SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 27-09-2023 12:58:08 ]
Omdat jij er zo’n fan van bentquote:Op woensdag 27 september 2023 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
In die tien minuten in de tweede helft viel het toch allemaal wel mee met kamikaze aanvallen en kansen voor Feyenoord? Ik kan me een gevaarlijke voorzet herinneren maar verder volgens mij geen enkele kans en ook geen kamikaze aanvallen van Ajax. Raar om te concluderen dat het wel 0-5 of 0-6 had kunnen worden terwijl je in tien minuten helemaal niets creëert tegen die zo uitermate zwakke defensie.
Ongetwijfeld. Bij Feyenoord is dat precies andersom.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gebeurt inderdaad nooit dat spelers in de tweede helft bij een grote voorsprong wat gas terugnemen.
Jij denkt dat de spelers van Feyenoord bij de kans om ajax totaal te vernederen "wat gas terug gaat nemen"?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gebeurt inderdaad nooit dat spelers in de tweede helft bij een grote voorsprong wat gas terugnemen.
Dat mag je denken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Bij Feyenoord is dat precies andersom.
Wij steunen ajax door deze moeilijke tijden heenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
De laatste 3 Ajax topics geopend door mensen die de rivaal steunen
Wat een beesten lmao
Dat denk ik niet dat is zo. Je kan de statistieken er gewoon op na slaan. Regelmatig beginnen we enorm slordig en traag aan wedstrijden (eigenlijk was dat zondag ook het geval, eerste kwartier was voor Ajax) en hoe langer het duurt hoe beter het gaat draaien.quote:
Zijn stiekem allemaal Ajacied.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
De laatste 3 Ajax topics geopend door mensen die de rivaal steunen
Wat een beesten lmao
Buiten die drie tegendoelpunten speelde Ajax gewoon een dijk van een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als de 1-3 valt krijg je een hele andere wedstrijd.
Groetjes Karim El Ahmadi.
Net zoveel context:quote:Op woensdag 27 september 2023 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat jij er zo’n fan van bent
[ afbeelding ]
Wedstrijdsituatie vlak voor de staking: Ajax-spelers zijn gestopt met omschakelen, Feyenoord speelt in gigantische ruimtes.
@Heinzquote:Op woensdag 27 september 2023 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die drie tegendoelpunten speelde Ajax gewoon een dijk van een wedstrijd.
Wat zeggen de statistieken over Feyenoord bij 3-0 voor bij rust? Ik kan Shaktar herinneren, toen was het na een uur ook klaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet dat is zo. Je kan de statistieken er gewoon op na slaan. Regelmatig beginnen we enorm slordig en traag aan wedstrijden (eigenlijk was dat zondag ook het geval, eerste kwartier was voor Ajax) en hoe langer het duurt hoe beter het gaat draaien.
Dat hoge druk zetten ging jullie bijzonder goed af, daarom was het 0-3.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net zoveel context:
[ afbeelding ]
Sterk Ajax zet hoog druk en dwingt balbezit af vlak voor de staking
Wat begrijp je niet aan net zoveel context?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoge druk zetten ging jullie bijzonder goed af, daarom was het 0-3.
Vond jij ajax wel goed spelen afgelopen zondag?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan net zoveel context?
Je lijkt het hele punt te missen namelijk dat jullie debiel hoge druk bleven zitten terwijl jullie spelers er fysiek en mentaal door heen zaten + er niet werd meeverdedigd of teruggelopen in de omschakeling. De ruimtes werden daardoor steeds groter, waardoor Feyenoord (nog) meer ruimte kreeg om te voetballen en een hogere score voor de hand zou liggenquote:Op woensdag 27 september 2023 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan net zoveel context?
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net zoveel context:
[ afbeelding ]
Sterk Ajax zet hoog druk en dwingt balbezit af vlak voor de staking
Goede speler, maar hij werd ook wel erg goed gemaakt door Ajax.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mexicaanse spits verkracht 17-jarig jongetje
Je lijkt het punt te missen dat je op een still zonder context kunt zien wat je wil.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je lijkt het hele punt te missen namelijk dat jullie debiel hoge druk bleven zitten terwijl jullie spelers er fysiek en mentaal door heen zaten + er niet werd meeverdedigd of teruggelopen in de omschakeling. De ruimtes werden daardoor steeds groter, waardoor Feyenoord (nog) meer ruimte kreeg om te voetballen en een hogere score voor de hand zou liggen
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vond jij ajax wel goed spelen afgelopen zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |