abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2023 @ 15:15:42 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210768431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.
Frank de Boer? Nee die hebben ze gevraagd, toen zei hij dat hij wel interesse had en erna hebben ze hem afgescheept met de opmerking dat ze nog een gesprek wilden, toen was hij er wel klaar mee en zijn ze voor Heitinga gegaan.
pi_210768438
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Frank de Boer? Nee die hebben ze gevraagd, toen zei hij dat hij wel interesse had en erna hebben ze hem afgescheept met de opmerking dat ze nog een gesprek wilden, toen was hij er wel klaar mee en zijn ze voor Heitinga gegaan.
Ik dacht dit ook, maar kennelijk ook een beetje omdat hij juist afstand had genomen en niet meer midden in de nacht wakker wilde liggen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210768442
Bij een club als Sparta kan je prima een paar wedstrijden op rij compleet afbraakvoetbal spelen met alle ballen op die lange voorin, bij Ajax kan je dat niet maken.

Als je dan een 100 miljoen aan complete middelmaat door je strot geduwd krijgt is dit ongeveer wat je krijgt toch. Superspits Akpom werd ongeveer in elk duel van de bal gelopen door Trauner.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210768443
Ik vind het overigens wel jammer dat er vrij weinig oud Ajacieden ook echt verantwoordelijk willen nemen. Allemaal grote mond op tv, maar wel lekker veilig als analist.
pi_210768447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat er vrij weinig oud Ajacieden ook echt verantwoordelijk willen nemen. Allemaal grote mond op tv, maar wel lekker veilig als analist.
Van 't Schip zat zondag vrij openlijk te solliciteren op wat voor baantje ze dan maar hebben in de Arena.
In Southern Sun
pi_210768448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.
quote:
De Boer: ,,Daar hebben we over gesproken, maar ze wilden nog een tweede gesprek. Ik dacht: hallo, jullie weten toch wel wat jullie aan mij hebben. Ik zag het aanvankelijk wel zitten om het seizoen af te maken. Maar die ochtend werd ik alweer om vijf uur wakker. Toen dacht ik: dit moet ik niet willen. Ik heb toen Edwin van der Sar meteen gebeld en bedankt. Ten eerste omdat ik geen zin had om me in nog een gesprek te moeten bewijzen en ten tweede omdat het malen midden in de nacht alweer begon. Dat was juist waarom ik afstand had genomen.”
blablablabla
pi_210768449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Simmertje het volgende:
Als het maar slecht genoeg gaat dan stapt er vanzelf wel een keer iemand in.
pi_210768452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik denk dat de politietop bij Eringa op de koffie is geweest.
Het is op z'n minst opmerkelijk te noemen.
  woensdag 27 september 2023 @ 15:18:01 #234
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210768454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.
Moet je wel accepteren dat het de komende periode nog kut gaat. Weinig coaches die in staat zijn om deze selectie door deze zware weken te leiden..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210768468
Nooit.Meer.Steijn.
pi_210768469
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat doe je als Ajax supporter op de tribune bij PSV - Feyenoord
Uitgenodigd via een sponsor in de business lounge
pi_210768474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Moet je wel accepteren dat het de komende periode nog kut gaat. Weinig coaches die in staat zijn om deze selectie door deze zware weken te leiden..
Het kan niet kutter dan zoals het nu gaat. Heb je die gaten op het middenveld gezien?
pi_210768477
quote:

[..]
Beginnen met defensieve zekerheden in te bouwen, wellicht De Boer/Bogarde wel een goeie optie. Jongens van de club dus dan hou je die F-side ook gelijk een beetje in toom. Want die willen nu natuurlijk dat Steijn oprot en zullen alles gaan aangrijpen.
blablablabla
pi_210768482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:

[..]
Kan jij niet even een lijstje maken?
Arne SLot zou de beste optie zijn voor ajax

voor de rest

Die trainer van AZ zou een kans moeten krijgen

Seedorf zou ik wel een kans geven

frank de boer moet wel over te halen zijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210768483
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die moet zijn best doen om zijn stijve lul niet op desk te leggen in deze situatie _O-
Niet alleen die van hem maar ook dat plassertje van Kraaij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210768484
quote:

[..]
Ik zie niet in waarom een andere trainer de boel niet wel op de rails zou kunnen krijgen.
In Southern Sun
pi_210768486
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het kan niet kutter dan zoals het nu gaat. Heb je die gaten op het middenveld gezien?
Dat werd hier ook geroepen over Schreuder.
blablablabla
pi_210768492
quote:

[..]
En je krijgt straks een nieuwe TD, die wellicht ook weer z’n eigen man wil.

Eigenlijk moet je gewoon de rest van het seizoen de tijd nemen om het écht opnieuw op te bouwen. Bovenaan beginnen, Vz RvC, technische man in de RvC, AD, TD en dan een trainer.

Maar goed, de wetten van de topsport. Daar is geen tijd voor.
zie email 27 oktober
pi_210768494
Even voor de duidelijkheid, met de Boer bedoelen jullie toch die gast die letterlijk OVERAL mislukt is toch?
* Verwijderd *
pi_210768495
quote:
7s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:19 schreef Scorpie het volgende:
Nooit.Meer.Steijn.
Helaas die gaat voorlopig nergens heen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210768496
Achteraf (makkelijk praten) hadden we gewoon voor Reiziger/Bogarde moeten gaan. Werden met een zooitje B garnituur kampioen in de KKD. Mja, we zaten toen allemaal nog op de roze ten Hag wolk.
pi_210768503
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Helaas die gaat voorlopig nergens heen.
Haalt de kerst niet.
zie email 27 oktober
pi_210768507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met de Boer bedoelen jullie toch die gast die letterlijk OVERAL mislukt is toch?
In zijn eentje kampioenschappen behaald dan Feyenoord de afgelopen 25 jaar.
blablablabla
pi_210768510
quote:
Vier landstitels gewonnen. Dat is evenveel als Feyenoord in dertig jaar.
In Southern Sun
  Forum Admin woensdag 27 september 2023 @ 15:22:41 #250
35723 crew  GGMM
pi_210768514
quote:
Nee ze bedoelen Sacha de Boer (televisiepresentatrice)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')