Lekkerquote:Op maandag 25 september 2023 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Gehaktballen met gekookte aardappelen en broccoli
quote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
ZIet er lekker uit krijg er honger van die foto in de `OP
Ja ziet er lekker uit hequote:
Ook heel lekkerquote:Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier vandaag verse rode kool met appeltjes, hachee en verse aardappelpuree.
Hachee en aardappelpuree wel lekker maar rode kool krijg ik echt niet wegquote:Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier vandaag verse rode kool met appeltjes, hachee en verse aardappelpuree.
Wel verse. Ooit wel kool uit een potje gehadquote:
Oh, ik vind het wel lekker. Van de week hutspot maken, maar dat vind ik echt ranzigquote:Op maandag 25 september 2023 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hachee en aardappelpuree wel lekker maar rode kool krijg ik echt niet weg
Dat vind ik dat wel lekkerquote:Op maandag 25 september 2023 22:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel lekker. Van de week hutspot maken, maar dat vind ik echt ranzig
we kunnen een topic starten in GAMquote:Op maandag 25 september 2023 22:47 schreef D. het volgende:
Of gewoon 11:11:11, de 22:22:22 ochtend-editie
Als jij 'm opent ga ik er om 11:11:11 postenquote:Op maandag 25 september 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we kunnen een topic starten in GAM
Je hebt m met schil gegeten?quote:Op maandag 25 september 2023 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig was het een retroverpakking
quote:Op maandag 25 september 2023 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt m met schil gegeten?
Bikkel
of "zwerende vinger"quote:Op maandag 25 september 2023 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nou moet ik natuurlijk "bus" schrijven.
Nooit overgesapt naar Twix?quote:Op maandag 25 september 2023 23:06 schreef D. het volgende:
Ik wilde zeggen dat ik vroeger een blikken bus vol met Raider verpakkingen had, gevuld door mijn verslaving, maar ik zeg het toch maar niet
Candybar-verslavingquote:Op maandag 25 september 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Volwassenen zonder verslaving, bestaan die
Neequote:Op maandag 25 september 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
En nu heb je een proteinepoeder verslaving?
Je bent toch niet voor de anabolen gegaan he?quote:
Nee, ben helemaal drugsvrij momenteelquote:Op maandag 25 september 2023 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor de anabolen gegaan he?
Goeiemoarn leave.quote:
Nog,jij dan?quote:
Wat heb je gedroomd?quote:Op dinsdag 26 september 2023 03:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Latertje voor je..
Ik heb al geslapen, even wakker na een droom..
Hier geen probleem.quote:
Droom vaak ongeveer hetzelfde.quote:
Echt? Dat is tofquote:Op dinsdag 26 september 2023 04:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Droom vaak ongeveer hetzelfde.
Het thema is onderweg ergens naar toe.quote:
En kom je dan wel aan?quote:Op dinsdag 26 september 2023 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het thema is onderweg ergens naar toe.
Heel soms.quote:
I will wait for you.quote:Op dinsdag 26 september 2023 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
Vervoersmiddel kan van alles zijn.
Goedemorgen principessa.quote:
Ik vind dromen meestal wel fijn.Weet vaak ook op het moment dat het een droom is.quote:Op dinsdag 26 september 2023 04:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh..
Is het dan wel n fijne droom?
NEEE,wat erg.quote:Op dinsdag 26 september 2023 04:18 schreef HappyCharly het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ccallum-90-overleden
Aww
Ahja dat us tof, dat je dat weetquote:Op dinsdag 26 september 2023 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dromen meestal wel fijn.Weet vaak ook op het moment dat het een droom is.
Er komt een nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 04:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja Ducky..
Maar was al 90 en omringd door geliefden dus all good
Droom ook vaak over mijn ouders.quote:Op dinsdag 26 september 2023 04:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja dat us tof, dat je dat weet
Awwquote:Op dinsdag 26 september 2023 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Droom ook vaak over mijn ouders.
quote:
Ga nou gewoon even slapen.quote:
Gaat een mooi feestje worden.En goede schoentjes,quote:
Serieus je eerste keer ja? Je hebt wel gelijk een mooie uitgekozen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
Echt wel, zin in ook! Eerste keer dat ik naar zo'n festival ga, stond op mn bucketlist
Wel jammer zonder je geliefde.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, is ee opmars naar Defqon1, wil ik ook nog eens heen. Vind lichten icm muziek zo geweldig gaaf, laat staan als er nog vuurwerk bij komt kijken. Hoevaak ik al geen endshow heb gekeken van oa Mysteryland, Defcon Tomorowland ed, en ik mag de muziek ook wel
Ja, met haar epilepsie danst zij op een andere manier, da's niet de bedoelingquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel jammer zonder je geliefde.
Tomorrowland wil ik ooit nog wel een keertje doen,de rest ken ik.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, met haar epilepsie danst zij op een andere manier, da's niet de bedoeling
Je gaat zeker een leuke tijd hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
ik ken het dus alleen van youtube, ben heel benieuwd hoe het zal zijn
Ik ga zaterdag naar X-Qlusive Holland in het Gelredomequote:
Zal ongetwijfeld wel goed komen, ik post nog wel eens verhaaltjes op facebook van wat ik meemaakquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat zeker een leuke tijd hebben.
Lees graag een verslag.
Maar hoorde dit nou bij de act?quote:
Katten zijn niet te sturenquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hoorde dit nou bij de act?
Ooit moet ze het lerenquote:
Goedemorgen.quote:
Trauma's van vroeger als ik met iets achter een tractor achteruit moest rijden.quote:
Hey Tonjaquote:
Deze valt nog mee toch?quote:
Jaquote:
Het is geen turnen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht zelfs even dat hij netjes bovenop de stam zou landen
Zou het wel afmaken jaquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
En dan ook nog een afsprong zeker?
Met een backflip die stam af.quote:
Wil je DTS in DTS laten?quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat een mooi feestje worden.En goede schoentjes,
Deze zag ik aankomen.Ik heb geen DM noch andere dingen gedaan,dus er valt me niks te verwijten.quote:
Het feit dat je het zag aankomen zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zag ik aankomen.Ik heb geen DM noch andere dingen gedaan,dus er valt me niks te verwijten.
En nu ? Ik doe niks verkeerd.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat je het zag aankomen zegt al genoeg.
Verkeerd is op verschillende manieren interpreteerbaar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu ? Ik doe niks verkeerd.
Is gewoon vooruitziende blik .quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat je het zag aankomen zegt al genoeg.
Ze komen me hier opzoeken.Ik lok niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:36 schreef D. het volgende:
[..]
Verkeerd is op verschillende manieren interpreteerbaar.
Laat DTS'ers gewoon in DTS, en hun onderwerpen ook. En stop met ze hierheen lokken.
Hey Dame Chanel.quote:
Dat zeg ik, zegt al genoegquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is gewoon vooruitziende blik .
Het was een leuke nacht btw.quote:
En gaat over tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei nee. En jouw mening doet er dan verder niet toe.
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En gaat over tot de orde van de dag.
Ik ben niet door hem hier heen "gelokt", iemand anders attendeerde mij op FF, die mij een gezellige user leek. Waarvan akte, we hadden onlangs een leuk gesprek over mijn werkquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:36 schreef D. het volgende:
[..]
Verkeerd is op verschillende manieren interpreteerbaar.
Laat DTS'ers gewoon in DTS, en hun onderwerpen ook. En stop met ze hierheen lokken.
Zullen we het zo maar laten?quote:
Uit nieuwsgierigheid: waarom lees je mee in dts en ga je daar posts liken?quote:
Goedemorgen,ten eerste heb ik weinig posts geliked.En ik vind het leuk dat mensen me wel spontaan vinden in 40+. En ik vind DTS wel een boeiende reeks waar ik niet meer deel van ben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: waarom lees je mee in dts en ga je daar posts liken?
En voordat je begint: nee, dat is niet verboden.
Het intrigeert me. Niet dat dts nu zo'n boeiende reeks is. Kan het zijn dat je heel graag wil meepraten, maar omdat dat niet kan ga je posts liken in de hoop dat users het gesprek hier komen voortzetten?
Morguh Steven, dat moet ook gebeuren he?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ok ok, dan ga ik ff het huishouden doen.
Goedemorgen
Zeker, en erna voelt het extra goed als ik ga luierenquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, dat moet ook gebeuren he?
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 26 september 2023 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
Zo wat mooi zeg. Waar in Nederland was dit? Want lastig met zoveel steden en verlichting om nog zo helder licht te krijgen,
Raar dat het hier zo besproken moet worden eigenlijk. En goh ik had dat eigenlijk niet eens gezien als lokken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: waarom lees je mee in dts en ga je daar posts liken?
En voordat je begint: nee, dat is niet verboden.
Het intrigeert me. Niet dat dts nu zo'n boeiende reeks is. Kan het zijn dat je heel graag wil meepraten, maar omdat dat niet kan ga je posts liken in de hoop dat users het gesprek hier komen voortzetten?
Het leukste spel op Fok!quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Geen idee waar dit over gaat? Wat is DTS?
Hebben ze een keer niet te veel gedronken krijgen ze alsnog ditquote:
Nou nee, laat dat gedoe maar gewoon waar het al is.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:15 schreef Lovely het volgende:
Sommige mensen komen idd even in dit topic langs vanuit een andere sub forum ( is helemaal niks mis mee ) zijn ook gewoon users.. Lijkt mij juist wel fijn dat er ''nieuwe'' users bij komen en er gewoon leuke gesprekken ontstaan over ditjes en datjes
Maar er is geen gedoe daar,en mensen die zoals ik gaan heus niet hier ineens er over losquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou nee, laat dat gedoe maar gewoon waar het al is.
Maar natuurlijk.....quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar er is geen gedoe daar,en mensen die zoals ik gaan heus niet hier ineens er over los
Wat gaat het worden?quote:
Ik twijfel nogquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst, of andijviestamppot met spekjes en rundervinkjes
Beide lekkere stamppotenquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst, of andijviestamppot met spekjes en rundervinkjes
Tot volgende week?quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:07 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog even met de stamppotten maar een rudnervinkje is wel een goed plan
Tot het echt herfstweer isquote:
Prachtig zegquote:
Ja mooi he was gisteren wel in het nieuws waar het zou komen in Noord Bradant dacht ikquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:45 schreef pullup het volgende:
Ben wel jaloers op de Noorderlicht zeg
Het is hier prachtig zonnig weer en wat ik zo zie wordt het ook weer warmerquote:
Ik zei ook vorige week, niet deze weekquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier prachtig zonnig weer en wat ik zo zie wordt het ook weer warmer
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook vorige week, niet deze week
Zeker net als snertquote:
Het is even warm als al het andere warm etenquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar moet ik niet aan denken met 25 graden
Dat wel maar dan liever andere soepquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is even warm als al het andere warm eten
Maakt mij niet uit. Maakte voor mijn vader in de zomer ook snert als hij er om vroeg.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wel maar dan liever andere soep
Dat is in het verleden wel gebeurd, ruzies van daar die hier besproken en uitgevochten werden, bolken, enz. Dus nee hoor, laat DTS maar lekker waar het is.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar er is geen gedoe daar,en mensen die zoals ik gaan heus niet hier ineens er over los
Hey Deisyyquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is in het verleden wel gebeurd, ruzies van daar die hier besproken en uitgevochten werden, bolken, enz. Dus nee hoor, laat DTS maar lekker waar het is.
Dat zei je wel eens jaquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Maakte voor mijn vader in de zomer ook snert als hij er om vroeg.
En dan at ik het zelf ook
Dat is wel stomquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is in het verleden wel gebeurd, ruzies van daar die hier besproken en uitgevochten werden, bolken, enz. Dus nee hoor, laat DTS maar lekker waar het is.
Ik ben er inderdaad weerquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyyweer terug van vakantie?
Welkom terugquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad weer![]()
Londen was leuk en we hadden ontzettend veel geluk met het weer. En ik zag deze.
[ afbeelding ]
mooi die zwaan En heb je het Londen Eye overleefd?quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Londen was leuk en we hadden ontzettend veel geluk met het weer. En ik zag deze in de Kensington Gardens.
[ afbeelding ]
Hey Veridaquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
mooi die zwaan En heb je het Londen Eye overleefd?
Pciesquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar moet ik niet aan denken met 25 graden
Aardappelen met groenten zijn net zo warmquote:
Hoe die die mand vast heeftquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
Dees is veilig terug![]()
Panda om het te vieren
[ twitter ]
Erwtensoep kan inderdaad nog wel, stamppot net niet want de associatie met winteris te grootquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aardappelen met groenten zijn net zo warm
Ze doen ook alles net anders en suffigquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Erwtensoep kan inderdaad nog wel, stamppot net niet want de associatie met winteris te groot![]()
Dan geef je de zomer een beetje op en verdien je de winter
Lekker prakkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Verdien je de winter![]()
Ik doe als ik aardappelen en groenten heb altijd alles door elkaar prakken met mijn vork![]()
Is eigenlijk ook een soort stamppot of noemt met dat vorkpot
Jaaaaa, dat was doodeng en keigaaf tegelijk, maar ik heb het gedaan, dus ik was best een beetje trots op mezelf.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
mooi die zwaan En heb je het Londen Eye overleefd?
quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
Dees is veilig terug![]()
Panda om het te vieren
[ twitter ]
Ja ik vond het lekker andere vinden het raarquote:
Wat een mooi gebouwquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat was doodeng en keigaaf tegelijk, maar ik heb het gedaan, dus ik was best een beetje trots op mezelf.
[ afbeelding ]
Dus wel.quote:
Nu nog steeds wel.Zag toevallig laatst een foto van haar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze zag er wel goed uit altijd.
Que?quote:
Nog 90 dagen tot kerst.quote:
Ahquote:
Ziet er prima uit toch?quote:
Vind ik wel jaquote:
Wausen.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Zijn dit dezelfde zwerfpalen als op de A12
quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Zijn dit dezelfde zwerfpalen als op de A12
Gewoon Tesla`s in de fik steken.quote:
Waarmee dan ?quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon Tesla`s in de fik steken.
Schijnen zelf best nogal brandbaar te zijn.quote:
Ik heb laatst een vuurstick gekocht die ik nog eens goed wil uitproberen.quote:
quote:
Woosboest.quote:
Zwarte zwanen zijn mooi.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Londen was leuk en we hadden ontzettend veel geluk met het weer. En ik zag deze in de Kensington Gardens.
[ afbeelding ]
Mijn baas is vorige maand naar Parijs geweest, hij ging ook zijn hoogtevrees overwinnen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat was doodeng en keigaaf tegelijk, maar ik heb het gedaan, dus ik was best een beetje trots op mezelf.
[ afbeelding ]
Net als deze duif, die heel verbaasd keek dat die eekhoorn ineens via het been van mijn zoon omhoog klomquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Zwarte zwanen zijn mooi.En die duif er zo naast.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als deze duif, die heel verbaasd keek dat die eekhoorn ineens via het been van mijn zoon omhoog klom![]()
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar, ik heb met weleens op de bodem van een reuzenrad in een pretpark gezetenquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn baas is vorige maand naar Parijs geweest, hij ging ook zijn hoogtevrees overwinnen.
Op het plateau halverwege de Eiffeltoren is ie op zijn buik gaan liggen wachten tot de lift naar beneden weer kwam
Maar, heb je het nu ook overwonnen? Of was dat 'eens maar nooit weer'quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, ik heb met weleens op de bodem van een reuzenrad in een pretpark gezeten
Het zijn ook geen huisdieren.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ik haat eekhoorns,slechtste investering ooit.
Dat is gebleken,en je hebt gewoon gelijk ook nog.Denk iets van 800 euro in totaal.quote:
Ik ga dat per situatie bekijkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, heb je het nu ook overwonnen? Of was dat 'eens maar nooit weer'
Goede boete voor het in huis halen van dieren die daar niet horen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is gebleken,en je hebt gewoon gelijk ook nog.Denk iets van 800 euro in totaal.
Goed dat je weer terug bent.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede boete voor het in huis halen van dieren die daar niet horen.
Mijn zus heeft afgelopen zomer mijn hoogtevrezerige zwager mee in zo'n bakje genomen, hij heeft het overleefdquote:
Duizend doden sterven is ook niet letterlijkquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus heeft afgelopen zomer mijn hoogtevrezerige zwager mee in zo'n bakje genomen, hij heeft het overleefd
Dat is geblekenquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Duizend doden sterven is ook niet letterlijk
Gelukkig maar. Ik ben een echte dierenvriend, maar zou geen dierentuin willen. Ik heb één kat (en na deze komt er geen meer) en ben al handenvol geld kwijt aan de dierenarts nu trouwens.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
Gelukkig is het nu een stuk rustiger hier in de dierentuin.
Het is ook niet mijn hobby Shii.Heb alleen veel te veel toegegeven.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben een echte dierenvriend, maar zou geen dierentuin willen. Ik heb één kat (en na deze komt er geen meer) en ben al handenvol geld kwijt aan de dierenarts nu trouwens.
Het is soms lastig, welk dier doe je wel en welk dier niet achter 'tralies'. Maar een eekhoorn heeft toch wel hele specifieke behoeftes die je in een huis niet kunt geven.
Snap ik, het is ook lastig soms.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn hobby Shii.Heb alleen veel te veel toegegeven.
Heer aloa.quote:
Ik geef vandaag een 7/10quote:
Dit is echt geweldig.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat weer betreft een 9.
De rest scoort onvoldoende.
[ afbeelding ]
Ja het weer was echt een 9.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat weer betreft een 9.
De rest scoort onvoldoende.
[ afbeelding ]
21 graden gewoon.quote:
Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:01 schreef Prisha het volgende:
Wij zitten inmiddels op de boot naar Corsica. We komen morgenochtend om 7:00 aan.
Eindelijk vakantie![]()
Fijne vakantie Groot.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:01 schreef Prisha het volgende:
Wij zitten inmiddels op de boot naar Corsica. We komen morgenochtend om 7:00 aan.
Eindelijk vakantie![]()
Thanks! Tot over een paar weken dan Shii! Zo leuk weerquote:
Nice.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:01 schreef Prisha het volgende:
Eindelijk vakantie![]()
Thanks Fruit!quote:
Heerlijk warm. 30 graden. Op Corsica minder, 26 ongeveer. Echt lekker om te hiken.quote:
Ja hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Tot over een paar weken dan Shii! Zo leuk weer
Groot ongeluk net boven Leeuwarden. 14 gewonden.quote:
Een fijne vakantie Prishaquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:01 schreef Prisha het volgende:
Eindelijk vakantie![]()
Sow dan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Groot ongeluk net boven Leeuwarden. 14 gewonden.
https://nos.nl/artikel/24(...)friese-dorp-berltsum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |