Hij was niet de 1e hoor..quote:
Hoeft niet. Je kunt ook na een aantal jaren vastlopen bij studie 1 besluiten om via een schakelprogramma te switchen naar studie 2. En daarnaast is het predicaat van eeuwige student soms wat vertekend, als je een bepaald vak niet haalt dat verplicht is voor het volgende jaar. Dat kost je een jaar studievertraging en buiten een tentamen wacht je af tot het volgende jaar begint (en als je slim bent, ga je werken in de tussentijd).quote:Op donderdag 28 september 2023 19:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat de naam ook snel zal lekken. Honderden medestudenten kunnen redelijk makkelijk uitzoeken wie het is. Of hij is sowiezo al bekend als "eeuwige student".
Dat is niet zo heel moeilijk als je maar de juiste, of eigenlijk de verkeerde, mensen kent.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het blijft me trouwens verbazen hoe schijnbaar simpel dit soort lui aan vuurwapens komen..
Of sportschutter oid.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk als je maar de juiste, of eigenlijk de verkeerde, mensen kent.
Vroeger in 'mindere wijken' gewoond en als ik had gewild had ik heel makkelijk een een pistool of revolver kunnen komen.
Goed nieuws voor die zwaargewonde dochter.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:24 schreef Ceviche het volgende:
Ziekenhuis is inmiddels weer vrijgegeven en patiënten zijn weer welkom.
Misschien omdat die gevonden is en het er voor ons weinig aan verandert? Ik bedoel, genoeg zolderkamerrechercheurs die selluf ondersoek doen en naamgenoten gaan stalken.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
Is er een reden dat ze de naam van de dader niet hebben vrijgegeven?
Heb zelf ook in een semi-ghetto gewoond toen ik jong was, maar geen idee hoe ik aan een pistool had moeten komen.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk als je maar de juiste, of eigenlijk de verkeerde, mensen kent.
Vroeger in 'mindere wijken' gewoond en als ik had gewild had ik heel makkelijk een een pistool of revolver kunnen komen.
Dat is inderdaad een veeg teken.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:15 schreef Momo het volgende:
Kort samengevat, vertrouw geen mensen die veroordeeld zijn voor dierenmishandeling
Als er 1 rotte appel in de mand zit betekent niet dat alle andere appels ook bedorven zijn en leuk voor je van dat huisquote:Op donderdag 28 september 2023 19:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deed hem veel goed zo te horen..
Is het Nederlands?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:25 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Misschien omdat die gevonden is en het er voor ons weinig aan verandert? Ik bedoel, genoeg zolderkamerrechercheurs die selluf ondersoek doen en naamgenoten gaan stalken.
In elk geval is er weinig bijzonders te melden over de afkomst van de verdachte, want op X zwijgen de gebruikelijke profileerders in alle toonaarden.
Al?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deed hem veel goed zo te horen.. op mijn 32ste had ik al een huis gekocht
Mensen die dieren mishandelen wil ik sowieso niks mee te maken te hebbenquote:Op donderdag 28 september 2023 19:15 schreef Momo het volgende:
Kort samengevat, vertrouw geen mensen die veroordeeld zijn voor dierenmishandeling
Als die op z’n 32ste een huis had kan die dat ook op z’n 20ste gekocht hebben.quote:
Deze kwam ik vandaag nog tegen: https://www.nu.nl/binnenl(...)en-paardenhoofd.htmlquote:Op donderdag 28 september 2023 19:34 schreef Momo het volgende:
Ik ging trouwens zoeken op Rotterdam 2021 dierenmishandeling krijg je een hele reeks aan zaken te zien, waarom zijn er zoveel enge mensen?
Gewoon even in een shady coffeeshop een jointje rokenquote:Op donderdag 28 september 2023 19:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Heb zelf ook in een semi-ghetto gewoond toen ik jong was, maar geen idee hoe ik aan een pistool had moeten komen.
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze kwam ik vandaag nog tegen: https://www.nu.nl/binnenl(...)en-paardenhoofd.html
quote:De vondst werd gedaan door een man. In een bericht op Facebook schrijft hij dat hij met z'n hond aan het wandelen was toen hij het paardenhoofd zag liggen. "Wat een leuke, mooie wandeling had moeten worden, werd voor mij een nachtmerrie."
Hoeveel mensen met metalen platen in hun arm of been lopen er per dag wel niet het hospitaal in en uit?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk zeg ik toegangspoorten met metaaldetectors bij dit soort openbare gebouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |