Moeizame overwinning is prima. Volgende week weer puntverlies.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:25 schreef Zorro het volgende:
Ik juich vandaag voor ajax.
Je moet niet willen dat Steijn nu ontslagen wordt he.
Ik verwacht er ook niet zoveel van, als je wint zal het eerder door wat individuele oprispingen zijn dan combinatievoetbal, het lijkt me niet dat deze trainer dat nu opeens wel op de rit heeft.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:12 schreef Wertha het volgende:
Ik kijk uit naar deze wedstrijd. Niet omdat ik verwacht dat we plots goed gaan spelen, of omdat ik een overwinning verwacht. Ik kijk uit naar deze wedstrijd omdat ik er ontzettend benieuwd naar ben of er eindelijk íets van lijn in het spel komt. Als vandaag beide back weer tegelijkertijd als een blinde naar voren rennen, geef ik het helemaal op.
Ik ga met 0 verwachtingen kijken, kan ik iig niet teleurgesteld worden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:12 schreef Wertha het volgende:
Ik kijk uit naar deze wedstrijd. Niet omdat ik verwacht dat we plots goed gaan spelen, of omdat ik een overwinning verwacht. Ik kijk uit naar deze wedstrijd omdat ik er ontzettend benieuwd naar ben of er eindelijk íets van lijn in het spel komt. Als vandaag beide back weer tegelijkertijd als een blinde naar voren rennen, geef ik het helemaal op.
Sentiment speelt een rol maar het is in mijn geval meer omdat ik dit werkelijk waar één van de meest interessante instortingen vind in het betaald voetbal die ik ooit heb meegemaakt. Het is leuk om dit te analyseren en daarom discussieer ik er graag over (en wellicht omdat ik momenteel nog steeds wel erg veel thuis zit).quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar het zit wel diep bij ze, die moeten zich nog iedere ochtend in de arm knijpen om te zien of het geen droom is.
Ik vond het meest humoristische toch wel dat de achterban zo lang zo blind achter die extreem vreemde Duitser met zijn aankopen bleef aanlopen, op echt maar 1 of 2 users na hier die toch ook wel vraagtekens plaatsten bij types als Akpom of de bedragen die werden neergelegdquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sentiment speelt een rol maar het is in mijn geval meer omdat ik dit werkelijk waar één van de meest interessante instortingen vind in het betaald voetbal die ik ooit heb meegemaakt. Het is leuk om dit te analyseren en daarom discussieer ik er graag over (en wellicht omdat ik momenteel nog steeds wel erg veel thuis zit).
Het is gewoon bizar dat je in twee jaar tijd bent gegaan van een toch wel oppermachtig Ajax naar een trainer bent gegaan die de lange bal geen taboe meer wil maken.
Zeker aangezien de trainer al zo'n enorme misser was, en Sven daar zelf ook binnen 3 wedstrijden achter kwam.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het meest humoristische toch wel dat de achterban zo lang zo blind achter die extreem vreemde Duitser met zijn aankopen bleef aanlopen, op echt maar 1 of 2 users na hier die toch ook wel vraagtekens plaatsten bij types als Akpom of de bedragen die werden neergelegd
Let Sven cook
Zoals het Dickvoormekaar podcastje al zei: bij Feyenoord herkennen we inmiddels alle signalen wel als het helemaal mis gaat en schieten direct in de cynische modus, maar in Amsterdam geloven ze gewoon niet dat ze de sleutels van de club echt hebben gegeven aan een gek met tunnelvisie. Dan heb je ook nog die Telegraaf-hetze waardoor mensen juist het tegenovergestelde willen zeggen en zo verklaar je die bizarre ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het meest humoristische toch wel dat de achterban zo lang zo blind achter die extreem vreemde Duitser met zijn aankopen bleef aanlopen, op echt maar 1 of 2 users na hier die toch ook wel vraagtekens plaatsten bij types als Akpom of de bedragen die werden neergelegd
Let Sven cook
Extreem vreemde duitserquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Let Sven cook
Dat is opvallend inderdaad. Brighton lijkt toch niet zo fantastisch als sommige media en journalisten wilde beweren. Recent verloor men ook al thuis in de Europa League van AEK Athene.quote:
Aston Villa staat 3e momenteel in de Premier League, Brighton 4e, maar alsnog een flinke uitslag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is opvallend inderdaad. Brighton lijkt toch niet zo fantastisch als sommige media en journalisten wilde beweren. Recent verloor men ook al thuis in de Europa League van AEK Athene.
Volgens mij heeft o13 met 8-0 verloren vandaagquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen bij O17, overtuigend gewonnen van PisVee met een eerste doelpunt voor Damian van der Vaart.![]()
Altijd lekker dat PisVee wordt afgedroogd, al is het O17. Mondjes gesnoerd it is.![]()
Irrelevant want hij heeft lekker een treurig woordgrapje over PSV kunnen maken!quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft o13 met 8-0 verloren vandaag
Omdat het moet. Maar jij hebt blijkbaar niets zinnigs verder te melden begrijp ik?quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Irrelevant want hij heeft lekker een treurig woordgrapje over PSV kunnen maken!
Ik zou juichen, maar hij gaat echt niet nu al terug komen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:54 schreef Scorpie het volgende:
Ten Hag is vanaf morgen weer beschikbaar zo te zien.
Zou wel de allerbeste optie zijn zeg.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou juichen, maar hij gaat echt niet nu al terug komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |