Ik heb het niet over dat konijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja als jij het chill vindt dat je kinderen een malloot zien rollebollen en hem zn konijn zien slaan met bakstenen dan ben je idd makkelijker dan de meeste mensen
Maar die dingen kun je niet los zien van elkaarquote:Op zondag 1 oktober 2023 13:53 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat konijn.
Dan moet je voor een beestje op komen wat zich niet kan verdedigen.
Dronken rollenbollen maakt me idd niks uit. Zolang hij dat in zijn eigen tuin doet. Ook niet of hij een korte broek of skipak aan heeft.
Ik heb het erover, dat als het fb stuk wat ik gisteren las klopt, ik er niet uit ben om iemand de wijk uit te zetten. Juist omdat je niet weet wie je voor je hebt. In deze casus een psychopaat.
Wat hier vooral jammer is dat er niet genoeg lijkt door gepakt door bv politie of woningbureau.quote:Op zondag 1 oktober 2023 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar die dingen kun je niet los zien van elkaar
Wut, de buren filmen hem omdat hij instabiel loopt?quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:00 schreef Ponsai het volgende:
Hier in de straat woont een benzo en wiet verslaafd iemand. Er zijn ook buren die hem filmen als hij zwalkt over straat. Mij boeit dat niet. Zolang hij zwalkt en niks vernielt of in auto stapt vind ik het niet de moeite waard om de politie te bellen. Ik heb ooit een keer mijn zorgen uitgesproken bij de wijkagent, en de bal bij hem gelegd.
Ja.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wut, de buren filmen hem omdat hij instabiel loopt?
Die extremistische linksfiguren of vrienden van. Die worden Ltijd bedekt met de mantel der liefde. De voorman van KOZP wilde bijv. mensen gaan doodschieten. Hij kreeg vergiffenis van het OM. Ze noemden hem zelfs 'een getalenteerde man'. Gelukkig hebben we zijn tweets als bewijs. Maar owee als 1 individu een misstap maakt en toeallig lid is van het FVD. Dat zou dan bewijs dat heel FVD zogenaamd niet deugt.quote:Op zondag 1 oktober 2023 11:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hou deze gedachtengang vast voor wanneer een verwarde asielzoeker, linkse extremist of geradicaliseerde moslim weer eens iets flikt.
Was al even bekendquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:11 schreef GwanGwaa het volgende:
Fouad is een geradicaliseerde comoplotdenker en een narcist, als je het mij vraagt.
[ afbeelding ]
Ik kan niet alles teruglezen, val er net in. Excuusquote:
Was niet vervelend bedoeld. Had eigenlijk gewoon mijn mond moeten houden, sorry.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:16 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik kan niet alles teruglezen, val er net in. Excuus
Crybaby, die gozer is alleen maar de zoveelste bevestiging dat die partij en zijn leden gevaarlijke totaaldebielen zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Die extremistische linksfiguren of vrienden van. Die worden Ltijd bedekt met de mantel der liefde. De voorman van KOZP wilde bijv. mensen gaan doodschieten. Hij kreeg vergiffenis van het OM. Ze noemden hem zelfs 'een getalenteerde man'. Gelukkig hebben we zijn tweets als bewijs. Maar owee als 1 figuur die toevLlig lid is van het FVD. Dat zou dan bewijs dat heel FVD zogenaamd niet deugt.
Alle extremen zijn slecht. Ik heb het evenmin op KOZP.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Die extremistische linksfiguren of vrienden van. Die worden Ltijd bedekt met de mantel der liefde. De voorman van KOZP wilde bijv. mensen gaan doodschieten. Hij kreeg vergiffenis van het OM. Ze noemden hem zelfs 'een getalenteerde man'. Gelukkig hebben we zijn tweets als bewijs. Maar owee als 1 individu een misstap maakt en toevLlig lid is van het FVD. Dat zou dan bewijs dat heel FVD zogenaamd niet deugt.
Geeft niet,neem je niks kwalijk.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was niet vervelend bedoeld. Had eigenlijk gewoon mijn mond moeten houden, sorry.
Wie is hier de crybaby. Linksidioten lopen elke dag en overal alsmaar te bitchen op het FVD. Die partij is nieteens aan de macht. Wat hebben ze dan allemaal kunnen uitvoeren. Nietsquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Crybaby, die gozer is alleen maar de zoveelste bevestiging dat die partij en zijn leden gevaarlijke totaaldebielen zijn.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Die extremistische linksfiguren of vrienden van. Die worden Ltijd bedekt met de mantel der liefde. De voorman van KOZP wilde bijv. mensen gaan doodschieten. Hij kreeg vergiffenis van het OM. Ze noemden hem zelfs 'een getalenteerde man'. Gelukkig hebben we zijn tweets als bewijs. Maar owee als 1 individu een misstap maakt en toeallig lid is van het FVD. Dat zou dan bewijs dat heel FVD zogenaamd niet deugt.
Zoek hulpquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:32 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
[..]
Wie is hier de crybaby. Linksidioten lopen elke dag en overal alsmaar te bitchen op het FVD. Die partij is nieteens aan de macht. Wat hebben ze dan allemaal kunnen uitvoeren. NietsZe zijn in ieder geval nul verantwoordelijk voor het invoeren van al die onderdrukkende stukken wanbeleid van de afgelopen 20 jaar. Waar iedereen last van heeft. Links en rechts. Word een keer wakker joh. Je leeft nog met je onderbuik in de geschiedenisboeken over Nazi Duitsland. Maar lees ook eens over hoeveel mensen door de communisten zijn vermoord?
Ja, ze hadden die gek na de eerste dierenmishandeling meteen onder behandeling moeten zetten en uit die straat halen, zet maar in een container ergens op een verlaten industrieterrein, met zijn iq...quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zou deze schietpartij niet hebben kunnen voorkomen worden?
Ja dat ook natuurlijk: ik zoek meestal vrijwillig hulp, maar ben geen psychopaat. Ik denk wel heel veel.... heb nachtmerries..... echter daar blijft het bij.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja, ze hadden die gek na de eerste dierenmishandeling meteen onder behandeling moeten zetten en uit die straat halen, zet maar in een container ergens op een verlaten industrieterrein, met zijn iq...
Ik hoor je en ik voel je. Heb zelf ook autisme. Wil je enkel laten weten dat er mensen zoals ik zijn die je begrijpen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zou deze schietpartij niet hebben kunnen voorkomen worden? Als wij als maatschappij zijnde, mensen die autisme hebben niet telkens uitsluiten? Waarschijnlijk is die gast, net als vele autisten overal Persona non Grata aka verbannen. En in het echte leven, zal hij ook wel geen sociaal leven gehad hebben.
Dan heb je dus het gevoel uitgesloten te worden: dit gevoel heb ik ook, maar betreft een niet nader te noemen website waaruit FOK! onstaan is. Je wilt gewoon mee doen, maar andere bepalen dan dat je niet mee mag doen. Je past namelijk niet in hun normen en waarden. En als autist zijnde zul je daar ook nooit aan kunnen voldoen, want voordat je het weet heb je weer onbewust iemand voor de schenen geschopt.
Realiseren wij ons, dat wij zelf onderdeel van het probleem zijn? Ik ben gelukkig niet geradicaliseerd, maar op de websites waar ik voor het leven verbannen ben. Doet men net alsof de grootste crimineel ben die God onder de zon heeft, terwijl ze zelf zo hypocriet als wat zijn en mensen uitsluiten.
Stel hypothetische gezien, dat dit gebeurt is bij de dader? Hij zocht vervolgens een plek met gelijkgestemden en ik heb eventjes op 4chan gekeken, daar zitten veel gestoorde. Echter ik kon mij ook in bepaalde reacties vinden. Omdat ik zelf ook telkens uitgesloten word.
Ja, laten we massaal naar de volgeverten pad Jensen kijkenquote:
Wou eigenlijk liever een video over Lies of P kijkenquote:Op zondag 1 oktober 2023 14:53 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ja, laten we massaal naar de volgeverten pad Jensen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |