Inderdaad niet voor het eerstquote:Op donderdag 28 september 2023 09:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Met dank aan een falend OM die het dossier weer eens niet compleet heeft
Zoals zo vaak bij, wederom vaak, kansenparels.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Met dank aan een falend OM die het dossier weer eens niet compleet heeft
En wat wordt er echt van opgestoken?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dit gaat weer een mooi topic worden vol met Captain Hindsight's.
Ook een zeer waardevolle bijdrage aan dit topic - chapeauquote:Op donderdag 28 september 2023 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dit gaat weer een mooi topic worden vol met Captain Hindsight's.
Het standaard riedeltje van de staatssecretaris/minister kun je wel invullen...quote:Op donderdag 28 september 2023 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat wordt er echt van opgestoken?
Niets. Want inderdaad, we weten het wel wat er moet gebeuren straks. Maar de stroperige apparaten van de rechtsgang en overheid zullen niet veranderen.
UK waarschuwde jaren geleden al voor deze debiel.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:36 schreef potjecreme het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de overdracht tussen VK en Nederland.
Dat vraag ik mij dus af. Is de waarschuwing wel doorgekomen?quote:Op donderdag 28 september 2023 14:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
UK waarschuwde jaren geleden al voor deze debiel.
Maar ja, iets met kalf en put..
Wrs wel maar niks mee gedaan..quote:Op donderdag 28 september 2023 14:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af. Is de waarschuwing wel doorgekomen?
En dat kon je niet hier kwijt?quote:Op donderdag 28 september 2023 09:37 schreef matspontius het volgende:
Vandaag is de eerste zitting in de zaak over de doodgestoken supermarktmedewerkster in Den Haag. Verdachte Jamel L. staat al vele jaren en in meerdere landen bekend als notoire overlastgever. Toch kon hij zijn gang gaan.
https://nos.nl/video/2492(...)supermarkt-vrij-rond
Ook weer zo'n kansparel voor onze samenleving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |