Nope. Geen idee hoe en waarom. Nu maar hopen dat het niet meer gebeurt, maar was alweer meer dan twee jaar geleden dus here's hoping.quote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Nooit meer last van gehad dus?
Ik was vandaag jaar oud dat ik leerde dat vrouwen geen plasbuis hebbenquote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Bij vrouwen floept zo'n niersteen gewoon op de grond, bij ons mannen moet hij eerst nog door de enorme maar erg nauwe vleesbuis heen.
quote:
Wel gefietst vandaagquote:Op maandag 25 september 2023 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen weer sportschool he. Anders weet je wat er gebeurt
[..]
Ik ga niet naast jullie zitten
Kan het me wel voorstellen. In mijn ervaring, als je het niet regelmatig doet duurt het allemaal nog best een tijdje.quote:
Vrouwen hadden vroeger geen pielquote:Op maandag 25 september 2023 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was vandaag jaar oud dat ik leerde dat vrouwen geen plasbuis hebben
Ik hoop dat je nooit meer zo'n ding krijgt.quote:Op maandag 25 september 2023 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Geen idee hoe en waarom. Nu maar hopen dat het niet meer gebeurt, maar was alweer meer dan twee jaar geleden dus here's hoping.
Wel nieren, urineleiders, een blaas en een plasbuisquote:Op maandag 25 september 2023 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hadden vroeger geen piel
vrouw heeft toch gewoon 1 universal hole?quote:Op maandag 25 september 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel nieren, urineleiders, een blaas en een plasbuis![]()
Of wist je niet dat een vagina meerdere gaatjes heeft?
Wat, als je niet regelmatig hangt?quote:Op maandag 25 september 2023 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. In mijn ervaring, als je het niet regelmatig doet duurt het allemaal nog best een tijdje.
Die is gemiddeld zo'n 30 cm korter.quote:Op maandag 25 september 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel nieren, urineleiders, een blaas en een plasbuis![]()
Of wist je niet dat een vagina meerdere gaatjes heeft?
Jij had vroeger wel een vulva en een baarmoeder.quote:Op maandag 25 september 2023 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hadden vroeger geen piel
In jouw geval vier cm.quote:Op maandag 25 september 2023 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is gemiddeld zo'n 30 cm korter.
Ja en dan te bedenken dat mannen een veel lagere pijngrens hebben dan vrouwenquote:Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Bij vrouwen floept zo'n niersteen gewoon op de grond, bij ons mannen moet hij eerst nog door de enorme maar erg nauwe vleesbuis heen.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 25 september 2023 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij had vroeger wel een vulva en een baarmoeder.
Als je niet regelmatig knoopt.quote:Op maandag 25 september 2023 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat, als je niet regelmatig hangt?
Geen idee, ik ben niet zo'n knoper.quote:Op maandag 25 september 2023 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je niet regelmatig knoopt.
Vooruit dan maarquote:
Ik helaas ook niet meer. Niemand om te knopen, maar zelfs als dat zo zou zijn is mijn moeder met pensioen en dus ALTIJD thuis.quote:Op maandag 25 september 2023 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo'n knoper.
Dan maar je moeder knopen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik helaas ook niet meer. Niemand om te knopen, maar zelfs als dat zo zou zijn is mijn moeder met pensioen en dus ALTIJD thuis.
Euhmmm...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |