SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
Dexys Midnight Runners - Come on Eileen
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Is Ellen er nou eindelijk?
Altijd al traag geweest
Ze zit nog in het topic van vorige week zaterdag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Is Ellen er nou eindelijk?
Altijd al traag geweest
Die komt ook regelmatig bij Omroep Brabant. Kan het wel vertellen ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Van de week een hoge dosis Brabants gehad.
Heb een theatershow van Christel de Laat geluisterd.
Ze is echt geweldig
Ze is zo’n verschrikkelijk traag beestquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zit nog in het topic van vorige week zaterdag.
Ik ken haar vooral van dat SBS-programma De Alleskunner. Maar daar vind ik haar ook wel vaak grappig.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Van de week een hoge dosis Brabants gehad.
Heb een theatershow van Christel de Laat geluisterd.
Ze is echt geweldig
Ik heb dat programma nog nooit gezien?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van dat SBS-programma De Alleskunner. Maar daar vind ik haar ook wel vaak grappig.
Vast vals gespeeldquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is zo’n verschrikkelijk traag beest
Hoe kan zij nou van al die zaadjes de snelste zijn geweest?
Ik ook niet op tv. Maar via YouTube kijk ik tegenwoordig naar oude seizoenen en vind ik het eigenlijk verrassend leukquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nog nooit gezien?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Die komt ook regelmatig bij Omroep Brabant. Kan het wel vertellen ja.
Ze zit ook als lerares in De Alleskunner vips, zag ik in een aankondiging.
Vooral blijven kijken dan. Misschien moet ik ook eens terugkijken dan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet op tv. Maar via YouTube kijk ik tegenwoordig naar oude seizoenen en vind ik het eigenlijk verrassend leuk![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Daar kende ik haar van. Ben echt fan van haar geworden.
Ze is gewoon zichzelf, nu nog een keer hopen dat ze naar Noord Holland komt.
Dan koop ik een kaartje![]()
In Brabant is ze avond aan avond uitverkocht
Soms hoor je hier wel eens verrassend leuke nummers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |