quote:Op maandag 12 februari 2024 02:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sowieso alleen maar op de eilanden als straf voor Duitsers pesten en zodat Duitse en Nederlandse fans elkaar niet in het wild zouden tegenkomen (dat NL 3e werd in de poule was geen rekening mee gehouden).
Palermo en Calgiari waarschijnlijk.
quote:Op maandag 12 februari 2024 08:31 schreef -XOR- het volgende:
Geef voor de volgende landen minimaal één (voormalig) international met Poolse roots:
Nederland Kowalik ?
België Cerniatinski ?
Engeland
Duitsland Göttzke ? Libuda ?
Italië
Denemarken
Frankrijk Lizarazu ?
Czerniatinsky is goed, de rest niet. Hint: voor Italie zoek ik een spijkerharde verdediger, voor Frankrijk een legendarische WK topscorer.quote:
Koppa en Viergowod ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Czerniatinsky is goed, de rest niet. Hint: voor Italie zoek ik een spijkerharde verdediger, voor Frankrijk een legendarische WK topscorer.
Klopt. Zelf nog een column over geschrevenquote:
Beiden correctquote:
Ook goedquote:
De Goeij ? Ha ha ha.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beiden correct
[..]
Ook goed
Nu dus alleen nog Nederland, Engeland en Denemarken.
Nee, al zou die als stukadoor niet misstaan.quote:
Goei betekent in het Pools hoer, vandaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, al zou die als stukadoor niet misstaan.
Voor Nederland zoek ik een speler met een eigen movie of iemand van de jaren 70 Oranjegeneratie.
Voor Engeland een mandekker die niet heel lang geleden international was.
Kurwa is hoer., Goei is fonetisch lulquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goei betekent in het Pools hoer, vandaar.
Bij Nederland één en dezelfde ?
Dat bedoelde ik. Cocu is een Frans schelden met je moeder is een hoer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kurwa is hoer., Goei is fonetisch lul
Ook nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Cocu is een Frans schelden met je moeder is een hoer.
Victor Sikoraquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:57 schreef -XOR- het volgende:
Voor Nederland zoek ik een speler met een eigen movie
Matty Cash speelde alleen interlands voor Polen. Ik zoek een voormalig verdediger van Everton die niet zo lang geleden nog grote toernooien met Engeland speelde. Hij heeft ook een Poolse naam.quote:
Ik ben moeilijk dom.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Matty Cash speelde alleen interlands voor Polen. Ik zoek een voormalig verdediger van Everton die niet zo lang geleden nog grote toernooien met Engeland speelde. Hij heeft ook een Poolse naam.
Sikora en Schmeichel zijn uiteraard goed.
En dat was inderdaad de laatste die ik zocht.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben moeilijk dom.
Jagielka.
Stop definitief de tijd.
Johan de Kockquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:30 schreef tong80 het volgende:
Op verzoek van Bezsen een nieuwe vraag.
Welke Nederlandse international was als ingenieur bij de bouw van Der Arena auf Schalke betrokken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |