Wat een walgelijk figuur ben ik tochquote:Op donderdag 28 september 2023 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel clichématig dat je op 1 januari gestopt bent
Ontzettend trots.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je er trots op dat je al 1000 dagen een saaie lul bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 2014 gestopt met roken. In 2019 met neuken.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat. Daar zouden andere users een voorbeeld aan kunnen nemen.
We hadden het over drankquote:Op donderdag 28 september 2023 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 2014 gestopt met roken. In 2019 met neuken.
Daar heb ik geen verstand van.quote:
Over gezelligheid gesproken, vind je het ook zo fijn dat @Kukelecucktsju10 er zo weinig is de laatste tijd?quote:
Flikker op cynische kuthoer.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van stoppen met drank wel toch?
Dat heb je al 80 keer gedaan.
quote:Op donderdag 28 september 2023 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ontzettend trots.Beetje zinloos als je vervolgens wel in Papendrecht blijft wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In Papendrecht valt nog mesothelioom (dit is een aan asbest gerelateerde kwaadaardige tumor van de serieuze vliezen zoals het borstvlies, buikvlies, hartzakje en bij mannen het vlies om de teelballen) op. Dit komt bij mannen 42 procent meer voor dan het landelijk gemiddelde.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nou zegquote:
Hoe gaat het met je studie?quote:Op donderdag 28 september 2023 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zegEen gebbetje is al snel tegen het zere been tegenwoordig.
Laten we het gezellig houden!
Nu is het plots een gebbetje.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden.quote:
Ik ben een schiolvoorbeeld van hoe je een gebbetje moet incasseren!quote:Op donderdag 28 september 2023 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
schiolvoorbeeldquote:Op donderdag 28 september 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben een schiolvoorbeeld van hoe je een gebbetje moet incasseren!
Schiolquote:Op donderdag 28 september 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Erg goed! Ik moet nog één examen doen in november, maar ik heb afgelopen weekend een oefenexamen gedaan daar had ik een 6,2 voor.quote:
Zesjescultuurgenot.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed! Ik moet nog één examen doen in november, maar ik heb afgelopen weekend een oefenexamen gedaan daar had ik een 6,2 voor.
Dat komt dus wel goed.
Correct.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zesjescultuurgenot.
Ben je dan helemaal klaar?
Eens. Jammer dat sommige mensen gelijk de hele boel bij elkaar moeten schelden en een giftige sfeer creëren. Geen wonder dat het hier langzaam steeds rustiger wordt.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doenquote:Op donderdag 28 september 2023 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Eens. Jammer dat sommige mensen gelijk de hele boel bij elkaar moeten schelden en een giftige sfeer creëren. Geen wonder dat het hier langzaam steeds rustiger wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |