Ik vond in 1 en 2 al veel side content zittenquote:Op woensdag 15 november 2023 07:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Act 3 is idd wel enorm, maar ook veel side content, in theorie kun je de main quest snel afmaken.
Ook wat pittttige gevechten
Ik twijfel idd wel om een nieuwe run te starten met andere keuzes en misschien op tactician.
Vreemd zeg! Je weet zeker dat er niet ergens in het spel een instelling verstopt zit?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:29 schreef Vatta het volgende:
[..]
Al geprobeerd inderdaad. Zo stond het al. Krijg er aambeien van. Weet 't ook niet meer.
Heb ik ook gedaan, had achteraf wel spijt dat ik op normal was begonnen bij de eerste run. Op een paar lastige gevechten na werd het zo na halverwege act 2 erg simpel (nog steeds megagoed vermaak). In act 3 één moeilijk gevecht gehad wat ik een paar keer opnieuw met andere tactiek heb moeten doen.quote:Op woensdag 15 november 2023 07:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Act 3 is idd wel enorm, maar ook veel side content, in theorie kun je de main quest snel afmaken.
Ook wat pittttige gevechten
Ik twijfel idd wel om een nieuwe run te starten met andere keuzes en misschien op tactician.
Ik heb altijd een beetje met het geforceerd kiezen van wat ik zelf niet zou kiezen/tegen de eigen natuur ingaat.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, had achteraf wel spijt dat ik op normal was begonnen bij de eerste run. Op een paar lastige gevechten na werd het zo na halverwege act 2 erg simpel (nog steeds megagoed vermaak). In act 3 één moeilijk gevecht gehad wat ik een paar keer opnieuw met andere tactiek heb moeten doen.
Tweede playthrough ben ik als tactician dark urge gestart, ook echt als white dragonborn (conform de lore). Dat begon heel tof, moreel verknipt (behulpzame weerloze tiefling vrouwtjes vermoorden voor plezier, Goblins helpen, druid grove uitmoorden enzo), maar omdat het nog zo kort geleden was dat ik 'm had uitgespeeld had ik wat minder zin om weer alles opnieuw te doen. Want ondanks de vele keuzes die het verloop aanzienlijk veranderen, ben je toch ook heel veel wel weer hetzelfde aan het doen. Gestopt rond level 4 omdat er megaveel games uitkwamen in het najaar, maar ga het zeker wel weer oppakken.
watquote:Op woensdag 15 november 2023 10:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje met het geforceerd kiezen van wat ik zelf niet zou kiezen/tegen de eigen natuur ingaat.
Als ik een spel speel waarbij ik keuzes moet maken kies ik altijd wat ik min of meer zelf zou doen (of wat ik moreel acceptabel vindt).quote:
Yep ik snap nu wat je bedoelt, ik speel ook vrijwel altijd good guy in de eerste playthrough. Maar in dit soort games krijg je een heel ander verloop als je evil gaat, andere NPC's, andere quests, andere playable heroes etc. dus dat vind ik sowieso altijd wel de moeite waard. Klopt wel dat sommige keuzes dan wat moeilijker zijn vanuit moreel oogpunt maar vind ik juist wel grappig, om reacties te zien enzo als je je als botte lul/complete psychopaat gedraagt.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als ik een spel speel waarbij ik keuzes moet maken kies ik altijd wat ik min of meer zelf zou doen (of wat ik moreel acceptabel vindt).
Als voorbeeld dat kind wat iets gestolen had in de grove om het ritual te stoppen.
Mijn goede ik kiest er dan voor dat dat kind een beetje straf krijgt en thats it.
Als ik dan ineens moet kiezen dat dat kind doodgebeten moet worden door de slang om daarna buiten de ouders uit te lachen dat hun kind dood is heb ik beetje moeite met die keuze en geniet ik minder van de game zelf.
Misschien ben ik gewoon een softie die het zielig vindt voor digitale karakters
Dankje. Zal eens kijkenquote:Op woensdag 15 november 2023 08:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vreemd zeg! Je weet zeker dat er niet ergens in het spel een instelling verstopt zit?
Wat mij net te binnen schiet. Heb je al gekeken bij de privacy instellingen. Geen idee of daar iets te vinden is over audio maar is denk wel de moeite waard even te kijken.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef Friday12 het volgende:
Het enige voordeel van dit ding (net als de switch) is dat je ip bet schijthuis kan gamen. Maar dat er geen bluetooth op zit is ronduit belachelijk.
Ja johquote:Op maandag 13 november 2023 23:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is geen weggegooid geld. Ik ga er plezier van hebben
Plezier gatekeepen, lmao.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Ja johmaak dat de kat wijs
"Quick clip of Horizon Forbidden West running on PlayStation Portal over Wi-Fi."
https://twitter.com/PowerstancePino/status/1724646052731449739
Met deze performance gaat niemand er plezier van hebben
Ik gatekeep niks, als het niet werkt werkt het niet toch?quote:
Ik haal hem straks op bij het PostNL punt en dan ga ik hem direct uittesten. Mijn bevindingen ga ik uiteraard delen. Op internet zijn er genoeg filmpjes waar het wel soepel gaat. Ik maak mij dus geen zorgen.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Ja johmaak dat de kat wijs
"Quick clip of Horizon Forbidden West running on PlayStation Portal over Wi-Fi."
https://twitter.com/PowerstancePino/status/1724646052731449739
[ afbeelding ]
Met deze performance gaat niemand er plezier van hebben
Nouja misschien ligt het aan zijn verbinding of wat dan ook! Ben benieuwd naar jouw ervaringen tho!quote:Op woensdag 15 november 2023 15:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik haal hem straks op bij het PostNL punt en dan ga ik hem direct uittesten. Mijn bevindingen ga ik uiteraard delen. Op internet zijn er genoeg filmpjes waar het wel soepel gaat. Ik maak mij dus geen zorgen.
Ik ga hem morgenochtend ook even proberen in het OV met mijn mobiel als hotspotquote:Op woensdag 15 november 2023 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja misschien ligt het aan zijn verbinding of wat dan ook! Ben benieuwd naar jouw ervaringen tho!
Veel plezierquote:Op woensdag 15 november 2023 17:33 schreef Starhopper het volgende:
Daar istie! Ik ben hem nu aan het instellen en daarna ga ik eerst even eten en dan lekker spelen!Wat mij tijdens het instellen al opvalt is dat de ergonomie perfect is. Exact hetzelfde als een PS5 controller. Ook is de balans perfect. Veel beter dan een telefoon gemonteerd op een controller
[ afbeelding ]
Tof man dat is het betere nieuwsquote:Op woensdag 15 november 2023 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb 1,5 uur GTA V gespeeld op mijn thuisnetwerk en het gaat lekker! Beeld is gewoon scherp en geen fps drops. Het is absoluut niet zoals je in de eerder geplaatste tweet zag. Ook valt de latency mij mee. Je merkt het wel maar het is niet irritant/onspeelbaar. Al zijn situaties waarin je zeer snel moet reageren, zoals PvP of tijdens een race op een dunne wallride rijden, niet goed te doen. Het spelen van missies, jobs en bijvullen/verkopen van CEO businesses gaat dikke prima! Ik ben er erg blij mee![]()
Een game van 10 jaar terug, me dunkt dat die goed werkt.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb 1,5 uur GTA V gespeeld op mijn thuisnetwerk en het gaat lekker! Beeld is gewoon scherp en geen fps drops. Het is absoluut niet zoals je in de eerder geplaatste tweet zag. Ook valt de latency mij mee. Je merkt het wel maar het is niet irritant/onspeelbaar. Al zijn situaties waarin je zeer snel moet reageren, zoals PvP of tijdens een race op een dunne wallride rijden, niet goed te doen. Het spelen van missies, jobs en bijvullen/verkopen van CEO businesses gaat dikke prima! Ik ben er erg blij mee![]()
Wat ik wel een nadeel vind is het bedienen van de touchpad: het openen van het interactiemenu. De tocuhpad bedien je via twee kaders naast de thumbsticks op het scherm. Ik had hier liever een fysieke knop voor gehad. Wat ook beter kan is de bereikbaarheid van de USB C poort en 3,5mm ingang. Je komt er niet echt lekker bij. (Of ik heb te dikke vingers)
?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een game van 10 jaar terug, me dunkt dat die goed werkt.
Omdat ik verwacht dat je daar minder data door de lucht hoeft te pompen. Een game als Sea of Stars zal ook beter lopen dan een Horizon denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
?
Waarom zou een game van 10 jaar terug beter werken op de portal dan een game van 1 jaar oud?
Waarom zou Horizon meer data verbruiken? Je pompt alleen beeld en controls door de lucht.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat je daar minder data door de lucht hoeft te pompen. Een game als Sea of Stars zal ook beter lopen dan een Horizon denk ik.
Ik geloof niet dat elke game evenveel data verbruikt.
Omdat het een zwaardere game is? Die portal draait max 60 fps. Een game die native op 30 fps draait zal dan toch ook minder data verbruiken dan een game die 60 fps draait op de console? Puur omdat ie de helft minder beelden doorstuurt?quote:Op donderdag 16 november 2023 06:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou Horizon meer data verbruiken? Je pompt alleen beeld en controls door de lucht.
De game is zwaarder maar draait niet op de portal, hequote:Op donderdag 16 november 2023 06:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het een zwaardere game is? Die portal draait max 60 fps. Een game die native op 30 fps draait zal dan toch ook minder data verbruiken dan een game die 60 fps draait op de console? Puur omdat ie de helft minder beelden doorstuurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |