In ieder geval twee die een breed draagvlak in de vereniging hebben vanwege de staat van dienst.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie stap, ook Van Wijk trouwens, krijg je wat rust op bestuurlijk niveau.
watquote:Op donderdag 28 september 2023 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hoorde ik vorige week in een talkshow zeggen dat Italiaanse vrouwen fakkels massaal in hun kut stoppen.
Alle realiteitszin voorbij, die bobo.
Van Halst komt dus niet terug en dat lijkt me ook terecht, dan kan je later nog een ander RVC lid inwisselen.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, alleen mis je wel weer een specifiek iemand voor het technische beleid in de RvC.
Ik weet niet of van Halst terug überhaupt aan de orde is geweest, zou een zeer vreemde situatie opleveren zonder een afkoelperiode van een jaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Halst komt dus niet terug en dat lijkt me ook terecht, dan kan je later nog een ander RVC lid inwisselen.
Dat hij nu directeur is vind ik al te vreemd voor woorden, had dan die Beelen het tijdelijk laten doen.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik weet niet of van Halst terug überhaupt aan de orde is geweest, zou een zeer vreemde situatie opleveren zonder een afkoelperiode van een jaar.
quote:
menno geelen? Of bedoel je iemand anders? Geelen zit prima op zijn plek en een dubbelfunctie of de huidige verlaten tijdelijk lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij nu directeur is vind ik al te vreemd voor woorden, had dan die Beelen het tijdelijk laten doen.
Geelen ja sorry, die had het toch aangeboden om het tijdelijk te doen, nu heb je het rvc lid dat qua toezicht dus gefaald heeft als directeur zitten en ook al had hij niet gefaald is dat toch een hele vreemde situatie?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
menno geelen? Of bedoel je iemand anders? Geelen zit prima op zijn plek en een dubbelfunctie of de huidige verlaten tijdelijk lijkt me ook niks.
ja eens, was iig geen slechtere optie geweest sluit ik mij wel bij aan. Zat je alleen weer met een gat op de commerciele afdeling waar hij echt op zijn plek zit.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geelen ja sorry, die had het toch aangeboden om het tijdelijk te doen, nu heb je het rvc lid dat qua toezicht dus gefaald heeft als directeur zitten en ook al had hij niet gefaald is dat toch een hele vreemde situatie?
Het lek is dus nog niet gedichtquote:Op donderdag 28 september 2023 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax met Leo van Wijk en Michael van Praag in gesprek over RvC posities
officieel nu
Las, zeker in het begin, dat Geelen het juist niet doen wilde.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geelen ja sorry, die had het toch aangeboden om het tijdelijk te doen, nu heb je het rvc lid dat qua toezicht dus gefaald heeft als directeur zitten en ook al had hij niet gefaald is dat toch een hele vreemde situatie?
Die snapt er helemaal niks van idd, het is namelijk veel makkelijker om een fakkel in je reet te steken.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Indrukwekkend
(waarschijnlijk geloven de boomers die dit programma kijken die onzin nog ook)
quote:Op donderdag 28 september 2023 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax met Leo van Wijk en Michael van Praag in gesprek over RvC posities
officieel nu
Michael hoeft zich niet te vervelen.quote:Basketbalbond draagt één kandidaat voor als nieuwe voorzitter: Van Praag
De kans is groot dat Michael van Praag de nieuwe voorzitter van de Nederlandse basketbalbond (NBB) wordt. De 76-jarige sportbestuurder is als enige kandidaat voorgedragen bij de verkiezing, die op 25 november tijdens de algemene ledenvergadering zal plaatsvinden.
Wanneer dit topic drukker is met Feyenoorders dan in hun eigen topic (tijdens hun beste periode sinds 25 jaar) dan weet je eigenlijk genoeg.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar was dat een NOS pushbericht waard
Soms word ik wel eens moe van hoe groot Ajax eigenlijk is.
Niet permanent maar wel tijdelijk tot er een opvolger zou zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las, zeker in het begin, dat Geelen het juist niet doen wilde.
Wat ik zo snel kan vinden in juni ook nog niet.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sar-niet-op-bij-ajaxquote:Geelen is bereid na 1 augustus als algemeen directeur ad interim te fungeren zolang de raad van commissarissen nog geen definitieve opvolger voor Van der Sar heeft gevonden.
Die kan ik dus niet terugvinden.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet permanent maar wel tijdelijk tot er een opvolger zou zijn.
Dat snap ik dus serieus niet. Waarom word je er moe van?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
Soms word ik wel eens moe van hoe groot Ajax eigenlijk is.
Die krijgt nog wel even de tijd, tot in ieder geval zaterdag, daarna kan het alle kanten op bij falen of winnen.quote:
Nouja puur, zijn moeder was niet joods toch?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
Michael van Praag is een goede keuze voor in de RvC lijkt me, echt puur Ajax DNA en ook ervaring vanuit de UEFA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |