https://www.ad.nl/binnenl(...)rum-binnen~aa50bf8e/quote:In Rotterdam zijn donderdag twee schietpartijen geweest waardoor twee mensen gewond zijn geraakt. Het ene schietincident was bij een woning aan het Heiman Dullaertplein in West, het andere in een leslokaal van het Erasmus Medisch Centrum een eind verderop. In de omgeving rond het Erasmus Medisch Centrum is sprake van grote paniek, stellen studenten tegen deze site.
Dan wacht je even met bevallenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zal maar liggen te bevallen??? Operaties??? Hoe kunnen ze dat ontruimen?
Floep de baby op de stoep.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zal maar liggen te bevallen??? Operaties??? Hoe kunnen ze dat ontruimen?
Meest criminele wijk van heel NLquote:Op donderdag 28 september 2023 17:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heel rotterdam-zuid is een pure ghetto. Erger dan de bijlmer.
Ze hebben er nu een studio uitzending van gemaaktquote:Op donderdag 28 september 2023 17:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit al ff te kijken maar geen liedjes
@Bezsenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Meest criminele wijk van heel NL
Kim was in de buurt van erasmus mcquote:Op donderdag 28 september 2023 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan wacht je even met bevallen
Doorgaan indien medisch nodig.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:08 schreef Revanches het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat de protocollen zijn als je aan het opereren bent idd. Verlaat je dan de patiënt?
Met het risico dat je zelf ook sterft?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Doorgaan indien medisch nodig.
Ik denk bijna van een groot deel in Europa.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Meest criminele wijk van heel NL
Ik denk eerste reactie is : wegwezenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:10 schreef Revanches het volgende:
[..]
Met het risico dat je zelf ook sterft?
Gewoon in een FakeTaxi.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Je kan toch ook buiten bevallen
Waarom denk je dat ze de eed afleggen?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:08 schreef Revanches het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat de protocollen zijn bij een ontruiming en schietpartij als je aan het opereren bent idd. Verlaat je dan de patiënt?
Zwolle kom net van mijn werk op het erasmusmc.quote:
taakstrafje, cursus omgaan met agressie. En dan raar opkijken als ie het weer doetquote:Op donderdag 28 september 2023 17:10 schreef Joppiez het volgende:
Het wordt steeds gekker in Nederland, maar de straffen zijn ook lachwekkend.
Daders als bij deze schietpartij moeten ze eigenlijk gewoon direct een nekschot geven.
In veel landen is dat trouwens ook normaal.
Dat het bij ons niet normaal is, is omdat wij zogenaamd "beschaafd" zijn, maar daar wordt meer en meer misbruik van gemaakt.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze de eed afleggen?
Wel een stukkie rijden rotterdam zwollequote:Op donderdag 28 september 2023 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zwolle kom net van mijn werk op het erasmusmc
Gelukkig rijdt een machinist, dan kan ik slapenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel een stukkie rijden rotterdam zwolle
Parijs overtreffen zal echt lastig wordenquote:Op donderdag 28 september 2023 17:10 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Ik denk bijna van een groot deel in Europa.
Je kunt er, bij wijze van spreken, de klok op gelijk zetten.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
taakstrafje, cursus omgaan met agressie. En dan raar opkijken als ie het weer doet
Dan moest die racistische bleekscheet maar een stage aanbieden.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
taakstrafje, cursus omgaan met agressie. En dan raar opkijken als ie het weer doet
In elk geval opbergen voor vele, vele jaren.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:10 schreef Joppiez het volgende:
Daders als bij deze schietpartij moeten ze eigenlijk gewoon direct een nekschot geven.
Dat het bij ons niet normaal is, is omdat wij zogenaamd "beschaafd" zijn, maar daar wordt meer en meer misbruik van gemaakt.
Niet de goden verzoeken aub.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Parijs overtreffen zal echt lastig worden
Berlijn, Londen en Parijs are saying no.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:10 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Ik denk bijna van een groot deel in Europa.
Waar iedereen stond omdat dat een evacuatieplek is.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar iedereen stond omdat dat een evacuatieplek is.
Dat is niet in veel landen normaal.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:10 schreef Joppiez het volgende:
Mwah, hangt eraf hoe je het definieert.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Berlijn, Londen en Parijs are saying no.
Nee.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:19 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Mwah, hangt eraf hoe je het definieert.
Ja dat is naast het helidek en van vandaag, het zogenaamde bananenpark een plekje met een banaanvormig vijvertjequote:Op donderdag 28 september 2023 17:20 schreef Leandra het volgende:
Kan niet inschatten of dit idd onder het helidek is, en of het een filmpje van vandaag is:
[ twitter ]
Alleen in het westen is dit niet normaal, omdat wij "beschaafd" zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat is niet in veel landen normaal.
En in die paar landen waar dat wel normaal is wil je echt niet wonen.
Tjah het grote nadeel van de Rotterdamse en in België de Antwerpse haven. De toegangspoort tot West Europa..quote:Op donderdag 28 september 2023 17:19 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Mwah, hangt eraf hoe je het definieert.
Ik denk qua percentage mensen dat betrokken is in de drugscriminaliteit,
Rotterdam op nummer één staat van alle middelgrote tot grote steden.
Maar dat is een beperkte definitie van criminaliteit.
Doorgaan met opereren. Je patient verlaten is wel het laatste wat je doet.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:08 schreef Revanches het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat de protocollen zijn bij een ontruiming en schietpartij als je aan het opereren bent idd. Verlaat je dan de patiënt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |