SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Goede avond, Symph.quote:
Ja, echt bizar…quote:Op donderdag 28 september 2023 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, Symph.
Heftig in Rotterdam ja.....
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Het nummer heet Tennessee, maar wie het uitvoert, geen idee
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het klinkt als Prince….
Maar die titel haalde ik er niet uit…
Ze luistert wel mee, maar ze is even wat dingen aan het lezenquote:Op donderdag 28 september 2023 19:20 schreef Melting het volgende:
Is Ddm er vandaag niet bij, Symph?
Deze is wel goed in ieder geval.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vandaag een enorm hoog: dit is Dinges met Jeweetwel gehalte..
Ken het allemaal maar kan er echt niet opkomen.
Dit is Bryan Ferry Don’t stop the dance
Goede avond en welkom.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Val ik weer bij de verkeerde plaat binnen.
Omdat Brian Ferry.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Waarom is dit een verkeerde plaat?
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Val ik weer bij de verkeerde plaat binnen.
Nee....... maar bij de vorige plaat binnenvallen was dus blijkbaar eenquote:Op donderdag 28 september 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als een stem waar ik een naam aan moet kunnen hangen. Alanis Morisette?
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee....... maar bij de vorige plaat binnenvallen was dus blijkbaar een
[ afbeelding ]
Welkom Ddm.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zat vroeger in Neighbours, maar dit nummer ken ik niet
Ik wist niet dat ze in Neighbours zat. Ik kende het nummer ook niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zat vroeger in Neighbours, maar dit nummer ken ik niet
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
We keken afgelopen week een nieuwe Australische serie en ik zei nog: ik heb zoveel Australische series gezien, ik ken vast wel wat acteurs. En ja hoor, binnen een paar minuten was daar dokter Tom uit Flying Doctors
Hij inmiddels een stuk ouder jaquote:Op donderdag 28 september 2023 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is al een oude serie.... was dus ook inmiddels een oude acteur?
Die zal wel oud geworden zijn. Ik vond Flying Doctors altijd erg leuk. In corona-tijd draaide NET5 de herhalingen in de namiddag. Net na het werk was dat. Die heb ik weer zoveel mogelijk gekeken.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
We keken afgelopen week een nieuwe Australische serie en ik zei nog: ik heb zoveel Australische series gezien, ik ken vast wel wat acteurs. En ja hoor, binnen een paar minuten was daar dokter Tom uit Flying Doctors
Wij ook, heerlijkquote:Op donderdag 28 september 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zal wel oud geworden zijn. Ik vond Flying Doctors altijd erg leuk. In corona-tijd draaide NET5 de herhalingen in de namiddag. Net na het werk was dat. Die heb ik weer zoveel mogelijk gekeken.
Dat hebben wij ook gedaan, was erg leuk inderdaadquote:Op donderdag 28 september 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zal wel oud geworden zijn. Ik vond Flying Doctors altijd erg leuk. In corona-tijd draaide NET5 de herhalingen in de namiddag. Net na het werk was dat. Die heb ik weer zoveel mogelijk gekeken.
Waarom dat dan? Heb je dat nodig voor je werk?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb morgen een vitaliteitstest![]()
Duurt 3 kwartier en dan word ik helemaal doorgelicht met allemaal oefeningen en zo. Ik ben benieuwd; ik voel me de laatste tijd niet heel erg vitaal.
Nee, voor mezelf. Dit gaan ze allemaal controleren. Ik had het bij het wandelen in de Eifel dat ik me bij afdalingen niet zo zeker van mezelf voelde en een beetje wankel.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Heb je dat nodig voor je werk?
Nu maar hopen dat het allemaal toch goed eruit komt.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, voor mezelf. Dit gaan ze allemaal controleren. Ik had het bij het wandelen in de Eifel dat ik me bij afdalingen niet zo zeker van mezelf voelde en een beetje wankel.
En dit behoorde tot iets wat aangeboden werd.
knijpkracht
beenspierkracht
lenigheid
uithoudingsvermogen (6 minuten wandeltest)
balans
bloeddruk
lengte en gewicht (BMI)
opsporing valrisico
Ja, ik denk dat ik slecht scoor op balans en ik ben benieuwd naar het valrisico. En ik had een paar jaar geleden natuurlijk een veel te hoge bloeddruk, dus dat is ook wel weer goed dat dat gemeten word.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het allemaal toch goed eruit komt.
Ja, ik wist wel dat het Blues Brothers niet was, maar ach..., ze kwamen net ook al voorbij dus waarom niet.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2023 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Er is op vrijdag een tuinprogramma op BBC en die mensen praten net zo.
Heb altijd het idee dat ik naar de Swedish chef zit te kijken
Dat snap ik wel dan.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Er is op vrijdag een tuinprogramma op BBC en die mensen praten net zo.
Heb altijd het idee dat ik naar de Swedish chef zit te kijken
Die hebben dit toch niet geschreven?quote:
Geproduceerdquote:Op donderdag 28 september 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hebben dit toch niet geschreven?
Wat een mafkees dan.... opsluiten en niet meer vrij laten.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:59 schreef livelink het volgende:
Deze idioot was waarschijnlijk de schutter in Rotterdam
https://www.ad.nl/rotterd(...)weer-terug~adffb7ad/
Dat hadden ze eerder moeten doen eigenlijk.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een mafkees dan.... opsluiten en niet meer vrij laten.
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
Let the beat goes on - London Beat?
Mee eens. Maar nu dan maar in de herkansing.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerder moeten doen eigenlijk.
Ja.. levensgevaarlijke gek, en hoe kan het dat zo iemand dan ook medicijnen studeert?quote:Op donderdag 28 september 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerder moeten doen eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Dit lojkt heel erg op Streets of London qua begin..
Dit soort instrumentale nummers weet jij altijd.quote:
Nu leg je wel druk bij Symph neer.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit soort instrumentale nummers weet jij altijd.
Ja, dat zag ik pas nadat ik het gepost had. Maar ik vind het alsnog gewoon knap.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu leg je wel druk bij Symph neer.
Deze gokte hij fout namelijk.
Werd volgens mij erg goed bekeken.quote:
Ja, mijn ouders ook. Maar ik heb het nooit gezien. Geen idee ook waar het over ging.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
Could it be I'm falling in love - The Spinners
Er werd nog niet gezongen toen ik het schreef. Anders had ik het ook niet geweten hoor.quote:
Toch knap dat je de titel al wist.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Er werd nog niet gezongen toen ik het schreef. Anders had ik het ook niet geweten hoor.
Nog nooit van dat plaatsje gehoord.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel eens in Elounda geweest waar Who pays the ferryman werd opgenomen. Allemaal toeristen die speciaal vanwege die serie daar naartoe gingen.
Is op Kreta.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit van dat plaatsje gehoord.
Ja, absoluut. Ik ben er meerdere keren geweest, maar 1x zonder dat we onderdak hadden geboekt. We hadden alleen twee auto's gehuurd en hebben een rondreis gemaakt en keken elke avond of we ergens onderdak konden vinden. Dat was echt leuk; we zijn toen ook op de gekste plaatsen geweest en bij mensen thuis geslapen die gewoon wat kamers verhuurden. Dus helemaal niet bij alle toeristische appartementencomplexen geweest.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Kreta is echt een mooi eiland, best veel te doen en te zien daar
Was buiten de zomervakantie dan zeker?quote:Op donderdag 28 september 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik ben er meerdere keren geweest, maar 1x zonder dat we onderdak hadden geboekt. We hadden alleen twee auto's gehuurd en hebben een rondreis gemaakt en keken elke avond of we ergens onderdak konden vinden. Dat was echt leuk; we zijn toen ook op de gekste plaatsen geweest en bij mensen thuis geslapen die gewoon wat kamers verhuurden. Dus helemaal niet bij alle toeristische appartementencomplexen geweest.
Ja, klopt. Was volgens mij in september.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Was buiten de zomervakantie dan zeker?
Dat is wel geinigquote:Op donderdag 28 september 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik ben er meerdere keren geweest, maar 1x zonder dat we onderdak hadden geboekt. We hadden alleen twee auto's gehuurd en hebben een rondreis gemaakt en keken elke avond of we ergens onderdak konden vinden. Dat was echt leuk; we zijn toen ook op de gekste plaatsen geweest en bij mensen thuis geslapen die gewoon wat kamers verhuurden. Dus helemaal niet bij alle toeristische appartementencomplexen geweest.
Leuk vakantie dan.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was er ooit in oktober, laatste week van het echte seizoen daar in dat dorpje, elke dag sloten er wat restaurants en winkels en de laatste 2 dagen noodweer, we moesten echt over beekjes springen om bij het restarant en weer terug bij het hotel te komen
Ja, in oktober wordt het een beetje triestig als het eiland langzaam leegloopt.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was er ooit in oktober, laatste week van het echte seizoen daar in dat dorpje, elke dag sloten er wat restaurants en winkels en de laatste 2 dagen noodweer, we moesten echt over beekjes springen om bij het restarant en weer terug bij het hotel te komen
Dat maakt mijn vorige misser een beetje goedquote:
Wel goed gegokt dan.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat maakt mijn vorige misser een beetje goed![]()
Die ik eigenlijk wel wist, maar ik typte het eerste dat in me opkwam
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Starship we built this city on rock and roll
Heb me prima vermaakt verder, goede busverbindingen dus naar andere dorpjes en naar de hoofdstad geweest en uiteraard naar de (neppe) opgraving van Knossosquote:
Ik I'll be therequote:Op donderdag 28 september 2023 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde reach out er doorheen
Ja, wat vreselijk. Wat bestaan er toch enge, slechte mensen.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:34 schreef Melting het volgende:
Het 14-jarige meisje is in Rotterdam is trouwens inmiddels ook overleden.
Ja, je moet er niet aan denken dat iemand je familie dat aan doet.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wat vreselijk. Wat bestaan er toch enge, slechte mensen.
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:34 schreef Melting het volgende:
Het 14-jarige meisje is in Rotterdam is trouwens inmiddels ook overleden.
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde(het is reach out I’ll be there)
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde(het is reach out I’ll be there)
Gewoon ontspannen bowlen. Dat is weer wat anders dan al die dingen die alleen maar om presteren draaien.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
We gaan morgen met de pv bowlen.
Dat is echt lang geleden voor me. Hoop dat het nog een beetje lukt.
Ja, ik win liever niet. 2e vind ik leuker.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon ontspannen bowlen. Dat is weer wat anders dan al die dingen die alleen maar om presteren draaien.
Ik vind laatste worden altijd het leukste. Dat lukt me meestal ook welquote:Op donderdag 28 september 2023 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik win liever niet. 2e vind ik leuker.
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind laatste worden altijd het leukste. Dat lukt me meestal ook wel
De Wout van Aert van de PVquote:Op donderdag 28 september 2023 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik win liever niet. 2e vind ik leuker.
Ik hou het dan toch bij de herfst. Maar ben wel blij dat wij duidelijke seizoenswisselingen kennen.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel mooie kleuren in de herfst, maar dan toch liever forever Spring.
[ afbeelding ]
Nee, ik doe wel mijn best.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan hoef je alleen maar alle ballen in de goot te gooien.
Dat was wel altijd zo. Maar tegenwoordig loopt het behoorlijk door elkaar heen, heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het dan toch bij de herfst. Maar ben wel blij dat wij duidelijke seizoenswisselingen kennen.
Ik ben fan van de herfst en de lentequote:Op donderdag 28 september 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het dan toch bij de herfst. Maar ben wel blij dat wij duidelijke seizoenswisselingen kennen.
Het is echt fantastisch, die plaat heb ik vroeger ook grijs gedraaidquote:Op donderdag 28 september 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
Heb laatst het hele album weer eens geluister van War of the Worlds. Op de koptelefoon, 's avonds laat. Ik werd er weer helemaal door gegrepen.
Past wel goed bij het vroeger donker worden.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
Heb laatst het hele album weer eens geluister van War of the Worlds. Op de koptelefoon, 's avonds laat. Ik werd er weer helemaal door gegrepen.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Past wel goed bij het vroeger donker worden.
Dat vind ik altijd wel een vervelend moment, de eerste keer in het donker op het werk aankomen.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Past wel goed bij het vroeger donker worden.
De eerste keer dat je in het donker aankomt en in het donker weggaat vind ik altijd heftig.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel een vervelend moment, de eerste keer in het donker op het werk aankomen.
quote:Op donderdag 28 september 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in het donker aankomt en in het donker weggaat vind ik altijd heftig.
Ja ook wel ja…quote:Op donderdag 28 september 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in het donker aankomt en in het donker weggaat vind ik altijd heftig.
In het donker de deur uit thuis en in het donker van het werk vertrekken dan. Dat je tijdens het daglicht alleen binnen hebt gezeten.quote:
Ga je in de je middagpauze niet even wandelen dan? Dat probeer ik wel altijd te doen.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
In het donker de deur uit thuis en in het donker van het werk vertrekken dan. Dat je tijdens het daglicht alleen binnen hebt gezeten.
Als ik op kantoor zit probeer ik dat ook te doen. Maar thuis stap ik in de valkuil dat ik die 30 minuten pauze gebruik om de was te doen en op te ruimen en zo.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je in de je middagpauze niet even wandelen dan? Dat probeer ik wel altijd te doen.
Bij ons gaan best veel mensen wandelen.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik op kantoor zit probeer ik dat ook te doen. Maar thuis stap ik in de valkuil dat ik die 30 minuten pauze gebruik om de was te doen en op te ruimen en zo.
En op kantoor vind ik het dan weer jammer dat ik de keuze heb om 30 minuten naar buiten ga of dat ik in de kantine met collega's ga eten. Ik kies dan altijd voor die wandeling in de pauze, maar ik ben de enige die dat doet.
Wij mogen ook wel een uur pakken, als we willen.quote:
Ik zei het wel meteen, maar ik durfde het niet neer te zetten …quote:
Op welke zender komt hij dan?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor Sven nog regelmatig op de radio
Deejay Sven gewoon uit de goot opgeraapt, dus?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Staat hier in de kast, keertje op straat gevonden
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Deejay Sven gewoon uit de goot opgeraapt, dus?
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Staat hier in de kast, keertje op straat gevonden
Staat hij nou in de kast of op de radio?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor Sven nog regelmatig op de radio
Miker G was er echt beland volgens mij, geen idee of die inmiddels z’n leven weer op de rit heeftquote:Op donderdag 28 september 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand jijquote:Op donderdag 28 september 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Staat hij nou in de kast of op de radio?
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand jij
Dank je wel Melting voor een gezellige avond op een nare dag met die schietpartij.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er op voor vandaag.
Bedankt allemaal voor het luisteren en misschien tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Hij is meestal in de kast en het is Jij daar, in de radioquote:Op donderdag 28 september 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Staat hij nou in de kast of op de radio?
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand jij
Triest verhaal. Te jong te veel geld en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier een verhaal van/over Miker G https://www.vice.com/nl/a(...)-succes-en-ondergang
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 06:07 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Ik dacht dat jij na je vakantie elke vrijdag vrij zou nemen?
Hoeveel uur werk jij dan? Of werk je nog steeds minder sinds je ziekte?quote:Op vrijdag 29 september 2023 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nee, dat was voor mijn vakantie.
Ik heb in de maanden juli en augustus en de eerste week van september op vrijdag altijd vrij. Daarna begint mijn vakantie.
Dat betekend wel dat ik na mijn vakantie meteen weer op vrijdag moet werken.
Maar niet zoveel hoor. Ik werk op vrijdag sowieso maar 2,5. Eigenlijk moet ik er 4 werken, maar dat compenseer ik met de rest van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk jij dan? Of werk je nog steeds minder sinds je ziekte?Ik heb een contract voor 40 uur per week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik werk er maar 36. (Ik neem 4 uur atv op per week.
Maar doordat ik doordeweeks iets meer werk, kan ik vrijdags minder werken. Lekker eerder weekend.
Zou die functie niets voor jou zijn dan? 5000 per jaar extra is toch wel lekker.
Maar ik ben het ook wel met je eens dat dit geen lekker gevoel geeft. Alsof er steeds iemand over je schouder meekijkt.....
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk jij dan? Of werk je nog steeds minder sinds je ziekte?Guild leaders? Kunnen ze het niet beter Stasi noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Nee, dit is helemaal niks voor mij. Voor geen geld in de wereld.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor 40 uur per week.
Maar ik werk er maar 36. (Ik neem 4 uur atv op per week.
Maar doordat ik doordeweeks iets meer werk, kan ik vrijdags minder werken. Lekker eerder weekend.
Zou die functie niets voor jou zijn dan? 5000 per jaar extra is toch wel lekker.
Maar ik ben het ook wel met je eens dat dit geen lekker gevoel geeft. Alsof er steeds iemand over je schouder meekijkt.....
quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
Zo, vitaliteitstest gedaan met verwachte slechte resultaten. Ik voel me namelijk ook niet heel erg vitaal. Gesprek met de arts daar gehad en verwijsbrief naar de ha meegekregen
Ja, dat wel. Maar het was weer mijn bloeddruk die veel te hoog was. Dat had ik niet verwacht. Sinds ik elke dag wandel en behoorlijk ben afgevallen had ik echt het idee dat mijn bloeddruk weer goed zou zijn. Maar nee, dus. Niet zo hoog als twee jaar geleden toen ik boven de 200 zat, maar ze hebben gisteren 4x gemeten en ik zat telkens rond de 195 / 120. Dus weer niet goed.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is dat wel goed, livelink.
Dan gaan ze uitzoeken waarom het niet zo lekker gaat.
Denk je niet dat het te maken kan hebben met de stress die je ervaart op je werk?quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar het was weer mijn bloeddruk die veel te hoog was. Dat had ik niet verwacht. Sinds ik elke dag wandel en behoorlijk ben afgevallen had ik echt het idee dat mijn bloeddruk weer goed zou zijn. Maar nee, dus. Niet zo hoog als twee jaar geleden toen ik boven de 200 zat, maar ze hebben gisteren 4x gemeten en ik zat telkens rond de 195 / 120. Dus weer niet goed.
Ik mocht van de arts wel gewoon de verdere testen doen. Knijpkracht en flexibiliteit van mijn rug zat ik ver onder het gemiddelde. Heb de laatste tijd ook echt last van mijn rug, dus dat was verwacht. Maar zelfs de wandeltesten scoorde ik minder dan verwacht en dat viel me echt tegen. Beenspierkracht was gemiddeld en daar had ik beter verwacht en mijn 6 minuten wandeltest scoorde ik op 84% en dat is toch wel een stuk minder dan de 100%. Alleen balans was dan weer onverwachts wel goed.
En mijn glucose was goed![]()
Maar al met al baal ik er wel echt van.
Welkom en een goede avond livelink.quote:
Welkom een ook een goede avond, Symph en Ddm.quote:
Ja, dat was wel een goede omschrijving.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:11 schreef livelink het volgende:
Elvis - You don't have to say you love me
Dit lijkt bijna een reclameposter voor 113…quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit lijkt bijna een reclameposter voor 113…
Elvis - Y ou Don't Have to Say You Love
Het klinkt misschien raar, maar ik ben er geen fan van.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef Melting het volgende:
De stem van deze man blijft toch wel bijzonder.
Rare Bird?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar, maar ik ben er geen fan van.
Een los nummer prima, maar niet teveel
Rare bird Sympathy
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:14 schreef Melting het volgende:
And Symphonic is what we need my friend
And Symphonic is what we need
And Symphonic is what we need my friend
'Cause there's not enough love to go 'round
No, there's not enough love to go 'round
Ah..... dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Maar het origineel is van Rare Bird
Dit was wel de bekendste cover…quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... dat wist ik niet.
Die is toch niet zo bekend als deze versie, wel?
Ik heb gewandeld, maar vond het eigenlijk te warm om lekker te wandelenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:18 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het lekkere weer?
Ja, het was wel lekker wandelweer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gewandeld, maar vond het eigenlijk te warm om lekker te wandelen
We zijn naar het strand geweest, het was echt heerlijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:18 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het lekkere weer?
Ja, daar zal het wel lekker geweest zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn naar het strand geweest, het was echt heerlijk
12,5 km.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, het was wel lekker wandelweer.
Hier waaide het nog wel een beetje. Dat maakte het aangenamer.
Maar als je geen wind hebt, kan ik me voorstellen dat je het snel warm hebt.
Hoeveel km heb je gelopen vandaag?
Hoi Ddm.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij waren op het strand, het was heerlijk
Dat doet ze gewoon even.quote:
Helemaal niet. Het was echt goed toeven.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, daar zal het wel lekker geweest zijn.
Maar waarschijnlijk ook druk?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het was echt goed toeven.
Overigens was er echt een bizar groot stuk van het strand weggeslagen door het springtij.
En dit is part of the union
Dan is het heerlijk daar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was behoorlijk rustig op het strand, het was geen bikiniweer. Gewoon her en der wat mensen, spelende kinderen, paar zeehengels, groepjes die een spel deden, wat vliegeraars en verder wat wandelaars.
Nou, even....quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doet ze gewoon even.![]()
Ik vind dat best veel.
De wind stond echt behoorlijk aan de zeekant, in het dorp was het een stuk warmer. Goed ijsjesweerquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, even....
Dat wandelen kost me wel veel tijd, vind ik. Ik moet eigenlijk iets anders vinden qua bewegen. Ik heb een boekje thuis met alle sporten die hier in de buurt zijn, dus ik moet me daar maar eens in gaan verdiepen. Gisteren sprak ik met een fysiotherapeute, die mij van alles aanraadde, maar dat was allemaal alleen overdag. Het lijkt wel alsof ze er niet vanuit gaan dat er ook nog mensen zijn die fulltime werken. Dus nu maar zelf verder zoeken.
Ik ben ijsliefhebber.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De wind stond echt behoorlijk aan de zeekant, in het dorp was het een stuk warmer. Goed ijsjesweer
Ik beloof mijn zoon al 3 dagen cornetto's te halen, maar ik vergeet het telkensquote:
Foei livelink..... morgen even naar de winkel wandelen zou ik zeggen. Maar dan houd je waarschijnlijk geen ijs over.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik beloof mijn zoon al 3 dagen cornetto's te halen, maar ik vergeet het telkens
Er zit echt een ontzettend goede ijssalon in Callantsoog .quote:
Die ijssalon is echt goed, maar binnenkort sluiten ze weer tot maart ofzo, in mijn ogen sluiten ze net iets te vroeg, namelijk al voor de herfstvakantie. Overigens waren er voornamelijk Duitsers, je herkent ze direct aan de kindjes met tricot mutsjesquote:
Dat vind ik dan ook wel weer wat ver voor een ijsje.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zit echt een ontzettend goede ijssalon in Callantsoog .
Vrees dat het het een van de laatste keren was dit jaar. Ergens in oktober gaan ze altijd dicht.
Cornetto’s lust ik niet. Ben niet zo van het verpakte ijsquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik beloof mijn zoon al 3 dagen cornetto's te halen, maar ik vergeet het telkens
In het geheel nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer wat ver voor een ijsje.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die ijssalon is echt goed, maar binnenkort sluiten ze weer tot maart ofzo, in mijn ogen sluiten ze net iets te vroeg, namelijk al voor de herfstvakantie. Overigens waren er voornamelijk Duitsers, je herkent ze direct aan de kindjes met tricot mutsjes
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar geen idee wie of wat
Dat is zo'n 200 kilometer voor me.quote:
Even helpen herinneren voor volgend jaar dan. Wil dat wel eens proberen.quote:
Kom maar langs hoor, ik trakteerquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Even helpen herinneren voor volgend jaar dan. Wil dat wel eens proberen.
Even snel quoten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, ik trakteer
Kom dan in het tulpenseizoen, dan is de regio hier echt op z’n mooistquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Even helpen herinneren voor volgend jaar dan. Wil dat wel eens proberen.
Is het daar niet enorm druk daar?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kom dan in het tulpenseizoen, dan is de regio hier echt op z’n mooist
Het is hier nooit drukquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het daar niet enorm druk daar?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Door het zolderraam bij het logeerbed kun je in principe een tulpenveld zien. Voor de livelinks onder ons hebben we ook een krukje beschikbaar
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Door het zolderraam bij het logeerbed kun je in principe een tulpenveld zien. Voor de livelinks onder ons hebben we ook een krukje beschikbaar
It looks like the big fun has just begunquote:
Nee, dit keer is het mijn schuld.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:47 schreef livelink het volgende:
De Deurzakkers met Zak eens lekker door
Bestaat F.C. den Bosch nog?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dit keer is het mijn schuld.
Deze dingt mee aan de verkiezing van hoesje van de avond.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef livelink het volgende:
Als ik doorzak, kom ik niet meer overeind.
Dat wel. just me ging elk jaar met haar dochter naar het carnaval daar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoesje mooi in de Oeteldonkse kleuren
14e in de Eerste Divisie zag ik net.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |