Mentale begeleiding bij Ajax, leuke rubriek altijd.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Bij Sutalo lijkt het momenteel vooral enorme faalangst. Komt wel goed uiteindelijk met de juiste begeleiding.
Wat is dit voor Calimero gedrag joh. Ja jullie hebben een kut voorbereiding gehad maar dat ligt echt niet aan de knvb.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Teams moeten zelf inderdaad zorgen dat ze op tijd voor de start goed genoeg zijn ingespeeld. Alleen zijn teams als Ajax de bitch vergeleken met de teams die hun spelers kopen, dus beperkt invloed wellicht op wanneer je je team rond hebt in de voorbereidingsfase.
Zeker met Steijn geloof ik daar niet in.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mentale begeleiding bij Ajax, leuke rubriek altijd.
Op Kreta wint Kreta.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
AEK speelt vandaag nog wel voor de competitie uit op Kreta zag ik. Toch 2 dagen meer rust voor Ajax.
AEK speelt alleen stukken beter wel dan Ajax. Normaal wordt dit gewoon 3-0 ofzo.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
AEK speelt vandaag nog wel voor de competitie uit op Kreta zag ik. Toch 2 dagen meer rust voor Ajax.
Goh wie weet krijgt Steijn er wat automatismen in.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zelfs Steijn was blij met de komst van Sutalo, dus dan weet je het wel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Bij Sutalo lijkt het momenteel vooral enorme faalangst. Komt wel goed uiteindelijk met de juiste begeleiding.
Sprak een Kroaat op vakantie en hij wist zeker dat over een paar jaar Ajax Sutalo gaat verkopen voor 50/60 miljoen. Over Sosa en (met name) Medic was hij minder te spreken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik had Sutalo nog nooit zien spelen, maar hoorde goede verhalen. Maar de Kroatische competitie is natuurlijk ook niet veel soeps.
Had Mislintat ook maar met die Kroaat gesproken.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Sprak een Kroaat op vakantie en hij wist zeker dat over een paar jaar Ajax Sutalo gaat verkopen voor 50/60 miljoen. Over Sosa en (met name) Medic was hij minder te spreken.
Vreemd dan, dat ze op WK's altijd geweldig presteren.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik had Sutalo nog nooit zien spelen, maar hoorde goede verhalen. Maar de Kroatische competitie is natuurlijk ook niet veel soeps.
Met alleen de keeper die in de Kroatische competitie speelt ja.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dan, dat ze op WK's altijd geweldig presteren.
Over Sosa was hij in aanvallend opzicht overigens wel positief, maar laat verdedigend inderdaad steekjes vallen zoals we al gemerkt hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Had Mislintat ook maar met die Kroaat gesproken.
Wat erg voor je. Tip: hier niet meer meelezenquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik lees vooral veel gehuil over dat Ajax benadeeld wordt.
Kroatie is een soort belgiequote:Op maandag 2 oktober 2023 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd dan, dat ze op WK's altijd geweldig presteren.
Lekker oogkleppen op want dat maakt het leven zoveel makkelijker.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat erg voor je. Tip: hier niet meer meelezen.
Dat zei echt 1 iemandquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik lees vooral veel gehuil over dat Ajax benadeeld wordt.
Was die medic niet het neefje van de voorzitter van zagred en die kwam alleen maar omdat anders sutalo niet kwam?quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Over Sosa was hij in aanvallend opzicht overigens wel positief, maar laat verdedigend inderdaad steekjes vallen zoals we al gemerkt hebben.
Medic is gewoon echt een dramatische aankoop.
Hou die energie vast de volgende keer als klaas weer een topic komt verneuken hequote:Op maandag 2 oktober 2023 17:38 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we het inhoudelijk over Ajax hebben?
Dank
Heb je gekeken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |