Zouden we eens iets mee moeten doen op dit forumquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Wat een leuk woord. Allora. Allora. Allora
Ik heb iig niks toegevoegd, dat durf ik toch nooit helemaal aan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb o.a. Serhat weer toegevoegd voor de afterparty. Ik weet niet wie Grande Amore heeft toegevoegd maar![]()
Dat vangen we wel op voor het zo ver isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb iig niks toegevoegd, dat durf ik toch nooit helemaal aan.
Ik heb vaak ook meerdere andere youtube urls gekopieerd staan, plak ik straks de verkeerde erin en zitten we ineens te kijken naar een documentaire over de dekolonisatie van het Amerikaanse continent oid.![]()
Maar ik ben wel blij Melovin ertussen te zien staan, vond ik toch een goed nummer wat ik nog wel eens draai.
Ik! Dat voelde gewoon goed vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb o.a. Serhat weer toegevoegd voor de afterparty. Ik weet niet wie Grande Amore heeft toegevoegd maar![]()
Misschien dat die pizzabezorger idd best meeviel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt je grote liefde gevonden?
Helaas niet, maar we kijken naar een ESF uit Italiėquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt je grote liefde gevonden?
Ze wisten niet wat nog komen gingquote:
Absoluut eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |