SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nee, maar gezien de leeftijd van de presentatrice (jaar of 30-35) zou het mij niks verbazen als ze het zich echt niet beseft.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Stephen en Michael zijn beide briljant
Zat je niet gewoon een show gepresenteerd door Philomena Cunk te kijken ofzo?
Tof pakket.quote:
Naamvallenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht serem = kaas, ser=boter. Maar roestig dus.
Sprak van de week iemand die geen idee had wie Michael Schumacher was, de Corneille die naast hem ging was hem ook compleet onbekend en ook het woord 'faxmachine' gaf grote vraagtekens in de ogenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, maar gezien de leeftijd van de presentatrice (jaar of 30-35) zou het mij niks verbazen als ze het zich echt niet beseft.
Ik weet ook niet waarom ik aan gepureerd vlees moest denken bij dat potje. Voor hetzelfde geld is het taartvulling ofzo.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En Krakus is een merk. Van bovenaf kan dat van alles zijn.
😳quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Sprak van de week iemand die geen idee had wie Michael Schumacher was, de Corneille die naast hem ging was hem ook compleet onbekend en ook het woord 'faxmachine' gaf grote vraagtekens in de ogen
We worden oud meneer Verdriet
Maar als je iemand interviewt is het wel hendig om ietsjes erin te verdiepen...
https://krakus.pl/#dlaczego-krakusquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En Krakus is een merk. Van bovenaf kan dat van alles zijn.
ja of spam of mayonaise of iets anders met een viscositeit tussen 0 en 100quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
https://krakus.pl/#dlaczego-krakus
Soepconcentraat (borsjt ofzo), augurken, zoiets
I mean, what's not to like? Custard, good. Jam, good. Meat, good!quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik aan gepureerd vlees moest denken bij dat potje. Voor hetzelfde geld is het taartvulling ofzo.
Ik zat te kijken bij wat voor producten ze volgens hun website hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of spam of mayonaise of iets anders met een viscositeit tussen 0 en 100
Fotograaf die ik op YT volg, uit het VK, had een lens gekocht waar DDR op stond. Hij is 50+ maar had geen idee wat het wasquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Sprak van de week iemand die geen idee had wie Michael Schumacher was, de Corneille die naast hem ging was hem ook compleet onbekend en ook het woord 'faxmachine' gaf grote vraagtekens in de ogen
We worden oud meneer Verdriet
Maar als je iemand interviewt is het wel hendig om ietsjes erin te verdiepen...
Niet naar toe gaan als je lekkere trek hebt. De snoep afdeling is dan zeer aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:50 schreef Blues het volgende:
Theeworst. Wat een rare combinaam eigenlijk
Hier in H'lem (of eigenlijk dáár in H'lem) zit ook een Poolse supermarkt, ook maar eens gaan snuffelen als ik dat zo zie.
dit ziet eruit als all-you-can-schepzak?quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet naar toe gaan als je lekkere trek hebt. De snoep afdeling is dan zeer aantrekkelijk.
In Polen ook een greep uit het assortiment gedaan.
[ afbeelding ]
Damn, dat is wel erg triest.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fotograaf die ik op YT volg, uit het VK, had een lens gekocht waar DDR op stond. Hij is 50+ maar had geen idee wat het was
Ging helaas op gewicht. En soort snoep. Maar er lagen wel grote zakken inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit ziet eruit als all-you-can-schepzak?
Tsja dat heeft daar natuurlijk altijd GDR geheten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fotograaf die ik op YT volg, uit het VK, had een lens gekocht waar DDR op stond. Hij is 50+ maar had geen idee wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |