Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.quote:
Zien er goed uitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.
[ afbeelding ]
Die lopen heerlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef Karzai het volgende:
Deze net gekocht bij https://www.sunika.nl/nl/service/sneakerwinkelamsterdam/
[ afbeelding ]
Heel tof!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Yes! Ben echt verbaast over de kwaliteit. Geen lijmresten, geen foutjes. Materialen zijn super, Nubuck is echt superzacht.
[ afbeelding ]
Waar staat dat Nike by You in de Nike app dan precies?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:13 schreef BasNijmegen het volgende:
Nike By You heeft eindelijk weer de Nike Air Max 1 ingeladen (in de Nike App). Het is dus mogelijk om je eigen ontwerp te maken op de Nike Air Max 1. En de mogelijkheden zijn dit keer echt eindeloos!
[ afbeelding ]
Het is nog niet duidelijk wanneer deze optie echt live gaat, want op dit moment kan je nog niet uitrekenen. Het gerucht gaat dat dit op maandag 2 oktober gaat gebeuren.
In de app ziet je design er anders uit dan het resultaat. De materialen worden niet goed weergegeven. Zo kwam ik het voorbeeld van Sjoemie84 (Insta) tegen. Ik heb zijn sneaker nagemaakt, dan zie je het verschil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook wat ontwerpen gemaakt. Waarvan sommige gebaseerd zijn op sneakers die al eerder zijn uitgekomen, maar ongrijpbaar zijn geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Sneaker Forum heb ik meer designs staan.
Invoeren in de zoekbalk. Je kunt die modellen dan zelf aanpassen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar staat dat Nike by You in de Nike app dan precies?
https://www.nike.com/nl/e(...)hoes-6ealhznik1zy7okquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar staat dat Nike by You in de Nike app dan precies?
Thanks, wel omslachtig. Ik heb een jaar of drie geleden ook eens een eigen Nike schoen gemaakt, maar dat was volgens mij via een aparte app kan dat? Niet deze in ieder geval. Was een speciale app voor zelf customisen van Nike schoenen. In dit geval een Air Max 90quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Invoeren in de zoekbalk. Je kunt die modellen dan zelf aanpassen.
Via de Nike website ging dat "vroeger" geloof ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks, wel omslachtig. Ik heb een jaar of drie geleden ook eens een eigen Nike schoen gemaakt, maar dat was volgens mij via een aparte app kan dat? Niet deze in ieder geval. Was een speciale app voor zelf customisen van Nike schoenen. In dit geval een Air Max 90
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef Karzai het volgende:
Deze net gekocht bij https://www.sunika.nl/nl/service/sneakerwinkelamsterdam/
[ afbeelding ]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
lopen lekker, wel een vrij harde zool
de maat is precies goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goed?
Deze lopen wel heel zacht, mizuno sneakersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow das wel jammer, ik zoek een hele zachte sneaker. En qua maat? Eerder klein of groot of net goed?
Ik ga ze checken!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze lopen wel heel zacht, mizuno sneakers
[ afbeelding ]
Ik dacht al van waar ken ik die lenny77…quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan iemand zelfs genoeg sneakers hebben?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik dacht al van waar ken ik die lenny77…
Het sneakertopic.
Beste topic van Fok!
Na de kerstpakkettenactie dan. Dat dan weer wel…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |