abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210804763
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tja als jij het chill vindt dat je kinderen een malloot zien rollebollen en hem zn konijn zien slaan met bakstenen dan ben je idd makkelijker dan de meeste mensen
Ik heb het niet over dat konijn.
Dan moet je voor een beestje op komen wat zich niet kan verdedigen.

Dronken rollenbollen maakt me idd niks uit. Zolang hij dat in zijn eigen tuin doet. Ook niet of hij een korte broek of skipak aan heeft.

Ik heb het erover, dat als het fb stuk wat ik gisteren las klopt, ik er niet uit ben om iemand de wijk uit te zetten. Juist omdat je niet weet wie je voor je hebt. In deze casus een psychopaat. Die je dan, onbewust, triggert.
pi_210804773
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 13:53 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Ik heb het niet over dat konijn.
Dan moet je voor een beestje op komen wat zich niet kan verdedigen.

Dronken rollenbollen maakt me idd niks uit. Zolang hij dat in zijn eigen tuin doet. Ook niet of hij een korte broek of skipak aan heeft.

Ik heb het erover, dat als het fb stuk wat ik gisteren las klopt, ik er niet uit ben om iemand de wijk uit te zetten. Juist omdat je niet weet wie je voor je hebt. In deze casus een psychopaat.
Maar die dingen kun je niet los zien van elkaar
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210804814
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Maar die dingen kun je niet los zien van elkaar
Wat hier vooral jammer is dat er niet genoeg lijkt door gepakt door bv politie of woningbureau.
Op basis van meldingen.

OF dat is wel gebeurd en niet erg genoeg om bv iemand uit huis te zetten.
En dat buurtgenoten daar anders over dachten.

Dat weten we hier niet. Maar ik hoop dat dat goed wordt uitgezocht.
Als leerschool voor instanties.

Hier in de straat woont een benzo en wiet verslaafd iemand. Er zijn ook buren die hem filmen als hij zwalkt over straat. Mij boeit dat niet. Zolang hij zwalkt en niks vernielt of in auto stapt vind ik het niet de moeite waard om de politie te bellen. Ik heb ooit een keer mijn zorgen uitgesproken bij de wijkagent, en de bal bij hem gelegd.
pi_210804866
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:00 schreef Ponsai het volgende:
Hier in de straat woont een benzo en wiet verslaafd iemand. Er zijn ook buren die hem filmen als hij zwalkt over straat. Mij boeit dat niet. Zolang hij zwalkt en niks vernielt of in auto stapt vind ik het niet de moeite waard om de politie te bellen. Ik heb ooit een keer mijn zorgen uitgesproken bij de wijkagent, en de bal bij hem gelegd.
Wut, de buren filmen hem omdat hij instabiel loopt? :')
pi_210804870
Fouad is een geradicaliseerde comoplotdenker en een narcist, als je het mij vraagt.

Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_210804894
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:10 schreef Drxx het volgende:

[..]
Wut, de buren filmen hem omdat hij instabiel loopt? :')
Ja.
pi_210804897
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 11:10 schreef Tijn het volgende:

[..]
Hou deze gedachtengang vast voor wanneer een verwarde asielzoeker, linkse extremist of geradicaliseerde moslim weer eens iets flikt.
Die extremistische linksfiguren of vrienden van. Die worden Ltijd bedekt met de mantel der liefde. De voorman van KOZP wilde bijv. mensen gaan doodschieten. Hij kreeg vergiffenis van het OM. Ze noemden hem zelfs 'een getalenteerde man'. Gelukkig hebben we zijn tweets als bewijs. Maar owee als 1 individu een misstap maakt en toeallig lid is van het FVD. Dat zou dan bewijs dat heel FVD zogenaamd niet deugt.
  zondag 1 oktober 2023 @ 14:15:57 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210804901
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:11 schreef GwanGwaa het volgende:
Fouad is een geradicaliseerde comoplotdenker en een narcist, als je het mij vraagt.

[ afbeelding ]
Was al even bekend ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210804908
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Was al even bekend ;)
Ik kan niet alles teruglezen, val er net in. Excuus
  zondag 1 oktober 2023 @ 14:18:23 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210804922
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:16 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik kan niet alles teruglezen, val er net in. Excuus
Was niet vervelend bedoeld. Had eigenlijk gewoon mijn mond moeten houden, sorry.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 oktober 2023 @ 14:19:55 #261
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210804939
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:

[..]
Die extremistische linksfiguren of vrienden van. Die worden Ltijd bedekt met de mantel der liefde. De voorman van KOZP wilde bijv. mensen gaan doodschieten. Hij kreeg vergiffenis van het OM. Ze noemden hem zelfs 'een getalenteerde man'. Gelukkig hebben we zijn tweets als bewijs. Maar owee als 1 figuur die toevLlig lid is van het FVD. Dat zou dan bewijs dat heel FVD zogenaamd niet deugt.
Crybaby, die gozer is alleen maar de zoveelste bevestiging dat die partij en zijn leden gevaarlijke totaaldebielen zijn.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210804946
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:

[..]
Die extremistische linksfiguren of vrienden van. Die worden Ltijd bedekt met de mantel der liefde. De voorman van KOZP wilde bijv. mensen gaan doodschieten. Hij kreeg vergiffenis van het OM. Ze noemden hem zelfs 'een getalenteerde man'. Gelukkig hebben we zijn tweets als bewijs. Maar owee als 1 individu een misstap maakt en toevLlig lid is van het FVD. Dat zou dan bewijs dat heel FVD zogenaamd niet deugt.
Alle extremen zijn slecht. Ik heb het evenmin op KOZP.
Maar FvD is natuurlijk gewoon een baggerpartij. Al die complotidioten die er achteraan lopen :{
pi_210804956
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Was niet vervelend bedoeld. Had eigenlijk gewoon mijn mond moeten houden, sorry.
Geeft niet,neem je niks kwalijk.
Ik kwam hier weer mijn wappiehaat spuien,moet ik misschien ook niet doen.
pi_210805050
Zou deze schietpartij niet hebben kunnen voorkomen worden? Als wij als maatschappij zijnde, mensen die autisme hebben niet telkens uitsluiten? Waarschijnlijk is die gast, net als vele autisten overal Persona non Grata aka verbannen. En in het echte leven, zal hij ook wel geen sociaal leven gehad hebben.

Dan heb je dus het gevoel uitgesloten te worden: dit gevoel heb ik ook, maar betreft een niet nader te noemen website waaruit FOK! onstaan is. Je wilt gewoon mee doen, maar andere bepalen dan dat je niet mee mag doen. Je past namelijk niet in hun normen en waarden. En als autist zijnde zul je daar ook nooit aan kunnen voldoen, want voordat je het weet heb je weer onbewust iemand voor de schenen geschopt.

Realiseren wij ons, dat wij zelf onderdeel van het probleem zijn? Ik ben gelukkig niet geradicaliseerd, maar op de websites waar ik voor het leven verbannen ben. Doet men net alsof de grootste crimineel ben die God onder de zon heeft, terwijl ze zelf zo hypocriet als wat zijn en mensen uitsluiten.

Stel hypothetische gezien, dat dit gebeurt is bij de dader? Hij zocht vervolgens een plek met gelijkgestemden en ik heb eventjes op 4chan gekeken, daar zitten veel gestoorde. Echter ik kon mij ook in bepaalde reacties vinden. Omdat ik zelf ook telkens uitgesloten word.

[ Bericht 5% gewijzigd door Diqiu-Long op 01-10-2023 14:41:37 ]
pi_210805059
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Crybaby, die gozer is alleen maar de zoveelste bevestiging dat die partij en zijn leden gevaarlijke totaaldebielen zijn.
Wie is hier de crybaby. Linksidioten lopen elke dag en overal alsmaar te bitchen op het FVD. Die partij is nieteens aan de macht. Wat hebben ze dan allemaal kunnen uitvoeren. Niets :D Ze zijn in ieder geval nul verantwoordelijk voor het invoeren van al die onderdrukkende stukken wanbeleid van de afgelopen 20 jaar. Waar iedereen last van heeft. Links en rechts. Word een keer wakker joh. Je leeft nog met je onderbuik in de geschiedenisboeken over Nazi Duitsland. Maar lees ook eens over hoeveel mensen door de communisten zijn vermoord?
pi_210805090
WORD WAKKER MENSON!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door DancingPhoebe op 01-10-2023 14:44:13 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210805091
DOE JE EIGEN ONDERZOEK!!!!
  zondag 1 oktober 2023 @ 14:39:53 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210805109
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:15 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:

[..]
Die extremistische linksfiguren of vrienden van. Die worden Ltijd bedekt met de mantel der liefde. De voorman van KOZP wilde bijv. mensen gaan doodschieten. Hij kreeg vergiffenis van het OM. Ze noemden hem zelfs 'een getalenteerde man'. Gelukkig hebben we zijn tweets als bewijs. Maar owee als 1 individu een misstap maakt en toeallig lid is van het FVD. Dat zou dan bewijs dat heel FVD zogenaamd niet deugt.
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:32 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:

[..]
Wie is hier de crybaby. Linksidioten lopen elke dag en overal alsmaar te bitchen op het FVD. Die partij is nieteens aan de macht. Wat hebben ze dan allemaal kunnen uitvoeren. Niets :D Ze zijn in ieder geval nul verantwoordelijk voor het invoeren van al die onderdrukkende stukken wanbeleid van de afgelopen 20 jaar. Waar iedereen last van heeft. Links en rechts. Word een keer wakker joh. Je leeft nog met je onderbuik in de geschiedenisboeken over Nazi Duitsland. Maar lees ook eens over hoeveel mensen door de communisten zijn vermoord?
Zoek hulp
Laffe huichelaar
  zondag 1 oktober 2023 @ 14:41:37 #269
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210805124
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zou deze schietpartij niet hebben kunnen voorkomen worden?
Ja, ze hadden die gek na de eerste dierenmishandeling meteen onder behandeling moeten zetten en uit die straat halen, zet maar in een container ergens op een verlaten industrieterrein, met zijn iq...
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210805163
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ja, ze hadden die gek na de eerste dierenmishandeling meteen onder behandeling moeten zetten en uit die straat halen, zet maar in een container ergens op een verlaten industrieterrein, met zijn iq...
Ja dat ook natuurlijk: ik zoek meestal vrijwillig hulp, maar ben geen psychopaat. Ik denk wel heel veel.... heb nachtmerries..... echter daar blijft het bij.

Het zal niet in mij opkomen om met een geweer naar het hoofdkantoor van dat forum te gaan, om daar even te huishouden.....

Misschien heb ik er wel nachtmerries over gehad: echter ik ben juist iemand die geweld vermijd. Dus toen ik onlangs het gevoel had, sneller boos te worden. Realiseerde ik mij dat het weer eens tijd werd om naar de huisarts te gaan.

Alleen ons zorgsysteem is zo ingericht, dat je lekker zorg gaat mijden: oh shit ik moet ¤ 385 eigen risico betalen. Nou laat die diagnose ADHD dan maar zitten, het labeltje autisme is al genoeg.
pi_210805188
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
DOE JE EIGEN ONDERZOEK!!!!
*slingert YouTube aan :@
pi_210805199
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
WORD WAKKER MENSON!!!
Hoog tijd, het is 14.50u :Y
pi_210805221
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zou deze schietpartij niet hebben kunnen voorkomen worden? Als wij als maatschappij zijnde, mensen die autisme hebben niet telkens uitsluiten? Waarschijnlijk is die gast, net als vele autisten overal Persona non Grata aka verbannen. En in het echte leven, zal hij ook wel geen sociaal leven gehad hebben.

Dan heb je dus het gevoel uitgesloten te worden: dit gevoel heb ik ook, maar betreft een niet nader te noemen website waaruit FOK! onstaan is. Je wilt gewoon mee doen, maar andere bepalen dan dat je niet mee mag doen. Je past namelijk niet in hun normen en waarden. En als autist zijnde zul je daar ook nooit aan kunnen voldoen, want voordat je het weet heb je weer onbewust iemand voor de schenen geschopt.

Realiseren wij ons, dat wij zelf onderdeel van het probleem zijn? Ik ben gelukkig niet geradicaliseerd, maar op de websites waar ik voor het leven verbannen ben. Doet men net alsof de grootste crimineel ben die God onder de zon heeft, terwijl ze zelf zo hypocriet als wat zijn en mensen uitsluiten.

Stel hypothetische gezien, dat dit gebeurt is bij de dader? Hij zocht vervolgens een plek met gelijkgestemden en ik heb eventjes op 4chan gekeken, daar zitten veel gestoorde. Echter ik kon mij ook in bepaalde reacties vinden. Omdat ik zelf ook telkens uitgesloten word.
Ik hoor je en ik voel je. Heb zelf ook autisme. Wil je enkel laten weten dat er mensen zoals ik zijn die je begrijpen. O+
pi_210805231
quote:
6s.gif Op zondag 1 oktober 2023 14:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
*slingert YouTube aan :@
Ja, laten we massaal naar de volgeverten pad Jensen kijken :D
pi_210805262
quote: