abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210755511
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:58 schreef dudewhereismycar het volgende:
Het betreft Yvon Knegtel.

Dit is een bericht van haar over het overlijden van haar vader. Bizar in het licht van nu:

https://mensenlinq.nl/overlijdensberichten/peter-knegtel-8487006/

En hier een bericht over John Boom, die toevallig ook zijn testament heeft aangepast en is overleden door zelfmoord. Is zonder medeweten van familie gecremeerd:

https://www.guv.nl/news/i(...)ilde-niet-meer-leven

De dochter van Yvon (met de rest van haar kinderen geen contact meer), is ook geen zuivere koffie en mag nu de miljoenen ontvangen van de erfenis. Door de zelfmoord is er geen strafzaak meer en is Yvon de enig erfgenaam (Chris had geen kinderen van zichzelf, dus van een kindsdeel is geen sprake). De erfenis gaat nu door naar de dochter van Yvon.

Heel bizar.. en treurig.
Bij het overlijdensbericht van John Boom op Mensenlinq heb je ook wel even zoiets van :?
https://mensenlinq.nl/overlijdensberichten/john-boom-3674401/

Dubieus.
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:28:43 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210755601
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:26 schreef Burdie het volgende:

[..]
Yup.
Wow, die opereren dus al meer dan 10 jaar als duo...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 september 2023 @ 09:48:38 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210755757
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoeveel dochters heeft ze dan?
Ze heeft 5 kinderen, waarvan ze met 4 geen contact meer heeft.

https://www.telegraaf.nl/(...)d-gevonden-in-woning
KuikenGuppy
pi_210756004
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het adres in een rouwadvertentie hoeft niet het adres van de overledene te zijn, maar het is wel bizar dat zij zo even kon regelen dat hij gecremeerd zou worden zonder dat een van zijn kinderen het wist.

Helemaal bizar als je bij dat artikel die foto van hem en zijn jongste kleinkind ziet, en die foto 2 maanden voor zijn dood gemaakt is, dus dan was er gewoon contact.
Was er ook, al probeerde ze John af te schermen van de kinderen. In aflevering 6 van de podcast komen de dochters van John aan het woord. Yvon haar reactie na een zwangerschapsaankondiging van een dochter was ook tekenend.
pi_210756011
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:00 schreef Burdie het volgende:

[..]
Wat ik dus heel fascinerend vind, is dat er laatst een heel groot artikel/interview met haar in het BD stond en naar aanleiding daarvan kreeg ik echt het idee dat zij best nog wel eens onschuldig zou kunnen zijn.

Ik heb dat niet gelezen, maar als je goed kan manipuleren dan zal je ongetwijfeld ook wel een journalist voor je karretje kunnen spannen.
pi_210756013
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het adres in een rouwadvertentie hoeft niet het adres van de overledene te zijn, maar het is wel bizar dat zij zo even kon regelen dat hij gecremeerd zou worden zonder dat een van zijn kinderen het wist.

Helemaal bizar als je bij dat artikel die foto van hem en zijn jongste kleinkind ziet, en die foto 2 maanden voor zijn dood gemaakt is, dus dan was er gewoon contact.
Dat is waar ja. Misschien woonde zij altijd al op dat correspondentieadres.

Verder, ja heel bizar.
pi_210756128
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 09:20 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Bij het overlijdensbericht van John Boom op Mensenlinq heb je ook wel even zoiets van :?
https://mensenlinq.nl/overlijdensberichten/john-boom-3674401/

Dubieus.
Mijn god wat een afzichtelijk overlijdensbericht. Aan de taal en spelling kan je al zien met welk niveau je te maken hebt.
  dinsdag 26 september 2023 @ 10:49:49 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210756140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Mijn god wat een afzichtelijk overlijdensbericht. Aan de taal en spelling kan je al zien met welk niveau je te maken hebt.
En toch is ze er toen mee weggekomen en nu feitelijk weer... als ze het zelf was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210756171
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
En toch is ze er toen mee weggekomen en nu feitelijk weer... als ze het zelf was.
Kennelijk heb je geen universitair niveau nodig om sluw te zijn.

Overigens wel jammer dat de twee overleden mannen zich zo makkelijk hebben laten inpakken door dit wijf. Maar ja dat overkomt veel mensen dus daar kan je misschien niet over oordelen.
  dinsdag 26 september 2023 @ 10:56:42 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210756187
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Kennelijk heb je geen universitair niveau nodig om sluw te zijn.

Overigens wel jammer dat de twee overleden mannen zich zo makkelijk hebben laten inpakken door dit wijf. Maar ja dat overkomt veel mensen dus daar kan je misschien niet over oordelen.
Misschien is ze wel zo sluw dat ze die advertenties expres heeft laten opstellen alsof ze te dom is om een geraffineerde moord te plegen, laat staan om dat nogmaals te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210756228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien is ze wel zo sluw dat ze die advertenties expres heeft laten opstellen alsof ze te dom is om een geraffineerde moord te plegen, laat staan om dat nogmaals te doen.
Zou best kunnen. Het zou mij ook niet verbazen wanneer in de mysterieuze envelop een door haarzelf opgestelde 'afscheidsbrief' had gezeten.
pi_210756945
Wat heeft John met dit verhaal te maken?
Zat zij ook achter zijn dood of is dat allemaal toeval?

En laat die supermarkt manager nu echt zo n enorme erfenis na dat zij hem daarom vergiftigd heeft?

Ik vind het maar een vreemd verhaal
  Spellchecker dinsdag 26 september 2023 @ 12:55:16 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210757319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:12 schreef ZanneG het volgende:
Wat heeft John met dit verhaal te maken?
Zat zij ook achter zijn dood of is dat allemaal toeval?

En laat die supermarkt manager nu echt zo n enorme erfenis na dat zij hem daarom vergiftigd heeft?

Ik vind het maar een vreemd verhaal
Zij heeft hem buiten medeweten van zijn kinderen laten cremeren.

Dat is nogal verdacht.
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:30:34 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210757700
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:55 schreef maily het volgende:

[..]
Zij heeft hem buiten medeweten van zijn kinderen laten cremeren.

Dat is nogal verdacht.
En ze was ook niet al te lang voor zijn dood tot erfgenaam benoemd.
En dat is nogal wat, je kinderen onterven ten gunste van het neukertje van dienst.

https://www.omroepbrabant(...)oord-nooit-duidelijk
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:33:25 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210757728
Yvon K. zit wat mij betreft in dezelfde categorie als Rian van R. alleen die laatste pakt het wat handiger aan door ze wat ouder te zoeken en wachten tot hij vanzelf gaat (al dan niet versneld doordat zij zorgt dat hij zijn medicatie niet meer neemt).
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 26 september 2023 @ 13:49:17 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210757873
Tijdlijn:

2003: John Boom en Yvon K krijgen een relatie
(Datum onbekend) John Boom past testament aan
31 Juli 2011: John Boom pleegt zelfmoord
(Yvon blijkt de enige erfgenaam)

2020: Yvon gaat voor Mia Grinwis zorgen
13 Mei 2020: Mia komt te overlijden
Mei 2020: Yvon en Chris Grinwis krijgen een relatie
(Datum onbekend) Chris past testament aan
8 December 2020: Chris Grinwis komt te overlijden

Augustus 2021: lichaam Mia wordt opgegraven voor onderzoek, maar ze blijkt een natuurlijke dood gestorven te zijn
Oktober 2021: Yvon wordt aangehouden in een groot politieonderzoek, ze mag het proces in vrijheid afwachten

September 2023: het proces begint, OM eist 7 jaar gevangenisstraf tegen Yvon
25 September 2023: Yvon pleegt zelfmoord, 2 dagen voor de uitspraak

[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 26-09-2023 13:55:40 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:03:50 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210757962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 10:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik heb dat niet gelezen, maar als je goed kan manipuleren dan zal je ongetwijfeld ook wel een journalist voor je karretje kunnen spannen.
Dit is het artikel, ik zie dat haar advocaat aan het woord is en niet Yvon K zelf, dat heb ik verkeerd onthouden.

Artikel is premium.

https://www.ad.nl/binnenl(...)nenerfenis~a562c526/
KuikenGuppy
  Spellchecker dinsdag 26 september 2023 @ 16:10:46 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210759175
Erfenis moet naar familie van Chris Grinwis vinden ze in Halsteren
quote:
Veel inwoners van Halsteren leven enorm mee met de familie Grinwis. Al jaren, maar zeker nu zijn voormalige geliefde Yvon K. maandag zelfmoord heeft gepleegd. De erfenis van Chris Grinwis moet naar zijn familie gaan en niet naar die van haar, menen veel inwoners van het dorp.

“Heel schokkend, die zelfmoord”, knikt een vrouw die net supermarkt Plus in Halsteren wil binnengaan. Chris Grinwis was jaren eigenaar van deze dorpssupermarkt. Hij runde samen met zijn vrouw Mia de super in de Dorpsstraat. Veel inwoners van Halsteren kenden ze dan ook goed.

“Ik hoop dat ze een goede beslissing nemen over het geld dat vrijkomt, over de erfenis”, begint deze vrouw meteen. “Ik hoop dat het naar de familie van Grinwis gaat.”

"Ik heb Chris en Mia ook gekend. Heel lieve mensen."
Chris en Mia waren meer dan veertig jaar samen. Grinwis had zelf geen kinderen, maar zijn vrouw Mia had die wel.

Inmiddels staat het huis van Chris en Mia in Halsteren te koop voor 735.000 euro. De opbrengst is uiteindelijk voor de erfgenamen.

De voormalige supermarkteigenaar verloor zijn vrouw in mei 2020 en daarna kreeg hij meteen een relatie met Yvon. Hij was zo weg van Yvon dat Grinwis zijn testament veranderde. Hij bepaalde dat al zijn bezittingen naar Yvon K. moesten gaan. Nu zij dood is, erven haar kinderen al haar bezittingen, inclusief wat zij van Chris Grinwis geërfd heeft.

Het ligt het meest voor de hand dat de dochter van Yvon alles erft. Yvon vertelde tijdens haar rechtszaak dat ze met haar dochter erg close was. Met haar andere kinderen is het contact verbroken.

Een andere man in Halsteren begint ook meteen over die erfenis. “Ik hoop dat het geld niet naar haar nabestaanden gaat”, zegt hij. Er wordt in het dorp veel over zaak gesproken. Al jaren, eigenlijk. Ik heb Chris en Mia ook gekend. Heel lieve mensen. Mijn kinderen hebben nog hier in de Plus gewerkt.”

Ook andere mensen op straat in Halsteren zijn het met hem eens. Een man zegt: “Vreselijk mens, die Yvon K., al kende ik haar niet. Chris’ eerste vrouw Mia kende ik wel. Heel aardige vrouw. Dat haar familie en die van Chris het geld krijgen, dat wens ik ze toe en niet die vreselijke vrouw.”

“Yvon K. had vast moeten zitten. Uit zelfbescherming.”
Een andere man vindt het stom dat justitie een moordverdachte vrij had gelaten. Yvon K. mocht thuis de uitspraak afwachten. “Ze had vast moeten zitten. Uit zelfbescherming”, meent hij. “Ze is nu nog steeds onschuldig en zal niet meer veroordeeld worden.”

“Heel raar”, vindt hij. “Die erfenis. Onverteerbaar voor de nabestaanden. Maar ja, de rechter kan de wet niet veranderen en kan de beslissing van Chris om Yvon erfgename te maken, niet herroepen.”
Filmpje in de link.
pi_210759299
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210760244
Erfenis moet gewoon verdeeld worden aan de nabestaanden van meneer Grinwis. Broers, zusters, neven en nichten.
pi_210760583
De dochters van John Boom mogen ook wel smartengeld voor de schade die dat vieze wijf toegebracht heeft.
En als je 40 jaar samen bent geweest met Mia neem ik aan dat hij de kinderen van Mia als de zijn zag?

Geen cent naar de dochter van Yvon in ieder geval, dat kan toch echt niet?! Mocht dit wel gebeuren en ze neemt het aan is ze net zo ziek als haar moeder. Ik zou haar vermoorden waarschijnlijk als ik één van de kinderen was.
pi_210761212
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:47 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dochters van John Boom mogen ook wel smartengeld voor de schade die dat vieze wijf toegebracht heeft.
En als je 40 jaar samen bent geweest met Mia neem ik aan dat hij de kinderen van Mia als de zijn zag?

Geen cent naar de dochter van Yvon in ieder geval, dat kan toch echt niet?! Mocht dit wel gebeuren en ze neemt het aan is ze net zo ziek als haar moeder. Ik zou haar vermoorden waarschijnlijk als ik één van de kinderen was.
De wet is duidelijk wat betreft de erfenis. Een civielrechtelijke rechtbank kan wel een andere mening hebben en besluiten dat Yvon en haar dochter niets erven. Alleen dan zal de rechtbank morgen wel iets moeten prijsgeven (schuldig/onschuldig). Juridisch is daar een mogelijkheid tot, maar de kans is klein dat we ooit te weten komen wat de rechtbank van deze zaak vond (het vonnis is al klaar).

Los van alle feiten, denk ik dat iedereen met een normaal werkend brein het volgende toch wel dubieus zou vinden:

John, maanden voor overlijden testament aangepast tengunste van Yvon. John zonder overleg familie direct gecremeerd.

Chris, maanden voor overlijden testament aangepast tengunste van Yvon en dochter. Ook hier weer vreemde situatie rond de begrafenis.

In beide gevallen hadden de mannen GEEN slechte band met de kinderen. In beide gevallen sprake van inmenging van Yvon in familie van de mannen.

Yvon ziet haar 4! Andere kinderen niet meer, die wilden niets met haar te maken hebben.
pi_210761882
If it smells like a duck, acts like a duck and looks like a duck, it’s probably a duck.

Met andere woorden: dat je als Yvon zijnde 2 x in zo’n verdachte situatie komt met je partner, dan is dat geen toeval meer.
Ze moet haast wel schuldig zijn.
pi_210763359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:02 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
De wet is duidelijk wat betreft de erfenis. Een civielrechtelijke rechtbank kan wel een andere mening hebben en besluiten dat Yvon en haar dochter niets erven. Alleen dan zal de rechtbank morgen wel iets moeten prijsgeven (schuldig/onschuldig). Juridisch is daar een mogelijkheid tot, maar de kans is klein dat we ooit te weten komen wat de rechtbank van deze zaak vond (het vonnis is al klaar).

Los van alle feiten, denk ik dat iedereen met een normaal werkend brein het volgende toch wel dubieus zou vinden:

John, maanden voor overlijden testament aangepast tengunste van Yvon. John zonder overleg familie direct gecremeerd.

Chris, maanden voor overlijden testament aangepast tengunste van Yvon en dochter. Ook hier weer vreemde situatie rond de begrafenis.

In beide gevallen hadden de mannen GEEN slechte band met de kinderen. In beide gevallen sprake van inmenging van Yvon in familie van de mannen.

Yvon ziet haar 4! Andere kinderen niet meer, die wilden niets met haar te maken hebben.
En getuige de rouwadvertentie had ze naast geen contact met dr kinderen ook al 15 jaar geen contact met haar vader mogen hebben. Dan vraag je toch af wat daar de reden van was.

Die rouwadvertenties zijn ook beide ronduit apart te noemen.

Vooral de crematie van John vind ik raar. Zonder het zijn kinderen te vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')