Ik welquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb hem niet toegevoegd maar....
DIKKE JEUGDSENTIMENT
Ik heb dus gisteren eens naar die oude groepsnummers van het JSF zitten luisteren, en toen kwam ik erachter dat 2007 tot 2009 mijn prime JSF-kijk tijd was.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb hem niet toegevoegd maar....
DIKKE JEUGDSENTIMENT
Je hebt je kranig geweerd Rozj!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moet je ineens iets gaan zitten te openen in iets wat geen SC is, ik ben dat niet gewend.
goed dat je er bij was!quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Nou, genotenToch maar eens wat vaker hier om het hoekje komen kijken weer.
Ik lees dat ik hem net op tijd weg heb geklikt voor Sieneke in beeld kwam?quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:02 schreef H_T het volgende:
Ik vind die draaiorgelman het ergste aan dit alles
Ik vind beide draaiorgelpersonen erg.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:02 schreef H_T het volgende:
Ik vind die draaiorgelman het ergste aan dit alles
Ik had halverwege jaja het geluid uitgezet, dus dit komt ook mijn hoofd niet in.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:03 schreef NailQueen het volgende:
Dit nemen jullie mee naar bed en gaat de rest van je leven niet meer uit je kop.
Maar die man erger dan de vrouwquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind beide draaiorgelpersonen erg.
Voorronde 2003. Rob Stenders en team was hiervoor of zat hierachter. Best gezelligquote:
Is er ook iets specifieks aan die man wat je zo dwars zit?quote:
Zijn mimiek vooral. Overdreven, zelfs al speel je een draaiorgelpopquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er ook iets specifieks aan die man wat je zo dwars zit?
Hm, mocht ik die video nog eens een keer per ongeluk opzetten zal ik er eens op letten.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn mimiek vooral. Overdreven, zelfs al speel je een draaiorgelpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |