dat sowieso iddquote:Op donderdag 28 september 2023 20:51 schreef Rupibma het volgende:
Wel weer iemand die in zijn jeugd compleet verneukt is.
Ik hoop niet dat dat die docent was die hij vandaag dood schoot. Dan word je maanden later gedood omdat je een excuses wil van een leerling die te laat was.quote:Working hard for 20 years and going to med school is playing nigger games now.
Im sorry. I wish I could go back and be a drug dealer. I would be driving mercedes benz by now and having 3 homes.
Im sorry I chose to be a doctor instead. Im sorry to myself. I should have known this was a demonic world where good guys lose and drug dealers get all they want.
I post this thread so others can learn from my mistake: dont think working hard in school will get you results! Just be corrupt! Life is not a fairy tale! Normies will see youre about to be a doctor and panic to stop it from happening!
I first got into trouble because -geen namen- thought i was arrogant by not apologising for being late to his useless bachelor kike class because I was in a NIHES masterclass that went past time.
Hij klaagt ook over het hoofd van PKV, waarmee hij een persoonlijke strijd zou hebben. En dat lijkt mogelijk wel overeen te komen. Al is ook in dat geval terughoudendheid belangrijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
J.D. zijn de initialen van de persoon die vermoedelijk is neergeschoten. Maar dat zijn ook geruchten.
Dat komt (voor nu) dus niet overeen.
" I wish I could go back and be a drug dealer" en schelden met allerlei racistische termen. Elk stukje informatie over hem wordt het alleen maar erger met zijn problemen.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat die docent was die hij vandaag dood schoot. Dan word je maanden later gedood omdat je een excuses wil van een leerling die te laat was.
Onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat die docent was die hij vandaag dood schoot. Dan word je maanden later gedood omdat je een excuses wil van een leerling die te laat was.
Nee, die is ouder.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:59 schreef TLC het volgende:
Die dader zal achter de tralies sterven.
? als dit geen levenslang oplevert weet ik t ook nietquote:
Hij heeft wel spijt dat hij zijn konijn en hond heeft mishandeld. Die waren onschuldig volgens hem.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
" I wish I could go back and be a drug dealer" en schelden met allerlei racistische termen. Elk stukje informatie over hem wordt het alleen maar erger met zijn problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Heeft vast een moeilijke jeugd gehadquote:Op donderdag 28 september 2023 21:00 schreef TLC het volgende:
[..]
? als dit geen levenslang oplevert weet ik t ook niet
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:58 schreef Wim_Kieft het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk.
https://www.erasmusmagazi(...)-van-het-erasmus-mc/
Die heeft de dans net ontsprongen. Gelukkig maar voor hem.quote:
Dat verklaart de meldingen van drugoverlast idd.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:01 schreef Ali_boo het volgende:
-Hij schijnt drugsdealer te zijn geweest, heeft spijt dat die medicijnen is gaan studeren( mist het oude leven)
Die verlaat nooit de TBS kliniek hoor.. dit is niet ff te fixen met therapie en meds.quote:
Psychopaatjes die dieren mishandelen worden over het algemeen gewoon zo geboren. Kut jeugd kan het wel versterken maar psycho is psycho. Kun je op kleuterleeftijd al afschrijven.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heeft vast een moeilijke jeugd gehad
Dankjewel voor de mededeling, Nizno!quote:Op donderdag 28 september 2023 21:04 schreef Nizno het volgende:
even letten op het feit dat hier geen namen hoeven worden genoemd. Niet van mogelijke slachtoffers en niet van de dader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |