Jazeker!quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:56 schreef aloa het volgende:
Krijg zelf de tyfus.
Bestaat dat eigenlijk nog?
Ja, ik las laatst iets over een besmettelijke oogziekte ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Jazeker!
Pakistan genot.
Daar hebben ze zo'n beetje alles.
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.quote:
“Ik ben zielig en daarom scheld ik iedereen uit.”quote:
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.quote:
Nu ik dit weer lees zegt tong dus eigenlijk dat ik geen nobody meer ben en geen stront meer post. Dus eigenlijk is dit alleen maar positief.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.
We waren gisteren allemaal in het Live Eredivisietopic.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Moin.
(Het schijnt dat FOK! leeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |