Ja je bent onmiddellijk aanspreekbaar als je achter de bar werkt. Wordt soms wat misbruik van gemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:26 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Haha! Hoi Collega!...![]()
![]()
Dat is voor mannelijke bartender niet veel anders...Bij zo'n job sta je ook continue in de kijker je bent dan een beetje de entertainer, je bent vriendelijk en leuk tegen klanten. Bar hangers houden je continue in de smiezen omdat ej ook continue in beweging bent en in interactie met klanten. Je wordt ook continue aangesproken want anders krijgt niemand wat te drinken, dus contact gaat vanzelf en je wordt zo eerder leuk gevonden en sociaal contact en klantenbinding is deel van je vak. Iedereen lijkt je vriendje te willen zijn. (Dubbele agenda) Maar ook de serieuze vrouwen die op de lange termijn denken en niet in zijn voor een snel wipje, ook die houden je dan in de gaten.
Al gehad dat ik er eentje op het oog had en toen ik complimenteus tegen haar werd kreeg ik het antwoord "Dat zeg je natuurlijk tegen elke vrouw hier.Dan ben je niet de slet maar de Player en dat komt onder de streep op hetzelfde neer. Maar is ook niet zo erg, zolang je werkzaam bent achter een bar houd bijna geen enkele relatie stand. Altijd de tip gegeven "Wil je van je vrouw af? Ga dan ik de kroeg werken"
En ook al gehad dat vrouwen die altijd met me aan het flirten waren mij in de vrije tijd aan de andere kant van de bar niet eens herkenden wanneer ik ernaast ging staan en hallo zei. Zeiden hallo terug maar geen teken van herkenning. Vraag ik me wel af hoe zo'n brein werkt en welke schakel ze daar dan missen. Andere kleren, dat witte hemd? Of standaard golddigger gedrag, flirten met de BT om hopelijk drankje gratis te kunnen scoren? Nooit opgedrongen en nooit gevraagd maar wel aparte ervaring...
Afijn het mooiste en amusantste wat het me geleerd heeft is mensen en hun gedrag leren lezen zonder altijd te kunnen horen wat ze zeggen. Liplezen gaat na langere tijd beetje vanzelf. Tappen en drank inschenken ging toch met tot x tellen op gevoel zonder naar de glazen te kijken. Dus het was de hele avond aapjes kijken en wat ze allemaal uitspoken onder elkaar. Was dan ook in een grote drukke tent...![]()
(Horen, zien en vooral zwijgen) Zelf ben je dan ook het aapje maar dan in het gouden kooitje.
Heel lang gedaan, kostelijke tijd maar niets bijzonders aan overgehouden vrouw noch vrienden. Ben ook niet rouwig ermee gestopt te zijn. Je leeft daar niet je wordt geleefd en heel snel.
Het gaat er toch juist om dat ze complimenteus zijn over iemand? Vrouwen vinden het vooral zelf heel vervelend dat ze na hun 18de alleen maar achteruit gaan. Daar kun je moeilijk mannen de schuld van geven.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Right 🤣🤣🤣
Want mannen zijn op hun beurt uiteraard super complimenteus richting "oudere vrouwen". Waarbij dat "oudere" volgens sommige mannen al begint bij 18 en 1 dag. Mannen zijn in meerderheid uiteraard dol op oudere vrouwen en zouden het nooooit in hun hoofd halen om oncomplimenteuze dingen over hen te zeggen.. 🤣🤣🤣
Dat is een soort algemeen gecreeerd beeld denk ik. Ik vind dat objectificeren op de NL TV sowieso niet nodig. Als je het onderling met vrienden doet prima. Moet jij weten enzo. Ik denk dat soort dingen ook wel eens (je blijft toch een man hè), maar ik ga dat ook niet overal aan de grote klok hangen. Daar wordt ook niemand beter van.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom mannen opeens vies zouden zijn, als ze ouder worden. Waarom is een 80jarige kerel opeens minderwaardig aan eentje van 25? Het is typisch vrouwengedrag om dit zo te benoemen. Net zoals dat vrouwen het helemaal leuk vinden als Brad Pitt met ze zou flirten, maar als een lelijke dikzak het op exacte dezelfde manier zou doen, is het opeens een griezel. Daar hebben vrouwen nog een hoop te leren.
Ken jij maar 2 smaken? Of vrouwen bashen, of over ze praten als lustobject.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:07 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Het gaat er toch juist om dat ze complimenteus zijn over iemand? Vrouwen vinden het vooral zelf heel vervelend dat ze na hun 18de alleen maar achteruit gaan. Daar kun je moeilijk mannen de schuld van geven.
Ten eerste ik bash niemand en praat verder ook niet als lustobject over vrouwen. Geen idee hoe jij hier bij komt.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken jij maar 2 smaken? Of vrouwen bashen, of over ze praten als lustobject.
Het is zoveel leuker als er geen strijd is tussen mannen en vrouwen, maar als we zien waar we elkaar aanvullen en dat het geheel op die manier leuker is.
Dat vrouwen het heel vervelend vinden dat ze na hun 18e alleen maar achteruit gaan, valt wel degelijk onder vrouwen bashen en is vreselijke nonsens.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:38 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ten eerste ik bash niemand en praat verder ook niet als lustobject over vrouwen. Geen idee hoe jij hier bij komt.
En volgens welke objectieve maatstaven is dat vastgesteld?quote:Op donderdag 28 september 2023 00:07 schreef DjDaano het volgende:
Vrouwen [gaan] na hun 18de alleen maar achteruit
Wat is dezequote:Op donderdag 28 september 2023 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vrouwen het heel vervelend vinden dat ze na hun 18e alleen maar achteruit gaan, valt wel degelijk onder vrouwen bashen en is vreselijke nonsens.
Hij noemde haar niet 'lekker' maar 'de lekkerste van de drie' wat gewoon feitelijk juist is.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:59 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
joh
een 36 jarige die een 15 jarige 'lekker' noemt is niet fout?
Oww sorry wist niet dat jezelf hierdoor aangevallen voelde. Is in ieder geval niet als bash bedoelt alleen heb ik helaas geen invloed op hoe jij het interpreteert.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vrouwen het heel vervelend vinden dat ze na hun 18e alleen maar achteruit gaan, valt wel degelijk onder vrouwen bashen en is vreselijke nonsens.
Ik voel me niet aangevallen. Ik vind het wel een heel vreemd statement en weet dat het grote onzin is. Het is bovendien een nare aanval op alle vrouwen die 18 jaar en 1 dag of ouder zijn. Lijkt me echt heel erg onnodig.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:46 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Oww sorry wist niet dat jezelf hierdoor aangevallen voelde. Is in ieder geval niet als bash bedoelt alleen heb ik helaas geen invloed op hoe jij het interpreteert.
Dat zei hij, dat vind ik nietquote:
Zo een vermoeden had ik al jaquote:Op donderdag 28 september 2023 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zei hij, dat vind ik niet
quote:Op donderdag 28 september 2023 14:46 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Oww sorry wist niet dat jezelf hierdoor aangevallen voelde.Is in ieder geval niet als bash bedoelt alleen heb ik helaas geen invloed op hoe jij het interpreteert.
quote:Op donderdag 28 september 2023 14:46 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Hij noemde haar niet 'lekker' maar 'de lekkerste van de drie' wat gewoon feitelijk juist is.
Er is geen 'feitelijk juist' als het om subjectieve zaken als smaak gaat.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:46 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Hij noemde haar niet 'lekker' maar 'de lekkerste van de drie' wat gewoon feitelijk juist is.
Waar haal je het vandaan?quote:Op donderdag 28 september 2023 00:07 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Het gaat er toch juist om dat ze complimenteus zijn over iemand? Vrouwen vinden het vooral zelf heel vervelend dat ze na hun 18de alleen maar achteruit gaan. Daar kun je moeilijk mannen de schuld van geven.
Ik heb wél een idee hoe zij daar bij komt. Sterker nog, ik heb diezelfde mening.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:38 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ten eerste ik bash niemand en praat verder ook niet als lustobject over vrouwen. Geen idee hoe jij hier bij komt.
Is gewoon wetenschap hoor - nee -quote:Op donderdag 28 september 2023 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen. Ik vind het wel een heel vreemd statement en weet dat het grote onzin is. Het is bovendien een nare aanval op alle vrouwen die 18 jaar en 1 dag of ouder zijn. Lijkt me echt heel erg onnodig.
En ook de macht om jouw mening door te drukken zie ik. Daar zal je vast punten mee scoren bij de dames.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb wél een idee hoe zij daar bij komt. Sterker nog, ik heb diezelfde mening.
Het gaat om jouw vervelende manier van reageren, niet meer en niet minder. Doe dat gewoon niet en er is niks aan de hand.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:16 schreef DjDaano het volgende:
[..]
En ook de macht om jouw mening door te drukken zie ik. Daar zal je vast punten mee scoren bij de dames.
Omdat de dames het als vervelend ervaren en jij ze daarin steunt maakt het nog geen feit gelukkig. Zover ik weet reageer ik netjes volgens de regels van het forum en het lijkt me nogal discutabel om users te gaan editen omdat je toevallig een andere mening hebt. (of een wit voetje wilt halen bij iemand)quote:Op donderdag 28 september 2023 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het gaat om jouw vervelende manier van reageren, niet meer en niet minder. Doe dat gewoon niet en er is niks aan de hand.
Ik denk inderdaad dat CoolGuy heel graag witte voetjes haalt bij de vrouwen op FOK! en met zijn oneindige macht liggen we allemaal in katzwijm aan zijn voeten.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:29 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Omdat de dames het als vervelend ervaren en jij ze daarin steunt maakt het nog geen feit gelukkig. Zover ik weet reageer ik netjes volgens de regels van het forum en het lijkt me nogal discutabel om users te gaan editen omdat je toevallig een andere mening hebt. (of een wit voetje wilt halen bij iemand)
Ik zie vrijwel nooit een verschil tussen een vrouw van 18 en wanneer ze 30 zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:07 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja, shit joh, je hebt me door, puur en alleen naar aanleiding van de posts in dit topic zit bijvoorbeeld een miss_sly naast mijn troon in bevallige houding mij druiven te voeren. Oh nee, toch niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:29 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Omdat de dames het als vervelend ervaren en jij ze daarin steunt maakt het nog geen feit gelukkig. Zover ik weet reageer ik netjes volgens de regels van het forum en het lijkt me nogal discutabel om users te gaan editen omdat je toevallig een andere mening hebt. (of een wit voetje wilt halen bij iemand)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |