fixed that for you.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien iets voor Starhopper, gezien die toch niet met geld kan omgaan
makkelijke reviews: tablet met controller eraan vast voor veel teveel geld, zonder de tablet mogelijkheden. 3/10quote:Op zondag 12 november 2023 21:27 schreef DKUp het volgende:
Morgen de PlayStation Portal reviews, ben benieuwd
Wat is dit nou weer voor fucking bullshit. Dit is de zoveelste keer dat je dit roept. Dat dit apparaat niet voor jou is, dat wil niet zeggen dat anderen die hem kopen niet met geld om kunnen gaan. Donder lekker op.quote:
5 of 6quote:Op zondag 12 november 2023 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
makkelijke reviews: tablet met controller eraan vast voor veel teveel geld, zonder de tablet mogelijkheden. 3/10
hey priem, gooi jij je geld lekker weg nikon. Je kan iig niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebbenquote:Op zondag 12 november 2023 22:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor fucking bullshit. Dit is de zoveelste keer dat je dit roept. Dat dit apparaat niet voor jou is, dat wil niet zeggen dat anderen die hem kopen niet met geld om kunnen gaan. Donder lekker op.
ik zou ook niet onder een 5 - 6 durven geven als ik er een gratis krijgquote:Op maandag 13 november 2023 07:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
5 of 6
Uitschieters naar de 7 en 8.
Pro-SOONY websites kunnen ver gaan![]()
Ach als het werkt kan het een prima ding zijn.
Het is geen weggegooid geld. Ik ga er plezier van hebbenquote:Op maandag 13 november 2023 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey priem, gooi jij je geld lekker weg nikon. Je kan iig niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben
Als je zwemt in cash maakt dat toch niet uit man?quote:Op maandag 13 november 2023 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey priem, gooi jij je geld lekker weg nikon. Je kan iig niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben
Of als je hem goed kan gebruiken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zwemt in cash maakt dat toch niet uit man?![]()
'' als ''quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zwemt in cash maakt dat toch niet uit man?![]()
Niet zwemmen in cashquote:
Geen bluetooth is gewoon klachtwaardigquote:Op zondag 12 november 2023 22:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor fucking bullshit. Dit is de zoveelste keer dat je dit roept. Dat dit apparaat niet voor jou is, dat wil niet zeggen dat anderen die hem kopen niet met geld om kunnen gaan. Donder lekker op.
Het is shit maar de keuze begrijp ik wel. Bluetooth is niet optimaal voor gaming. Draadloze headsets hebben daarom ook een eigen dongle. Ik ga er vanuit dat er headsets gaan komen die PlayStation Link ondersteunen. Tot die tijd gebruik ik gewoon oortjesquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen bluetooth is gewoon klachtwaardig
En in bedquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:38 schreef Friday12 het volgende:
Het enige voordeel van dit ding (net als de switch) is dat je ip bet schijthuis kan gamen.
Heb ik ook eens gehad ja. Bij welke instellingen heb je gekeken? Bij de geluidsinstellingen? Zo ja, kijk dan hier eens:quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:57 schreef Vatta het volgende:
Geen zin om een topic te starten maar heb een vraagje. Ik heb al een langere tijd geen audio op m'n ps5. En daar bedoel het stemgeluid van andere ps5 gamers en kan me zelf ook niet verstaanbaar maken. Heb dit bij meerdere games.
Bij instellingen staat alles zoals het moet zijn en dempen staat ook gewoon uit. M'n headset zelf doet het ook gewoon dus daar ligt het ook niet aan. In een party ben ik wel verstaanbaar en kan ik anderen ook horen. Heel raar. Alleen in games zelf dus niet. In die games zelf kan ik ook niks veranderen. Cod, Hell Let Loose en Urgancy Sandstorm. Ps5 resetten ook inmiddels al gedaan. Iemand dit al eens meegemaakt of iemand die mij hopelijk misschien kan helpen?
Al geprobeerd inderdaad. Zo stond het al. Krijg er aambeien van. Weet 't ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad ja. Bij welke instellingen heb je gekeken? Bij de geluidsinstellingen? Zo ja, kijk dan hier eens:
Druk op de PS knop -> game base -> opties knop-> ga naar game base -> game base instellingen -> instellingen voor spraakchat -> spraakchat in games dempen, schuifje naar links.
Ik ben zondag begonnen. M’n slaapritme is helemaal naar de gallemiezen en tijdens de afgelopen 2 thuiswerkdagen heb ik geen call gevoerd.quote:
quote:
Kan het een leeftijds/privacy issue zijn?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:57 schreef Vatta het volgende:
Geen zin om een topic te starten maar heb een vraagje. Ik heb al een langere tijd geen audio op m'n ps5. En daar bedoel het stemgeluid van andere ps5 gamers en kan me zelf ook niet verstaanbaar maken. Heb dit bij meerdere games.
Bij instellingen staat alles zoals het moet zijn en dempen staat ook gewoon uit. M'n headset zelf doet het ook gewoon dus daar ligt het ook niet aan. In een party ben ik wel verstaanbaar en kan ik anderen ook horen. Heel raar. Alleen in games zelf dus niet. In die games zelf kan ik ook niks veranderen. Cod, Hell Let Loose en Urgancy Sandstorm. Ps5 resetten ook inmiddels al gedaan. Iemand dit al eens meegemaakt of iemand die mij hopelijk misschien kan helpen?
Act 3 is idd wel enorm, maar ook veel side content, in theorie kun je de main quest snel afmaken.quote:Op woensdag 15 november 2023 07:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]Opnieuw beginnen?
Ik zit in akte 3. Maar da's best groot volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |