Straks vertel je me ook nog dat krijsend grasmaaien in je tutu ook raar isquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zonnen doe je tegenwoordig terwijl je door bladeren rollend aan het schreeuwen bent?
Man man man, geantwoord als een echte psycholoogquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:07 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ben met je eens dat lotgenoot praatgroepen vaak niet helpend zijn. Maar voor trauma in de breedste zin des woord is EMDR of cognitive gedragstherapie voor veel mensen wel geschikt.
Fouad was een behandeling gestart en daar kreeg die te horen dat die juist veel te empathisch was. En is sindsdien niet meer teruggekomenquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:13 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Je moet dan wel willen en kunnen zien dat je een probleem hebt.
Fouad zal dat uit zichzelf nooit zien. Daardoor moet je bij deze mensen de mogelijkheid krijgen om ze kortdurend gedwongen op te kunnen nemen.
Om te checken wat er nu precies aan de hand is. Gevaar inschatting.
En op in praten door bv psychiater waarom hulp, behandeling, medicijn goed is.
Het word idd gebracht als de lesser of two evilsquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weet je wel wat een ravage een psychose aanricht in de hersenen van zo iemand? En met elke psychose opnieuw?
Dan heb ik het nog niet eens over het gevaar voor zichzelf en de omgeving. Zelfzorg zal zeer laag zijn, gevaar lopen op straat of door anderen die aanstoot kunnen nemen aan zijn gedrag, zelfmoordrisico is groot bij deze groep in een psychose. En dan natuurlijk nog de omgeving (familie en vrienden) die erg ongerust zijn, het zien gebeuren en niets meer kunnen doen plus het gevaar wat deze omgeving mogelijks kan lopen.
Nee antipsychotica zijn zeker geen lolletje maar wel absoluut nodig. Het alternatief van ze in psychoses laten rondlopen is veel erger.
Dat is het mss ook welquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het word idd gebracht als de lesser of two evils
Weet je waarom?quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Man man man, geantwoord als een echte psycholoog![]()
Mbt de moord op de dochter wil ik het niet uitsluiten. De andere 2 absoluut niet neequote:Op vrijdag 29 september 2023 19:19 schreef Zoddie het volgende:
Denk niet dat zijn motief extreem rechts was.
Zijn buren want mogelijk waren zij diegenen die zijn dieren martelingen filmden en rapporteerden aan politie.
En zijn school omdat die zijn diploma weerhielden.
Verder natuurlijk wel extreem rechts in zijn denkwijze, maar niet als motief hier.
Hij gaf wel zelf aan dat ie alcoholverslaafd is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:13 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Je moet dan wel willen en kunnen zien dat je een probleem hebt.
Fouad zal dat uit zichzelf nooit zien. Daardoor moet je bij deze mensen de mogelijkheid krijgen om ze kortdurend gedwongen op te kunnen nemen.
Om te checken wat er nu precies aan de hand is. Gevaar inschatting.
En op in praten door bv psychiater waarom hulp, behandeling, medicijn goed is.
Mwoh daarover jojode hij ook wat hoor. Eigenlijk was hij niet echt verslaafd want die definitie, zelfs daaraan was hij superieur. Hij dronk alleen als hij anders niks te doen had en als hij weer eens onterecht getraumatiseerd was etc.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hij gaf wel zelf aan dat ie alcoholverslaafd is.
Dat vind ik zelf kunnen zien dat je een probleem hebt.
Een alcoholverslaafde die zelf aangeeft dat ie alcoholverslaafd is ben ik nog niet eerder tegengekomen, behalve Fouad.
wat blijft er dan over?quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh daarover jojode hij ook wat hoor. Eigenlijk was hij niet echt verslaafd want die definitie, zelfs daaraan was hij superieur. Hij dronk alleen als hij anders niks te doen had en als hij weer eens onterecht getraumatiseerd was etc.
Dat vind ik dan ook weer een typisch autistisch antwoord, zo stug… het hangt uiteraard van de omstandigheden af of je mens en dier schade gaat toebrengen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:55 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Mee eens.
Ook deel ik je mening dat deze engerd, die dader dus, narcisme heeft.
Ik heb zelf autisme en zal nooit een mens of dier schade toebrengen.
Schieten met kruisboog op vogels en vissen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat blijft er dan over?
zijn konijn en hond een keer mishandeld? Dan waarschijnlijk in een dronken toestand.
in die 32 jaar dat ie geleefd heeft.
is dit alles?
is dit de cv van een psychopaat?
zijn jagers psychopaten?quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Schieten met kruisboog op vogels en vissen.
En een vreemde post historie op 4chan
Godverdomme, wat een ziekmakende kutzooi.quote:Op vrijdag 29 september 2023 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is de 14-jarige Romy.
[ afbeelding ]
Zij was het die gisteren de deur opendeed toen haar buurman aanbelde net nadat hij zijn huis in de brand had gezet.
Eerst moest ze toezien hoe haar moeder met meerdere schoten gedood werd door Fouad.
Zelf kon ze nog vluchten naar de woonkamer, waar ze zich schuil probeerde te houden onder de tafel.
Haar buurman achterhaalde haar en schoot van dichtbij 1x in haar gezicht. Ze heeft nog zo'n 6 uur gevochten voor haar leven, maar deze strijd heeft ze helaas verloren.
Romy wilde graag kok worden en zat met haar tweelingzus op de horecavakschool. Nu zal haar tweelingzus alleen verder moeten met die opleiding.
Bronnen oa NOS en Rijnmond.
Ik begrijp niet zo goed waarom je alles van 4Chan en uit de brief vh OM etc. probeert te downplayen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat blijft er dan over?
zijn konijn en hond een keer mishandeld? Dan waarschijnlijk in een dronken toestand.
in die 32 jaar dat ie geleefd heeft.
is dit alles?
is dit de cv van een psychopaat?
Omdat het beleid binnen de industrie gericht is op symptoom bestrijding. Waarom zou je naar de kern van je paniekstoornis gaan, neem wat benzo's en maak je niet al te drukquote:
Hij heeft ook nadat hij moeder en dochter doodschoot, niet op andere mensen geschoten, behalve de leraar.quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Oh en hij heeft 3 mensen doodgeschoten, dus...
Hij jaagde niet. Serieus, waarom probeer je "zonnen" en "jagen" te maken van dingen die dat duidelijk niet zijn? En bet te doen of konijnen en honden mishandelen niet erg is? Met volstrekt idiote onderbouwingen als "wij eten toch gewoon konijnen" en "in China villen ze konijnen levend"?quote:
Dus?quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hij heeft ook nadat hij moeder en dochter doodschoot, niet op andere mensen geschoten, behalve de leraar.
Hij heeft op de universiteit veel mensen met een getrokken pistool benaderd, maar heeft niet geschoten.
Hij had makkelijk meerdere slachtoffers kunnen maken en deed het niet.
Wat barmhartig zegquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hij heeft ook nadat hij moeder en dochter doodschoot, niet op andere mensen geschoten, behalve de leraar.
Hij heeft op de universiteit veel mensen met een getrokken pistool benaderd, maar heeft niet geschoten.
Hij had makkelijk meerdere slachtoffers kunnen maken en deed het niet.
Nee dat zéi hij zelf op internet, hoeft zeker niet een juiste weergave van de woorden en inschatting van anderen te zijnquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Man man man, geantwoord als een echte psycholoog![]()
Laat maar ik weet voldoende
[..]
Fouad was een behandeling gestart en daar kreeg die te horen dat die juist veel te empathisch was. En is sindsdien niet meer teruggekomen
Dat kwam ook naar boven in zijn 4chan posts
Hij is begin 30 en is nu al grijsquote:
Over wie gaat dit??quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is begin 30 en is nu al grijs
30 kg aangekomen
Was vrolijk, altijd zin om iets te doen. Daar is niets meer van over, het is een zombie geworden die nergens meer plezier aan beleeft
Was zelfverzekerd en initiatiefrijk is nu heel angstig en vind werkelijk alles eng
Al de dingen die hij vroeger leuk vond, interesseert hem niet meer
Ik heb hem nog meegemaakt toen die een full blown episode had. Dus ik heb met eigen ogen kunnen zien wat het met hem aandoet. Ik twijfel alleen of het nu echt beter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |