abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210757615
je er kleding over aanhebt.Dus wat heb je daar aan? Waarom niet gewoon wit of zwart of doorzichtig?
Wat is het nut ervan?
  Spellchecker dinsdag 26 september 2023 @ 13:23:59 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210757647
De babbelbox vraagt zich af:

Wat voor kleur ondergoed heeft uw voorkeur?
pi_210757665
goede vraag weer kluunkloon
pi_210757676
Omdat dat leuk is en op sommige momenten wel zichtbaar is?

Een stel blije sokken aandoen doet me meer plezier dan saaie sokken.
Een sexy lingerie setje onder mijn kleding maakt dat ik me fijner voel.

Niet alles gaat om hoe een ander het ziet (of niet ziet in dit geval(, maar om ik die het weet.
pi_210757692
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:23 schreef maily het volgende:
De babbelbox vraagt zich af:

Wat voor kleur ondergoed heeft uw voorkeur?
maakt mij toch niet uit ik zie het niet, maar mischien is wat betreft hygiene wit het handigs daar zie je stront en pis vlekken nog beter zitten, maar als je graag lang in dezelfde onderbroek loopt en naar het zwembad of sport in gezamelijke kleedkamer gaat is zwart handiger, want daar zie je stront en pis vlekken niet zo goed zitten.
(nu alleen nog hopen dat ook niemand het daar ruikt)
pi_210757722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:26 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Omdat dat leuk is en op sommige momenten wel zichtbaar is?

Een stel blije sokken aandoen doet me meer plezier dan saaie sokken.
Een sexy lingerie setje onder mijn kleding maakt dat ik me fijner voel.

Niet alles gaat om hoe een ander het ziet (of niet ziet in dit geval(, maar om ik die het weet.
Eigenlijk kan je ook beter kleding aandoen die je zelf niks vind maar de omgeving wel leuk.
Probleem alleen is dat niet iedereen in je omgeving dezelfde kleding leuk vind, buiten dat zul je veel empathies vermogen moeten hebbern om in te kunnen leven wat die ander(en) leuk vind, ik vermoed dan ook dat zelfs als je het zou proberen toch weer (vooral) bij je eigen smaak uitkomt.
pi_210757768
Omdat het mij mooier maakt ondanks dat het niet zichtbaar is. Zelfde geld toch voor mooi ondergoed? ziet niemand maar kan je wel een fijn gevoel geven! :Y

Ik trek kleding aan omdat het mij lekker zit en trek soms ook gekke sokken of rare boxer zonder dat mensen het zien, gewoon omdat ik het weet... oh en soms trek ik ze gewoon niet aan, dan zit er niets maar dat weet ook niemand... _O-
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_210757799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:36 schreef Chandler het volgende:
Omdat het mij mooier maakt ondanks dat het niet zichtbaar is. Zelfde geld toch voor mooi ondergoed? ziet niemand maar kan je wel een fijn gevoel geven! :Y

Ik trek kleding aan omdat het mij lekker zit en trek soms ook gekke sokken of rare boxer zonder dat mensen het zien, gewoon omdat ik het weet... oh en soms trek ik ze gewoon niet aan, dan zit er niets maar dat weet ook niemand... _O-
tenzij je een rok of jurk aanhebt en mensen inkijk hebben, dan zien mensen het wel.
Denk dat bij mij als man het soms ook zichtbaar is, probleem is dat zonder ondergoed de pennis bij errectie meer groeit en door de broek heenkomt.
pi_210757820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:40 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
tenzij je een rok of jurk aanhebt en mensen inkijk hebben, dan zien mensen het wel.
Denk dat bij mij als man het soms ook zichtbaar is, probleem is dat zonder ondergoed de pennis bij errectie meer groeit en door de broek heenkomt.
Ik ben voor vrouwen in rok/jurk zonder ondergoed! _O_ maar valt mee hoor, zeker met mooi weer wil ik wel eens niets onder de kleding aantrekken, voelt vrij... en nee hoor, zo snel hebben mannen geen erectie! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_210757850
Om het schaamhaar/kutje te kunnen zien??

Ben je vrouw/man draag je rokken en/of jurken en met of zonder ondergoed?

Ik heb vrij snel een errectie. Verschilt per jongen/man denk ik.
(ik meende weleens gehoort te hebben dat vrouwen/meiden ook errecties hebben, dingen worden dan wel hard en stijf maar groeien niet, dus onzichtbaar)

Helemaal geen kleding is pas echt lekker met mooi weer, geen kleding dat plakt en klam zit, helaas is naaktloperij in NL verboden. (uitgezonderd bepaalde plekken en naaktstranden)

Ik ben voor vrouwen in rok/jurk zonder ondergoed!
Zou dat trouwens mogen? Politie?
Valt dat nu onder naaktloperij of niet?

[ Bericht 6% gewijzigd door Naomi1 op 26-09-2023 13:51:23 ]
pi_210758823
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:44 schreef Naomi1 het volgende:
Om het schaamhaar/kutje te kunnen zien??

Ben je vrouw/man draag je rokken en/of jurken en met of zonder ondergoed?

Ik heb vrij snel een errectie. Verschilt per jongen/man denk ik.
(ik meende weleens gehoort te hebben dat vrouwen/meiden ook errecties hebben, dingen worden dan wel hard en stijf maar groeien niet, dus onzichtbaar)

Helemaal geen kleding is pas echt lekker met mooi weer, geen kleding dat plakt en klam zit, helaas is naaktloperij in NL verboden. (uitgezonderd bepaalde plekken en naaktstranden)

Ik ben voor vrouwen in rok/jurk zonder ondergoed!
Zou dat trouwens mogen? Politie?
Valt dat nu onder naaktloperij of niet?
Ik dacht dat jij een vrouw was :?
Tegenvaller dit :') maar dan ben je op zijn minst een flikker _O-
  dinsdag 26 september 2023 @ 16:34:21 #12
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_210759363
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:20 schreef Naomi1 het volgende:
Waarom hebben sokken/onderbroeken kleur patroon?
Wat is het nut ervan?
Omdat het daardoor leuk(er) is om ze te kopen.
pi_210759814
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:34 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij een vrouw was :?
Tegenvaller dit :') maar dan ben je op zijn minst een flikker _O-
nee hoor ik ben niks, ben al mijn hele leven vrijgezel, heb nooit behoefte aan een partner gehad.

Ik ben een vrouw met een piemel.
pi_210760296
Als je een keer een vriendin met huidkleurige Hema-onderbroeken gehad hebt ( :r ), dan begrijp je direct waarom ze onderbroeken in andere kleurtjes en patroontjes maken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_210760830
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:16 schreef stavromulabeta het volgende:
Als je een keer een vriendin met huidkleurige Hema-onderbroeken gehad hebt ( :r ), dan begrijp je direct waarom ze onderbroeken in andere kleurtjes en patroontjes maken.
link naar die onderbroeken die je bedoelt?

en dan snap ik het nog niet helemaal, waarom dan rood of patroon? kan het toch gewoon wit of zwart?
pi_210760848
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:20 schreef Naomi1 het volgende:
je er kleding over aanhebt.Dus wat heb je daar aan? Waarom niet gewoon wit of zwart of doorzichtig?
Wat is het nut ervan?
Misschien omdat je je kleding niet altijd aan hebt?
pi_210760918
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:16 schreef stavromulabeta het volgende:
link naar die onderbroeken die je bedoelt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 19:22 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Misschien omdat je je kleding niet altijd aan hebt?
ja nuttig voor die 5 minuten tijdens het aankleden.

Of is het voor die gasten die niet naakt maar met onderbroek douchen op de sportclub?

Heb je eigenlijk ook onderbroeken met lul of kut geschreven in het kruis? Je hebt wel doorzichtige onderbroeken en erectie onderbroeken.
  Spellchecker dinsdag 26 september 2023 @ 19:59:12 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210761174
En met verborgen ruimtes?
pi_210761201
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 19:59 schreef maily het volgende:
En met verborgen ruimtes?
proest _O-
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_210838499
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:29 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
maakt mij toch niet uit ik zie het niet, maar mischien is wat betreft hygiene wit het handigs daar zie je stront en pis vlekken nog beter zitten, maar als je graag lang in dezelfde onderbroek loopt en naar het zwembad of sport in gezamelijke kleedkamer gaat is zwart handiger, want daar zie je stront en pis vlekken niet zo goed zitten.
(nu alleen nog hopen dat ook niemand het daar ruikt)
Wat doe jij allemaal dat je onderbroek vol poep en pisvlekken zit :')
Normaal afvegen is ook een kunst blijkbaar weer.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')