hij heeft geen zin in 'n vriendin met 'n dikke buik en alle ongemakken vandien.quote:
Snap ik.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
hij heeft geen zin in 'n vriendin met 'n dikke buik en alle ongemakken vandien.
geen zin in strontluiers en blèren, nachten wakker en je leven lang verantwoordelijk
Dit iddquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:40 schreef Seven. het volgende:
Als de toekomstvisie zo ver uit elkaar ligt, dan houdt het op.
Dit lijkt me een hele goede beslissing. Uiteindelijk gaat dit toch een breekpunt worden of gaat één van de twee toch iets doen tegen zijn of haar zin.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:33 schreef sturmpie het volgende:
Ok, dames & heren, dit topic zal wel 'n wervelwind veroorzaken in de regio van de eierstokken en scrotums, het gaat hier over 'n relatie tussen 'n jongeman en 'n jonge vrouw, ze zijn vriend en vriendin, en alles gaat goed, ze houden veel van elkaar en hebben 't samen heel erg leuk tot de vriendin 'n baby wil, de jongeman wil geen baby en dus maakt de vriendin 't uit.
wat vinden jullie hier van ?
ja, hij denkt, er zijn al genoeg mensen op de wereld, er zijn al zoveel mensen met bijbehorende problematiek, geen zin om bij te dragen aan overbevolking en 't opdringen van problemen aan nieuw leven.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:40 schreef Seven. het volgende:
Als de toekomstvisie zo ver uit elkaar ligt, dan houdt het op.
als ze dat flikt, ik zou de politie bellen en zeggen ik heb hier 'n vriendin die is haar pil vergeten ze wil 't houden en ik niet, wat nu ? is daar al 'n wet voor hoe 'n dergelijke situatie te behandelen waarbij de man absoluut geen kind wil en de vrouw (bewust) haar pil is vergetenquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Dom van haar. Ze kan beter een tijdje de pil vergeten
Dat kan. Zij wil dat blijkbaar wel. Er is geen goede of foute overtuiging maar zij neemt hier wel de juiste beslissing.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja, hij denkt, er zijn al genoeg mensen op de wereld, er zijn al zoveel mensen met bijbehorende problematiek, geen zin om bij te dragen aan overbevolking en 't opdringen van problemen aan nieuw leven.
ben jij geestelijk beperkt?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als ze dat flikt, ik zou de politie bellen en zeggen ik heb hier 'n vriendin die is haar pil vergeten ze wil 't houden en ik niet, wat nu ? is daar al 'n wet voor hoe 'n dergelijke situatie te behandelen waarbij de man absoluut geen kind wil en de vrouw (bewust) haar pil is vergeten
dan was je niet geboren en niet blootgesteld aan de problematiek van alle dag, of heb je liever 'n andere vader ?quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:01 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder stelde ooit een ultimatum aan mijn vader. Als hij geen kinderen wilde ging ze bij hem weg. Hij wilde geen kinderen maar ging akkoord en ze bleven samen.
Ik wou dat ze gewoon bij hem weg was gegaan.
dat is mogelijk, maar 50% vd bevolking is beperkt dus mocht dat zo zijn dan vertegenwoordig ik de helft vd samenleving met de vraag: is er al iets geregeld in 't wetboek als ze haar pil is vergeten en hij wil absoluut geen kind.quote:
Andere vaderquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:03 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dan was je niet geboren en niet blootgesteld aan de problematiek van alle dag, of heb je liever 'n andere vader ?
je mag wel 'n mening hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2023 23:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik heb er niks van te vinden. Dat is hun keuze.
Die mening kun je hier natuurlijk prima ventileren, maar wat is de meerwaarde? Je kunt hemel en aarde bewegen, maar uiteindelijk zijn zij degene die al dan niet met elkaar verder moeten. En zo te lezen hebben ze een verstandige keuze gemaakt!quote:
Beste oplossing. Ze kunnen nu ermee kappen, of het wordt in de toekomst een steeds groter punt en de relatie gaat echt verzuren : ofwel zij gaat het voortdurend over haar "biologische klok" hebben, of hij wordt met grote tegenzin vader. Geen van beide levert een gelukkig leven op, dit is een te fundamenteel punt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:33 schreef sturmpie het volgende:
Ok, dames & heren, dit topic zal wel 'n wervelwind veroorzaken in de regio van de eierstokken en scrotums, het gaat hier over 'n relatie tussen 'n jongeman en 'n jonge vrouw, ze zijn vriend en vriendin, en alles gaat goed, ze houden veel van elkaar en hebben 't samen heel erg leuk tot de vriendin 'n baby wil, de jongeman wil geen baby en dus maakt de vriendin 't uit.
zaadleiders doorknippenquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als ze dat flikt, ik zou de politie bellen en zeggen ik heb hier 'n vriendin die is haar pil vergeten ze wil 't houden en ik niet, wat nu ? is daar al 'n wet voor hoe 'n dergelijke situatie te behandelen waarbij de man absoluut geen kind wil en de vrouw (bewust) haar pil is vergeten
Of hij niet van haar natuurlijk (want hij zou haar toch haar zin kunnen geven).quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:30 schreef pokkerdepok het volgende:
hield ze toch niet echt van hem kennelijk
hij maakte het niet uitquote:Op maandag 2 oktober 2023 14:20 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Of hij niet van haar natuurlijk (want hij zou haar toch haar zin kunnen geven).
Kinderen krijgen is een zeer ingrijpende stap in je leven, hoe "gewoon" het ook wordt gezien. Als je het daar dermate oneens over bent, kun je nog steeds heel erg van elkaar houden, maar toch moeten besluiten dat het niet verstandig is om verder te gaan met de relatie.
Ja, als die vriendin heel graag moeder wil worden, heeft ze eigenlijk geen andere keuze. Ik vind dat eigenlijk beter dan haar vriend een kind opdringen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:33 schreef sturmpie het volgende:
Maak je geen zorgen, die verantwoordelijkheid is wettelijk geregeld. Iedereen die een kind verwekt is onderhoudsplichtig.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
De meeste mannen ook, wat is je punt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef Bocaj het volgende:
De meest vrouwen willen vroeg of laat een kind.
Misschien dan beter om een relatie te beginnen met een (already) moeder.
Of, helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |