Ik heb dat vermoeden eigenlijk ook.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan het einde van de dag weg is
Nouja het is 5 maanden geleden. En de situatie is er eigenlijk alleen maar slechter op geworden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat betekent automatisch dat 'ie nu weer bedankt?
Hij heeft niet bedankt vanwege een slechte situatie dus ik zie niet zo goed wat dat er mee te maken heeft.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja het is 5 maanden geleden. En de situatie is er eigenlijk alleen maar slechter op geworden.
Zei die datquote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgens Steijn staat ajax te laag op de ranglijst, die man snapt er helemaal niks van![]()
Ik zag het gezien zijn CV ook echt niet aankomen maar de combinatie Steijn/aanvallend voetbal blijkt totaal rampzalig. Daarom was het ook vanaf dag 1 een hele rare beslissing.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat mij betreft einde verhaal voor Steijn. Heb hem lang krediet gegeven met het idee dat hij van Sparta een stabiel elftal wist te maken maar bij Ajax is het keer op keer open huis en los zand... als je dat als trainer keer op keer niet weet op te lossen dan ben je gewoon niet geschikt. Ajax trainen is toch andere koek dan een laagvlieger of middenklasser, dat blijkt maar weer. Helaas gegokt en verloren door niet voor Bosz te kiezen die wel gegroeid lijkt te zijn als trainer (al is het seizoen nog vroeg). Ik zou niet weten wie er nu zou moeten komen. Goede trainers liggen niet voor het oprapen.
Als je kijkt naar de historie van Ajax dan heeft hij een punt dat ze eigenlijk hoger zouden moeten eindigen natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgens Steijn staat ajax te laag op de ranglijst, die man snapt er helemaal niks van![]()
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Puntje bij RKC en het is echt wel klaar hoor. 14e plek, 10 verliespunten in 5 duels en een negatief doelsaldo.
Momenteel gewoon het slechtste Ajax sinds de Tweede Wereldoorlog. Zelfs in Rotterdam moeten ze hun best doen om dit soort dieptepunten aan te tikken.
Dat is z'n eerste goeie opmerking.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk dat de politietop bij Eringa op de koffie is geweest.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Wotte het volgende:
Ik heb het idee dat ze op de koffie zijn geweest bij Eringa. Twee dagen terug los het niets op en nu is hij niet doof voor kritiek. Juist.
Dat is moeilijk te overtreffen al is een tiende of elfde plek als eindstand volgens mij het slechtste wat Feyenoord ooit heeft gepresteerd.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijdsquote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft niet bedankt vanwege een slechte situatie dus ik zie niet zo goed wat dat er mee te maken heeft.
Wat doe je als Ajax supporter op de tribune bij PSV - Feyenoordquote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef byah het volgende:
[..]
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijds
Die moet zijn best doen om zijn stijve lul niet op desk te leggen in deze situatiequote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Mario Been is niet heel slim toch...
Weet nog dat het later die dag zelfs nieuws was op CNN.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef byah het volgende:
[..]
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijds
Erg gevatte opmerking.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik als Feyenoorder zou toch adviseren om Steijn niet te ontslaan
Kan jij niet even een lijstje maken?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet eerst een lijstje hebben met mogelijke nieuwe trainers die steijn zouden kunnen opvolgen
ik denk dat ze nog niet zo lijstje hebben
ze hebben geen enkel lijstje....
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |