
Donderdag en zondag verliezen en het seizoen is begin oktober al klaar.quote:
Je vraagt weer veel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
mits Steijn de boel een keer goed neerzet.
Winnen of juist niet winnen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou mij verrassen als ze het wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |