Boy Zonderman is ook oud geworden…quote:Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef NoCigar het volgende:
Er wordt nog gedemonstreerd en nu zijn er echt alleen maar totale gekken over. Hardop gelachen toen die kerel na de professor begon te spreken. Alles wat goed was de afgelopen jaren komt hier samen.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 september 2023 19:31 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Boy Zonderman is ook oud geworden…Toch maar even gaan uitzoeken of het hem niet echt was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
deze mensen hebben professionele hulp nodigquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Net als vorig jaar waren complotdenkers aanwezig bij de 8 oktober viering in Alkmaar. Ze liepen in de optocht (op zaterdag 7 oktober) mee met achterlijke complotteksten en de vlag van Joegoslavie.
Een Alkmaarse junk verzorgde de organisatie van deze wappiebingo.
https://www.facebook.com/mike.ultee.5/videos/642119111378803/
Jamaardiedoenmeeaanhetsysteem. En ze hebben allemaal een pinapparaat en dan weet je het wel.quote:
In Zeeland zie je ook nog heel veel omgekeerde vlaggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Jamaardiedoenmeeaanhetsysteem. En ze hebben allemaal een pinapparaat en dan weet je het wel.
Een ritje door het oosten van het land leverde vrijdag nog wat omgekeerde vlaggen om weilanden op. Te vinden in de omgeving van Hardenberg en langs de A1 bij Rijssen. De laatste had ook nog spandoeken met het bericht dat Sigrid Kaag is gedagvaard in Friesland. Dat daar intussen de vrijstaat is uitgeroepen en een tribunaal is opgericht, is me dan weer ontgaan.
Dat vinden de mooi hoor, een volstrekt kansloze dagvaarding die iedereen kan doen. Zelfs Bill Gates hebben ze opgenomen in de dagvaardingquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Een ritje door het oosten van het land leverde vrijdag nog wat omgekeerde vlaggen om weilanden op. Te vinden in de omgeving van Hardenberg en langs de A1 bij Rijssen. De laatste had ook nog spandoeken met het bericht dat Sigrid Kaag is gedagvaard in Friesland. Dat daar intussen de vrijstaat is uitgeroepen en een tribunaal is opgericht, is me dan weer ontgaan.
Rode zakdoeken. 50 x 50 cm. En die hang je waar op?quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:21 schreef NoCigar het volgende:
In NB zie ik ze niet veel omgekeerde vlaggen meer. In Vlaanderen, rondom Turnhout zie ik nog steeds heel veel rode zakdoeken (net zoiets aldaar als een omgekeerde vlag). Zoveel zelfs dat ik me onwillekeurig wel eens afvraag hoe je in sommige streken moet wonen als je geen zakdoek aan je deur of huis heb wapperen. Ik heb allemaal fantasien van nogal dwingende agrarische buren waartegen je geen nee kan zeggen zonder uitgestoten te worden.
Die rode zakdoeken snap ik wel. De Belgische vlag op z’n kop ziet er weinig anders uit. En inderdaad, de gelijkenis tussen vlaggenwapperaars en een sekte is treffend. Nou plaats ik ook deze dagen graag een 🇮🇱 in mijn posts, maar dat is toch net als 🇺🇦.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:21 schreef NoCigar het volgende:
In NB zie ik ze niet veel omgekeerde vlaggen meer. In Vlaanderen, rondom Turnhout zie ik nog steeds heel veel rode zakdoeken (net zoiets aldaar als een omgekeerde vlag). Zoveel zelfs dat ik me onwillekeurig wel eens afvraag hoe je in sommige streken moet wonen als je geen zakdoek aan je deur of huis heb wapperen. Ik heb allemaal fantasien van nogal dwingende agrarische buren waartegen je geen nee kan zeggen zonder uitgestoten te worden.
BNW / nieuw conflict Isral tegen meerdere partijen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:17 schreef Magister_Artium het volgende:
Wat vinden de wappen eigenlijk van Isral? Het is wel stil op X, als het om dat onderwerp gaat, en wie iets zegt, is wel heel neutraal.
Benieuwd welke theorien er uit de hoge hoed gaan komen.
Zelfde werkwijze als Micha Kat. Die werd ooit gerekruteerd om journalistiek te lasteren in een zaak over onroerend goed.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:26 schreef NoCigar het volgende:
Dit is wel een tamelijk goed overzichtsartikel over de zaak:
https://www.ftm.nl/artike(...)r-van-complotdenkers
best lachu, Wouter wil iets terugdoen voor degenen die hem hebben gesteund en vraagt daarvoor financile steun van anderenquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Zelfde werkwijze als Micha Kat. Die werd ooit gerekruteerd om journalistiek te lasteren in een zaak over onroerend goed.
Over hem en zijn vrienden gesproken: Wouter Raatgever loopt weer los. Nog altijd handelen in naam van de Heer en even vastberaden om minister De Jonge en Jaap van Dissel aan te klagen voor zijn vrijheidsberoving. En daarom heeft hij geld nodig:
[ twitter ]
Complotters en logica gaan al tijden niet meer samen…quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
best lachu, Wouter wil iets terugdoen voor degenen die hem hebben gesteund en vraagt daarvoor financile steun van anderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |