Snowflakequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef TLC het volgende:
Toen het publiek begon te klappen toen Lubach zei dat wilders geen premier werd heb ik gezapt, blijkbaar is er alleen n democratie als het jezelf goed uitkomt
Blijkbaar is er alleen VVM als het jezelf goed uitkomt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef TLC het volgende:
Toen het publiek begon te klappen toen Lubach zei dat wilders geen premier werd heb ik gezapt, blijkbaar is er alleen n democratie als het jezelf goed uitkomt
Ik stemde op nsc, maar dat je gaat klappen dat iemand geen premier gaat worden die veruit de meeste stemmen gekregen heeft vind ik ook vies links wokigquote:
Omvat woke tegenwoordig ook al de algemene afkeur van Wilders dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik stemde op nsc, maar dat je gaat klappen dat iemand geen premier gaat worden die veruit de meeste stemmen gekregen heeft vind ik ook vies links wokig
En hoe sta je dan tegenover de angst dat de tweede partij van NL het formeren stokje van die grootste partij overneemt? Dan mag er wel moord en brand geschreeuwd worden terwijl het in de verste verte nog niet aan de orde is?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik stemde op nsc, maar dat je gaat klappen dat iemand geen premier gaat worden die veruit de meeste stemmen gekregen heeft vind ik ook vies links wokig
Ach joh als je een groep boeren verteld dat dit betekent dat Timmermans geen premier wordt zullen die ook juichenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Maak je dan maar liever druk hoe die oh zo rechtsstatelijke Messias uit Enschede samen in een boot stapt met een schreeuwende bullebak die de rechtsstaat het liefst in de prullenbak smijt, in plaats van om een applaus van het publiek in een satirische show.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk transgender boeren die extra gevaccineerd zijn, want echte eerlijke boeren doe zoiets natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach joh als je een groep boeren verteld dat dit betekent dat Timmermans geen premier wordt zullen die ook juichen
Want ze erkennen de uitslag niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef TLC het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef TLC het volgende:
ik denk dat die rechtstatelijke Messias uit Enschede een vakkundig kabinet aan het samenstellen is , waar niet de meest populaire dierenliefhebber van een bepaalde partij minister van financiën van Nederland kan wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Maak je dan maar liever druk hoe die oh zo rechtsstatelijke Messias uit Enschede samen in een boot stapt met een schreeuwende bullebak die de rechtsstaat het liefst in de prullenbak smijt, in plaats van om een applaus van het publiek in een satirische show.
We hebben @golfer nodigquote:Op maandag 18 maart 2024 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Die Ortega grap die vat ik ook niet. Dan valt het allemaal toch nog wel mee schijnbaar
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Die Ortega grap die vat ik ook niet. Dan valt het allemaal toch nog wel mee schijnbaar
Eerder de 42-jarige zoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |