Frank de Boer? Nee die hebben ze gevraagd, toen zei hij dat hij wel interesse had en erna hebben ze hem afgescheept met de opmerking dat ze nog een gesprek wilden, toen was hij er wel klaar mee en zijn ze voor Heitinga gegaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.
Ik dacht dit ook, maar kennelijk ook een beetje omdat hij juist afstand had genomen en niet meer midden in de nacht wakker wilde liggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank de Boer? Nee die hebben ze gevraagd, toen zei hij dat hij wel interesse had en erna hebben ze hem afgescheept met de opmerking dat ze nog een gesprek wilden, toen was hij er wel klaar mee en zijn ze voor Heitinga gegaan.
Van 't Schip zat zondag vrij openlijk te solliciteren op wat voor baantje ze dan maar hebben in de Arena.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat er vrij weinig oud Ajacieden ook echt verantwoordelijk willen nemen. Allemaal grote mond op tv, maar wel lekker veilig als analist.
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.
quote:De Boer: ,,Daar hebben we over gesproken, maar ze wilden nog een tweede gesprek. Ik dacht: hallo, jullie weten toch wel wat jullie aan mij hebben. Ik zag het aanvankelijk wel zitten om het seizoen af te maken. Maar die ochtend werd ik alweer om vijf uur wakker. Toen dacht ik: dit moet ik niet willen. Ik heb toen Edwin van der Sar meteen gebeld en bedankt. Ten eerste omdat ik geen zin had om me in nog een gesprek te moeten bewijzen en ten tweede omdat het malen midden in de nacht alweer begon. Dat was juist waarom ik afstand had genomen.”
Als het maar slecht genoeg gaat dan stapt er vanzelf wel een keer iemand in.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat er vrij weinig oud Ajacieden ook echt verantwoordelijk willen nemen. Allemaal grote mond op tv, maar wel lekker veilig als analist.
Het is op z'n minst opmerkelijk te noemen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat de politietop bij Eringa op de koffie is geweest.
Moet je wel accepteren dat het de komende periode nog kut gaat. Weinig coaches die in staat zijn om deze selectie door deze zware weken te leiden..quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.
Uitgenodigd via een sponsor in de business loungequote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je als Ajax supporter op de tribune bij PSV - Feyenoord
Het kan niet kutter dan zoals het nu gaat. Heb je die gaten op het middenveld gezien?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Moet je wel accepteren dat het de komende periode nog kut gaat. Weinig coaches die in staat zijn om deze selectie door deze zware weken te leiden..
Beginnen met defensieve zekerheden in te bouwen, wellicht De Boer/Bogarde wel een goeie optie. Jongens van de club dus dan hou je die F-side ook gelijk een beetje in toom. Want die willen nu natuurlijk dat Steijn oprot en zullen alles gaan aangrijpen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Moet je wel accepteren dat het de komende periode nog kut gaat. Weinig coaches die in staat zijn om deze selectie door deze zware weken te leiden..
Arne SLot zou de beste optie zijn voor ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niet even een lijstje maken?
Niet alleen die van hem maar ook dat plassertje van Kraaij.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet zijn best doen om zijn stijve lul niet op desk te leggen in deze situatie
Ik zie niet in waarom een andere trainer de boel niet wel op de rails zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat werd hier ook geroepen over Schreuder.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het kan niet kutter dan zoals het nu gaat. Heb je die gaten op het middenveld gezien?
En je krijgt straks een nieuwe TD, die wellicht ook weer z’n eigen man wil.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Haalt de kerst niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaas die gaat voorlopig nergens heen.
In zijn eentje kampioenschappen behaald dan Feyenoord de afgelopen 25 jaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met de Boer bedoelen jullie toch die gast die letterlijk OVERAL mislukt is toch?
Vier landstitels gewonnen. Dat is evenveel als Feyenoord in dertig jaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met de Boer bedoelen jullie toch die gast die letterlijk OVERAL mislukt is toch?
Nee ze bedoelen Sacha de Boer (televisiepresentatrice)quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |