abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211018777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Hou jij ze zelf? Of ruil/verkoop je weer verder?

Ik heb ook heel veel te ruil binnenkort.
Voor mezelf en Sneeuwwitje puzzel van bepaalde Illustrator die niet meer te krijgen is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator/colorchick vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:43:32 #52
382129 crew  Donna
pi_211018826
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor mezelf en Sneeuwwitje puzzel van bepaalde Illustrator die niet meer te krijgen is.
Leuk!! O+
pi_211050541
Ben 500 stukjes puzzels aan het hamsteren, zodat ik kan oefenen voor het Wereldkampioenschap ;)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:05:30 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211098278
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2023 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen doet Bruna ook een eerste poging...al sinds zondagavond :'(

Zij heeft wél een 'systeem' (denkt ze) en is het systematisch op aan het vullen. En als ze vastloopt wordt er weer een hele rij vervangen, etc.

[ afbeelding ]

"Maar je accepteert toch wel dat je hem in principe niet helemaal op gaat lossen?"

"Nee!"

Het gaat even duren voor ik weer een poging mag wagen. Hopelijk nog voor de geboorte van onze kleinkinderen.
Anderhalve maand verder en het ligt er inmiddels zo bij. Dit komt nóóit meer goed, de suggestie om te accepteren dat ze 'm waarschijnlijk niet volledig af krijgt kan nog altijd op een verontwaardigde blik rekenen.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211098647
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Anderhalve maand verder en het ligt er inmiddels zo bij. Dit komt nóóit meer goed, de suggestie om te accepteren dat ze 'm waarschijnlijk niet volledig af krijgt kan nog altijd op een verontwaardigde blik rekenen.

[ afbeelding ]
Wat voor puzzel is dit en waar heb je die vandaan? Ook al is ie onmogelijk, het lijkt me wel een leuke uitdaging 8-)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:05:47 #56
284411 crew  heywoodu
pi_211098848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:41 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Wat voor puzzel is dit en waar heb je die vandaan? Ook al is ie onmogelijk, het lijkt me wel een leuke uitdaging 8-)
De Eternity II, volgens mij in geen enkele reguliere (online) winkel te koop, dus ik heb maandenlang Marktplaats in de gaten gehouden en ineens stond er één online voor een bijzonder schappelijke prijs, die zelfs zo nieuw was dat álle stukjes nog in de originele 'dingen' zaten :o

Met dingen bedoel ik van die grote 'vellen' waar je de stukjes dan uit moet drukken, weet niet hoe dat heet :P

Marktplaats in de gaten houden is je beste kans dus denk ik. Hij is overigens niet écht onmogelijk, maar hij is al vele jaren bekend en nog niemand heeft een oplossing gepubliceerd (en dan hebben niet alleen puzzelliefhebbers zich er mee bezig gehouden, maar ook wiskundigen met hele studies, computerexperts met uitgebreide scripts en dingen). Maar men is er wel van overtuigd dat er 'een' oplossing is :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:08:10 #58
284411 crew  heywoodu
pi_211142529
quote:
Prima prijs, met Clementoni is weinig mis :o

Helaas heb ik zelf vrij weinig met Disney, maar misschien pik ik er toch wel even eentje mee :@
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:30:24 #59
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211143662
quote:
Is niet duur.
Wij hebben die met die soort fluoriserende kleuren thuis.
Zijn kwalitatief prima en ik de winkel normaal stuk duurder!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:33:10 #60
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211143695
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De Eternity II, volgens mij in geen enkele reguliere (online) winkel te koop, dus ik heb maandenlang Marktplaats in de gaten gehouden en ineens stond er één online voor een bijzonder schappelijke prijs, die zelfs zo nieuw was dat álle stukjes nog in de originele 'dingen' zaten :o

Met dingen bedoel ik van die grote 'vellen' waar je de stukjes dan uit moet drukken, weet niet hoe dat heet :P

Marktplaats in de gaten houden is je beste kans dus denk ik. Hij is overigens niet écht onmogelijk, maar hij is al vele jaren bekend en nog niemand heeft een oplossing gepubliceerd (en dan hebben niet alleen puzzelliefhebbers zich er mee bezig gehouden, maar ook wiskundigen met hele studies, computerexperts met uitgebreide scripts en dingen). Maar men is er wel van overtuigd dat er 'een' oplossing is :P
De maker heeft de oplossing dus er is een oplossing :o
Er was vroeger zelfs een geldprijs als je hem op wist te lossen. Maar hij is dus nooit opgelost. Als iemand hem ooit oplost komt het zeker in het nieuws, want dat vinkje wil je als puzzelaar wel achter je naam hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:41 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
@superkimmi en ik hebben de puzzel ook van marktplaats.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_211166806
Eindelijk is hij af, 1500 stukjes

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 2 november 2023 @ 14:17:47 #62
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_211167829
Hier van mijn vrouw een 2000 stukjes Jvh gekregen. Ben dan wel weer even wat dagen zoet :D
pi_211185560
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 08:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Prima prijs, met Clementoni is weinig mis :o

Helaas heb ik zelf vrij weinig met Disney, maar misschien pik ik er toch wel even eentje mee :@
Zo ben ik aan een aantal Schmidt disney puzzels gekomen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_211202805
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 10:23 schreef Mrs.Peel het volgende:
Oh my, lekker sadistisch.

Hier met kerst begonnen met het gezin aan een 1000 stukjes puzzel. Nieuw uit de doos. We missen een kantstukje :( Niet meer verder gepuzzeld, zo ontzettend stom, hoe kan dat nou? Misschien per ongeluk weggegooid na het legen van de plastic zak, dat het nog in een hoekje/naadje zat? Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn dan.

De puzzel maar aan de kant gelegd, misschien dat we er nog weer eens verder mee gaan.
Hij is klaar! En compleet!

Zoon, 5 jaar, vond het kantstukje! En vandaag was een echte puzzeldag. Wat een ontzettende opluchting, en met de komende feestdagen is het tijd voor de volgende puzzel. Nu kan dat! Deze puzzel is wel zo leuk, dat we die nog eens gaan maken.
  Spellchecker zondag 5 november 2023 @ 17:15:35 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211202960
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoon, 5 jaar, vond het kantstukje! En vandaag was een echte puzzeldag. Wat een ontzettende opluchting, en met de komende feestdagen is het tijd voor de volgende puzzel. Nu kan dat! Deze puzzel is wel zo leuk, dat we die nog eens gaan maken.
Wij hebben daar 3 verschillende van.
Al die details O+
pi_211209198
Nog meer puzzels te koop vanaf woensdag

https://www.lidl.nl/p/cle(...)0-stukjes/p100367909
pi_211209231
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 17:04 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mooie puzzel
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_211210145
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mooie puzzel
Ja, de details zijn zo cool O+

Deze is het, The Bizarre Bookshop van Ravensburger.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 15:09:53 #69
388664 crew  Dotteke
pi_211212775
Deze boom eens zin in elkaar te puzzelen morgen
Jammer dat het al vroeg begint te schemeren dan zie je echt niet veel meer

[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 10-11-2023 16:44:19 ]
pi_211310107
Wat een vreselijke puzzel ben ik aan het maken. Ik moet in een gedeelte nog 4 stukjes, die hen ik ook maar die passen niet. En ik kan niet vinden waar ze elders dan verkeerd liggen.
En ik kom geen steek verder als ik 4 stukjes op een dag vind is het veel
En wat een rot kwaliteit , als je hem maar even aanraakt valt hij uitelkaar
Helaas zie ik dat het op de foto niet goed te zien is qua kleuren. Zoek je naar iets bruins dan is het toch overgegaan naar iets blauws en zo is het met alles stukjes
pi_211312078
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 16:20 schreef superkimmi het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Thanks voor de tip!
Kleurtjes O+

Ik heb mezelf de Krypt gradient cadeau gedaan (o.a. :s) ) en die was heerlijk satisfying om te maken. (Denk dat die met één kleur véél lastiger zijn.)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 november 2023 @ 12:42:41 #72
284411 crew  heywoodu
pi_211312470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 12:03 schreef _flore het volgende:

[..]
Kleurtjes O+

Ik heb mezelf de Krypt gradient cadeau gedaan (o.a. :s) ) en die was heerlijk satisfying om te maken. (Denk dat die met één kleur véél lastiger zijn.)
Het ligt er een beetje aan of je ze met of zonder de 'plattegrond' die erbij zit maakt, waar exact de benodigde stukjes op staan :+

Leuker is natuurlijk zonder, zo hebben we er volgens mij twee gemaakt. Eén (de zwarte) hebben we uiteindelijk mét plattegrond gemaakt want we moesten 's ochtends vroeg naar Schiphol en het was al heel erg ver na middernacht, en ook met plattegrond duurt het wel even :+

Edit: iets voor drie uur 's nachts klaar toen :@
heywoodu in CRE / [Legpuzzels]#1
pi_211312909
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2023 12:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het ligt er een beetje aan of je ze met of zonder de 'plattegrond' die erbij zit maakt, waar exact de benodigde stukjes op staan :+

Leuker is natuurlijk zonder, zo hebben we er volgens mij twee gemaakt. Eén (de zwarte) hebben we uiteindelijk mét plattegrond gemaakt want we moesten 's ochtends vroeg naar Schiphol en het was al heel erg ver na middernacht, en ook met plattegrond duurt het wel even :+

Edit: iets voor drie uur 's nachts klaar toen :@
heywoodu in CRE / [Legpuzzels]#1
Wow :D

Leuk om te zien dat die zwarte weer heel andere stukjes heeft dan de gradient. Nu wil ik er misschien toch eentje van 1 kleur proberen _O-

Edit: zónder de oplossing natuurlijk. (Roep ik nu.)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 november 2023 @ 13:44:22 #74
284411 crew  heywoodu
pi_211313076
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 13:27 schreef _flore het volgende:

[..]
Wow :D

Leuk om te zien dat die zwarte weer heel andere stukjes heeft dan de gradient. Nu wil ik er misschien toch eentje van 1 kleur proberen _O-

Edit: zónder de oplossing natuurlijk. (Roep ik nu.)
Ze hebben allemaal een ander 'patroon' inderdaad :Y
pi_211324527
De stapel puzzels nog te doen wordt steeds groter ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')