abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210775417

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_210775494
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 11:19 schreef Black-Death het volgende:
Zou die Knudsen in de winterstop wel willen komen? (of hoe heette die nou..)
Kjetil Knudsen, de coach van Bodo/Glimt. dat struikelde toen op zijn salaris. maar ik denk dat die hier nu niet komt na het belangenconflict van Miker Sven. tenslotte deelt hij mee in de transfers die Bodo Glimt doet
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_210775516
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 11:39 schreef Sabata het volgende:
tenslotte deelt hij mee in de transfers die Bodo Glimt doet
Dat was geen punt geweest met Sven.
  donderdag 28 september 2023 @ 11:45:15 #4
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210775545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hendriks komt uit haar koker en die wordt dan weer onterecht verweten dat hij Mislintat heeft gehaald, verder niks met Hendriks hoor maar de T gaat wel weer ver om hem dat in z'n schoenen te schuiven.
Vermoeiende is wel dat de Telegraaf bij het klootjesvolk weer wat krediet heeft gekregen, die hetze tegen Mislintat was natuurlijk gewoon omdat hij geen nieuwtjes lekte en zijn eigen plan trok, ergo alle invloedrijke vriendjes negeerde. Niet zo zeer omdat hij de club kapot maakt, maar goed, dat deed hij dan ook wel weer.
Met pijn en moeite derde
  donderdag 28 september 2023 @ 11:52:09 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210775596
Wat wordt bedoeld met annus horribilis?

/ˌænəs həˈrɪbəlɪs/ [enkelvoud] ​het Latijn voor ' afschuwelijk jaar '. Koningin Elizabeth II gebruikte deze uitdrukking in een toespraak in 1992 om dat jaar te beschrijven, toen er een ernstige brand was in Windsor Castle, de Princess Royal scheidde, de hertog van York scheidde van zijn vrouw en de Prins van Wales huwelijksproblemen kreeg.
pi_210775609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vermoeiende is wel dat de Telegraaf bij het klootjesvolk weer wat krediet heeft gekregen, die hetze tegen Mislintat was natuurlijk gewoon omdat hij geen nieuwtjes lekte en zijn eigen plan trok, ergo alle invloedrijke vriendjes negeerde. Niet zo zeer omdat hij de club kapot maakt, maar goed, dat deed hij dan ook wel weer.
Hij wilde ook het eea reorganiseren zoals de scouting, dat was/is hoognodig, maar daar zat ook een grote lek naar de T.
pi_210775626
Weet iemand wanneer de jaarcijfers komen? Want dat is als het goed is ergens rond deze tijd.
pi_210775627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij wilde ook het eea reorganiseren zoals de scouting, dat was/is hoognodig, maar daar zat ook een grote lek naar de T.
Hoorde gisteren een podcastje waarin dat wel treffend werd omschreven. Waarschijnlijk is het een prima hoofdscout maar van het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie en misschien nog wel belangrijker organisatiesensitiviteit zoals dat zo mooi heet heeft hij geen kaas gegeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210775641
Ben benieuwd of user Tarado nu ook met hele analyses komt van waar het precies mis is gegaan. Die man is altijd zo ontzettend op de hoogte van alle ellende bij zowel PSV als Feyenoord; die kan vast moeiteloos de vinger op de zere plek leggen bij zijn geliefde Ajax :)
pi_210775648
https://www.ajaxshowtime.(...)oed-en-wat-kan-beter

Interessant artikeltje hier overigens over Mislintat en de financiële situatie bij Ajax.
  donderdag 28 september 2023 @ 12:14:35 #11
474254 GurneyIsBestOke
pi_210775823
Als je Steijn één kwaliteit trouwens kan toekennen die bij een topclub past, is de pers besturen en andere mensen onder de bus gooien om zelf boven te blijven drijven. Hij positioneert zich nu heel slim als het slachtoffer van het wanbeleid van de verwarde Mislintat. Hij heeft dan wel pech met een intelligente speler als Berghuis die er door heen prikt, dat gaat wellicht jullie redding zijn.
Met pijn en moeite derde
pi_210775905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je Steijn één kwaliteit trouwens kan toekennen die bij een topclub past, is de pers besturen en andere mensen onder de bus gooien om zelf boven te blijven drijven. Hij positioneert zich nu heel slim als het slachtoffer van het wanbeleid van de verwarde Mislintat. Hij heeft dan wel pech met een intelligente speler als Berghuis die er door heen prikt, dat gaat wellicht jullie redding zijn.
Met deze omschrijving past hij prima daar in Amsterdam
* Verwijderd *
  donderdag 28 september 2023 @ 12:22:43 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210775920
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 11:57 schreef Solispolar het volgende:
Ben benieuwd of user Tarado nu ook met hele analyses komt van waar het precies mis is gegaan. Die man is altijd zo ontzettend op de hoogte van alle ellende bij zowel PSV als Feyenoord; die kan vast moeiteloos de vinger op de zere plek leggen bij zijn geliefde Ajax :)
Fijn dat je me zo hoog heb zitten, van het reilen en zeilen bij Ajax weet ik af en toe wel wat meer omdat ik regelmatig mensen spreek die wat dichter bij het vuur zitten.

Maar het is natuurlijk allemaal begonnen met een dickpic, al had de eigenaar van die dick z'n zaakjes ook niet op orde, een voetbalclub runnen op de achterkant van een sigarendoosje is best riskant.
  donderdag 28 september 2023 @ 12:25:37 #14
474254 GurneyIsBestOke
pi_210775941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoorde gisteren een podcastje waarin dat wel treffend werd omschreven. Waarschijnlijk is het een prima hoofdscout maar van het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie en misschien nog wel belangrijker organisatiesensitiviteit zoals dat zo mooi heet heeft hij geen kaas gegeten.
Niks zo gevaarlijk als een meesterscout met tunnelvisie en vetorecht. De enige aankopen van Ajax die volgens mij echt niet kunnen voetballen zijn Akpom en vdBoomen, de rest heeft voldoende potentieel om door te groeien naar een vrij hoog niveau.

Het is zo bizar (en tegelijkertijd grappig) wat er allemaal daar heeft plaats gevonden dat je eigenlijk niet weet waar je moet beginnen. Denk dat het besef bij mij eind augustus/begin september kwam dat het gewoon echt helemaal foute boel is.
Met pijn en moeite derde
pi_210775948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Fijn dat je me zo hoog heb zitten, van het reilen en zeilen bij Ajax weet ik af en toe wel wat meer omdat ik regelmatig mensen spreek die wat dichter bij het vuur zitten.

Maar het is natuurlijk allemaal begonnen met een dickpic, al had de eigenaar van die dick z'n zaakjes ook niet op orde, een voetbalclub runnen op de achterkant van een sigarendoosje is best riskant.
Daarom is Overmars ook niet het antwoord, wat ik nog wel eens lees. Zelfs zonder die dickpic was het einde van dat tijdperk in aankomst en was het probleem met de salarishuishouding en het niet voldoende 'investeren' in de toekomst komen bovendrijven.
Uiteindelijk is dat nu misschien wel het grootste probleem dat we niet die 2 juweeltjes per jaar hebben vanuit de jeugd.
  donderdag 28 september 2023 @ 12:28:40 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210775964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Daarom is Overmars ook niet het antwoord, wat ik nog wel eens lees. Zelfs zonder die dickpic was het einde van dat tijdperk in aankomst en was het probleem met de salarishuishouding en het niet voldoende 'investeren' in de toekomst komen bovendrijven.
Bergwijn, Wijndal en nog eentje kwamen ook nog uit zijn koker, Schreuder weet ik niet.
pi_210775972
Maar die Mislintat was bij stuttgart toch ook technisch directeur? Maakte hij er daar ook zo'n zooitje van?
* Verwijderd *
  donderdag 28 september 2023 @ 12:31:30 #18
474254 GurneyIsBestOke
pi_210775991
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je was nog aan de late kant, paar weken geleden verdedigde je het nog enigszins terwijl je toen al kon inzien dat dit echt finaal mis ging gaan, alhoewel je vermoedelijk Steijn overschatte (ik zelf ook trouwens).

Eens over Overmars, sowieso voor een gezond beleid moet je niet afhankelijk zijn van één man.
Met pijn en moeite derde
pi_210776003
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Uiteindelijk is dat nu misschien wel het grootste probleem dat we niet die 2 juweeltjes per jaar hebben vanuit de jeugd.
Beter had die man van Liverpool gewoon gekomen. Mislintat was 2e keus en we hebben kunnen zien waarom.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 28 september 2023 @ 12:34:43 #20
474254 GurneyIsBestOke
pi_210776018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bergwijn, Wijndal en nog eentje kwamen ook nog uit zijn koker, Schreuder weet ik niet.
Wellicht waren Bergwijn en Wijndal niet geflopt bij een betere trainer, waren gewoon goede spelers bij respectievelijk PSV en AZ. Maar zelfoverschatting/arrogantie plus een trainer die er niet kort op zit en dan krijg je dit soort ellende.
Met pijn en moeite derde
  donderdag 28 september 2023 @ 12:38:12 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210776046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je was nog aan de late kant, paar weken geleden verdedigde je het nog enigszins terwijl je toen al kon inzien dat dit echt finaal mis ging gaan, alhoewel je vermoedelijk Steijn overschatte (ik zelf ook trouwens).

Eens over Overmars, sowieso voor een gezond beleid moet je niet afhankelijk zijn van één man.
Toen was de selectie net rond en ik blijf erbij dat als je een Kroatische international er slecht uit laat zien je als trainer toch naar jezelf moet gaan kijken ipv anderen onder de bus gooien.

Steijn was ik wel zo'n beetje klaar mee na Fortuna, Ludogorets thuis was ook een blamage maar toen was je al door.
pi_210776047
Ik schrok best wel van het nieuws dat Mislintat zou zijn uitgevallen richting Gorter. Dan ga je als TD wel echt je boekje te buiten. Zoiets is de taak van de trainer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 28 september 2023 @ 12:39:27 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210776052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wellicht waren Bergwijn en Wijndal niet geflopt bij een betere trainer, waren gewoon goede spelers bij respectievelijk PSV en AZ. Maar zelfoverschatting/arrogantie plus een trainer die er niet kort op zit en dan krijg je dit soort ellende.
Een dure linksbuiten halen als je Tadic daar al hebt vind ik toch niet zo heel verstandig.
  donderdag 28 september 2023 @ 12:50:42 #24
474254 GurneyIsBestOke
pi_210776158
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Een dure linksbuiten halen als je Tadic daar al hebt vind ik toch niet zo heel verstandig.
Wijndal halen als je in de opbouw afhankelijk bent van Blind op die positie ook niet, maar goed. Overmars heeft heel veel kutaankopen gedaan, neem zo'n Magallan dat sloeg echt nergens op, alleen was de balans altijd goed.
Met pijn en moeite derde
  donderdag 28 september 2023 @ 12:53:10 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210776184
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wijndal halen als je in de opbouw afhankelijk bent van Blind op die positie ook niet, maar goed. Overmars heeft heel veel kutaankopen gedaan, neem zo'n Magallan dat sloeg echt nergens op, alleen was de balans altijd goed.
Klopt er zaten ook missers tussen en het grote verschil was dat er een kern stond, Martinez en Alvarez bakten er het eerste halfjaar niets van maar die kregen de tijd omdat het geen/weinig punten kostte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')