abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 11:25:18 #251
842 Zorro
Z
pi_210793851
Ik juich vandaag voor ajax.
Je moet niet willen dat Steijn nu ontslagen wordt he.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210794144
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:25 schreef Zorro het volgende:
Ik juich vandaag voor ajax.
Je moet niet willen dat Steijn nu ontslagen wordt he.
Moeizame overwinning is prima. Volgende week weer puntverlies.
  zaterdag 30 september 2023 @ 12:12:34 #253
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210794209
Ik kijk uit naar deze wedstrijd. Niet omdat ik verwacht dat we plots goed gaan spelen, of omdat ik een overwinning verwacht. Ik kijk uit naar deze wedstrijd omdat ik er ontzettend benieuwd naar ben of er eindelijk íets van lijn in het spel komt. Als vandaag beide back weer tegelijkertijd als een blinde naar voren rennen, geef ik het helemaal op.
  zaterdag 30 september 2023 @ 12:35:09 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210794387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:12 schreef Wertha het volgende:
Ik kijk uit naar deze wedstrijd. Niet omdat ik verwacht dat we plots goed gaan spelen, of omdat ik een overwinning verwacht. Ik kijk uit naar deze wedstrijd omdat ik er ontzettend benieuwd naar ben of er eindelijk íets van lijn in het spel komt. Als vandaag beide back weer tegelijkertijd als een blinde naar voren rennen, geef ik het helemaal op.
Ik verwacht er ook niet zoveel van, als je wint zal het eerder door wat individuele oprispingen zijn dan combinatievoetbal, het lijkt me niet dat deze trainer dat nu opeens wel op de rit heeft.
pi_210794679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 12:12 schreef Wertha het volgende:
Ik ga met 0 verwachtingen kijken, kan ik iig niet teleurgesteld worden.
  zaterdag 30 september 2023 @ 13:35:39 #256
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210794740
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat denk ik niet maar het zit wel diep bij ze, die moeten zich nog iedere ochtend in de arm knijpen om te zien of het geen droom is.
Sentiment speelt een rol maar het is in mijn geval meer omdat ik dit werkelijk waar één van de meest interessante instortingen vind in het betaald voetbal die ik ooit heb meegemaakt. Het is leuk om dit te analyseren en daarom discussieer ik er graag over (en wellicht omdat ik momenteel nog steeds wel erg veel thuis zit).

Het is gewoon bizar dat je in twee jaar tijd bent gegaan van een toch wel oppermachtig Ajax naar een trainer bent gegaan die de lange bal geen taboe meer wil maken.
Makkelijk eerste
pi_210794916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Sentiment speelt een rol maar het is in mijn geval meer omdat ik dit werkelijk waar één van de meest interessante instortingen vind in het betaald voetbal die ik ooit heb meegemaakt. Het is leuk om dit te analyseren en daarom discussieer ik er graag over (en wellicht omdat ik momenteel nog steeds wel erg veel thuis zit).

Het is gewoon bizar dat je in twee jaar tijd bent gegaan van een toch wel oppermachtig Ajax naar een trainer bent gegaan die de lange bal geen taboe meer wil maken.
Ik vond het meest humoristische toch wel dat de achterban zo lang zo blind achter die extreem vreemde Duitser met zijn aankopen bleef aanlopen, op echt maar 1 of 2 users na hier die toch ook wel vraagtekens plaatsten bij types als Akpom of de bedragen die werden neergelegd

Let Sven cook
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210794940
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vond het meest humoristische toch wel dat de achterban zo lang zo blind achter die extreem vreemde Duitser met zijn aankopen bleef aanlopen, op echt maar 1 of 2 users na hier die toch ook wel vraagtekens plaatsten bij types als Akpom of de bedragen die werden neergelegd

Let Sven cook
Zeker aangezien de trainer al zo'n enorme misser was, en Sven daar zelf ook binnen 3 wedstrijden achter kwam. :')
  zaterdag 30 september 2023 @ 14:22:47 #259
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210795029
quote:

[..]

Let Sven cook
Zoals het Dickvoormekaar podcastje al zei: bij Feyenoord herkennen we inmiddels alle signalen wel als het helemaal mis gaat en schieten direct in de cynische modus, maar in Amsterdam geloven ze gewoon niet dat ze de sleutels van de club echt hebben gegeven aan een gek met tunnelvisie. Dan heb je ook nog die Telegraaf-hetze waardoor mensen juist het tegenovergestelde willen zeggen en zo verklaar je die bizarre ontkenningsfase.

Dat zoiets bij Ajax is gebeurd is gewoon extra vreemd omdat daar de clubcultuur tot in het extreme bewaakt werd.
Makkelijk eerste
pi_210795214
quote:

[..]

Let Sven cook
Extreem vreemde duitser :')

Hij heeft voornamelijk in de leeftijdscategorie onder 23 geshopt. Wat niet echt afwijkend is van hetgeen wat Ajax anders deed. Je trekt nu de krenten uit de pap om je punt te maken.

Of ze allemaal op dit moment goed genoeg zijn en of er teveel voor betaald is en bovenal of hij er zelf aan verdient heeft. Is een andere discussie in zijn functioneren.
pi_210795223
De bekende smoes zal wel weer voorbij komen als het fout gaat wat ik niet niet verwacht

we zijn nog niet zo lang bij elkaar.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210795485
Aston Villa 6 - Brighton 1
pi_210795658
Bij welke stand komen de fakkels tevoorschijn vandaag? 2-0?
pi_210795770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
Aston Villa 6 - Brighton 1
Dat is opvallend inderdaad. Brighton lijkt toch niet zo fantastisch als sommige media en journalisten wilde beweren. Recent verloor men ook al thuis in de Europa League van AEK Athene.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210795943
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2023 16:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is opvallend inderdaad. Brighton lijkt toch niet zo fantastisch als sommige media en journalisten wilde beweren. Recent verloor men ook al thuis in de Europa League van AEK Athene.
Aston Villa staat 3e momenteel in de Premier League, Brighton 4e, maar alsnog een flinke uitslag.
pi_210795956
Ten Hag is vanaf morgen weer beschikbaar zo te zien.
pi_210796222
Ondertussen bij O17, overtuigend gewonnen van PisVee met een eerste doelpunt voor Damian van der Vaart. _O_
Altijd lekker dat PisVee wordt afgedroogd, al is het O17. Mondjes gesnoerd it is. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_210796257
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen bij O17, overtuigend gewonnen van PisVee met een eerste doelpunt voor Damian van der Vaart. _O_
Altijd lekker dat PisVee wordt afgedroogd, al is het O17. Mondjes gesnoerd it is. :Y
Volgens mij heeft o13 met 8-0 verloren vandaag
pi_210796303
Dat kan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210796328
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft o13 met 8-0 verloren vandaag
Irrelevant want hij heeft lekker een treurig woordgrapje over PSV kunnen maken!
pi_210796351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Irrelevant want hij heeft lekker een treurig woordgrapje over PSV kunnen maken!
Omdat het moet. Maar jij hebt blijkbaar niets zinnigs verder te melden begrijp ik?
Allemaal cabaretteketet!
pi_210796529
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 16:54 schreef Scorpie het volgende:
Ten Hag is vanaf morgen weer beschikbaar zo te zien.
Ik zou juichen, maar hij gaat echt niet nu al terug komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210796570
Die komt pas als het weer beter gaat, maar niet nu we hem nodig hebben...
Allemaal cabaretteketet!
pi_210796798
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 18:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zou juichen, maar hij gaat echt niet nu al terug komen.
Zou wel de allerbeste optie zijn zeg.
pi_210797256
Ik denk niet dat hij na een mislukt avontuur bij United graag zijn carrière nog verder om zeep helpt door in het slechtste Ajax ooit te stappen.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')