abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210751667
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef NoCigar het volgende:
Er wordt nog gedemonstreerd en nu zijn er echt alleen maar totale gekken over. Hardop gelachen toen die kerel na de professor begon te spreken. Alles wat goed was de afgelopen jaren komt hier samen.

[ twitter ]
Boy Zonderman is ook oud geworden…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210751847
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:31 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Boy Zonderman is ook oud geworden…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even gaan uitzoeken of het hem niet echt was.. :X
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_210752124
Geweldig dat dit topic weer actief is.
Er is in de tussentijd niet heel veel gebeurd.

BPOC2020 is door het openbaar ministerie aangepakt, ex-dominee Pieter Kuit is betrapt op fraude. Hij heeft 4 ton aan donaties ontvangen, waarvan geen cent meer terug te vinden is. Wel zijn er veel grote prive-uitgaven gedaan, waarvan ook op Aruba. Detail is dat Pieter Kuit een uitkering geniet.
Kuit en zijn dochter zijn inmiddels uit de stichting gezet. Er is een poging gedaan om het geld terug te vorderen. Onduidelijk is of Pieter Kuit zich nog moet verantwoorden voor de rechter voor dit economisch delict.

De wekelijkse wappiekermis is gereduceerd tot een heel klein groepje, wat zich voegt bij 'Petra Petra Petraxyz', oftewel Petra Ottenhof. Deze Petra is corona-activist en inmiddels pro-russisch activist. Elke laatste zondag van de maand staat Petra op de Dam te demonstreren voor Rusland.

Supergrappig is dat zondag een andere corona-activist opdook op deze demonstratie, verkleed als koe. Samen met een vrouw - ook verkleed als koe - begon de man door een megafoon een verhaal op te hangen over zijn aversie tegen de overheid. Petra petra petraxyz pikte dat niet en vroeg de man op te tiefen van haar demonstratie. Prachtig, de ene wap die de andere wap wegstuurd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_210752136
Ben benieuwd of de Alkmaarse wappievereniging 'United hands' op 8 Oktober weer stampij komt maken. Helaas kon ik daar vorig jaar niet bij zijn.
pi_210752498
Het grappige verschil:
Ik praat sinds voorjaar 2022 over Corona in de verleden tijd.
Ik reis elke zomer en winter waar ik maar heen wil.
Ik spreek in het weekend met vrienden af.
Ik lees op het internet over allerlei onderwerpen die me interesseren: geschiedenis, muziek, verre landen…
Als ik naar Amsterdam ga, wat ik niet vaak doe, maak ik een rondje langs de Dam, een gracht, een museum en wat antiquariaten.

De wap praat nog altijd in de tegenwoordige tijd over Corona.
De wap reist wekelijks naar dezelfde demonstraties.
De wap spreekt in het weekend af met andere wappen om in gekke onesies door een megafoon te schreeuwen dat ‘het’ niet klopt.
De wap leest op internet allerlei artikelen die zijn gevoel bevestigen en gaan over hetzelfde onderwerp.
Als de wap naar Amsterdam gaat, is dat om tussen de straatartiesten op de Dam te staan en te geloven dat de hele wereld hem serieus neemt.
pi_210876421
Net als vorig jaar waren complotdenkers aanwezig bij de 8 oktober viering in Alkmaar. Ze liepen in de optocht (op zaterdag 7 oktober) mee met achterlijke complotteksten en de vlag van Joegoslavie.
Een Alkmaarse junk verzorgde de organisatie van deze wappiebingo.

https://www.facebook.com/mike.ultee.5/videos/642119111378803/
pi_210876442
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Net als vorig jaar waren complotdenkers aanwezig bij de 8 oktober viering in Alkmaar. Ze liepen in de optocht (op zaterdag 7 oktober) mee met achterlijke complotteksten en de vlag van Joegoslavie.
Een Alkmaarse junk verzorgde de organisatie van deze wappiebingo.

https://www.facebook.com/mike.ultee.5/videos/642119111378803/
deze mensen hebben professionele hulp nodig
pi_210876611
Het MKB moet kapot. Vreemde eis.
anonieme razernist
pi_210881581
quote:
5s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:54 schreef NoCigar het volgende:
Het MKB moet kapot. Vreemde eis.
Jamaardiedoenmeeaanhetsysteem. En ze hebben allemaal een pinapparaat en dan weet je het wel.

Een ritje door het oosten van het land leverde vrijdag nog wat omgekeerde vlaggen om weilanden op. Te vinden in de omgeving van Hardenberg en langs de A1 bij Rijssen. De laatste had ook nog spandoeken met het bericht dat Sigrid Kaag is gedagvaard in Friesland. Dat daar intussen de vrijstaat is uitgeroepen en een tribunaal is opgericht, is me dan weer ontgaan.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 oktober 2023 @ 17:31:56 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210881793
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Jamaardiedoenmeeaanhetsysteem. En ze hebben allemaal een pinapparaat en dan weet je het wel.

Een ritje door het oosten van het land leverde vrijdag nog wat omgekeerde vlaggen om weilanden op. Te vinden in de omgeving van Hardenberg en langs de A1 bij Rijssen. De laatste had ook nog spandoeken met het bericht dat Sigrid Kaag is gedagvaard in Friesland. Dat daar intussen de vrijstaat is uitgeroepen en een tribunaal is opgericht, is me dan weer ontgaan.
In Zeeland zie je ook nog heel veel omgekeerde vlaggen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 oktober 2023 @ 17:41:12 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210881956
Was er gisteren toevallig ook iets te doen? Ik zag gisteren op station Tilburg allemaal figuren met boerenzakdoekjes om hun nek. En later op de dag op Utrecht CS zag ik een jongedame in joggingbroek en bomberjack met een vlag op de mouw: een prinsenvlag met kraaienpootje.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210882878
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat vinden de mooi hoor, een volstrekt kansloze dagvaarding die iedereen kan doen. Zelfs Bill Gates hebben ze opgenomen in de dagvaarding |:( :')

En als je een foto kan sturen van een doek over die rechtoprecht-bullshit dan springen ze een gat in de lucht.
veel meer dan ' Donaties zijn welkom ' staat er niet op de site https://rechtoprecht.net/
pi_210888058
In NB zie ik ze niet veel omgekeerde vlaggen meer. In Vlaanderen, rondom Turnhout zie ik nog steeds heel veel rode zakdoeken (net zoiets aldaar als een omgekeerde vlag). Zoveel zelfs dat ik me onwillekeurig wel eens afvraag hoe je in sommige streken moet wonen als je geen zakdoek aan je deur of huis heb wapperen. Ik heb allemaal fantasien van nogal dwingende agrarische buren waartegen je geen nee kan zeggen zonder uitgestoten te worden.
anonieme razernist
pi_210888842
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:21 schreef NoCigar het volgende:
In NB zie ik ze niet veel omgekeerde vlaggen meer. In Vlaanderen, rondom Turnhout zie ik nog steeds heel veel rode zakdoeken (net zoiets aldaar als een omgekeerde vlag). Zoveel zelfs dat ik me onwillekeurig wel eens afvraag hoe je in sommige streken moet wonen als je geen zakdoek aan je deur of huis heb wapperen. Ik heb allemaal fantasien van nogal dwingende agrarische buren waartegen je geen nee kan zeggen zonder uitgestoten te worden.
Rode zakdoeken. 50 x 50 cm. En die hang je waar op?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 09-10-2023 05:12:01 ]
pi_210894732
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:21 schreef NoCigar het volgende:
Die rode zakdoeken snap ik wel. De Belgische vlag op z’n kop ziet er weinig anders uit. En inderdaad, de gelijkenis tussen vlaggenwapperaars en een sekte is treffend. Nou plaats ik ook deze dagen graag een 🇮🇱 in mijn posts, maar dat is toch net als 🇺🇦.
pi_210895788
De rode zakdoek is beter bekend als de Hanky code.

Zoek zelf maar op waar de rode kleur voor staat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Handkerchief_code
pi_210898271
Wat vinden de wappen eigenlijk van Isral? Het is wel stil op X, als het om dat onderwerp gaat, en wie iets zegt, is wel heel neutraal.
Benieuwd welke theorien er uit de hoge hoed gaan komen.
pi_210898901
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:17 schreef Magister_Artium het volgende:
Wat vinden de wappen eigenlijk van Isral? Het is wel stil op X, als het om dat onderwerp gaat, en wie iets zegt, is wel heel neutraal.
Benieuwd welke theorien er uit de hoge hoed gaan komen.
BNW / nieuw conflict Isral tegen meerdere partijen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211134534
Deze week komen drie complotdenkers voor de rechter. Huig Plug, Marlies van Muiswinkel, de cameraman en tevens neef van Huig Plug Pieter Parlevliet.

Het gaat om 5 aanklachten van smaad en laster. Vandaag komt de zaak van Marlies van Muiswinkel voor de rechter. Morgen die van Huig Plug.

Geen livestream, wel wat figuren op social media die soortvan verslag doen.
pi_211138173
Dit is wel een tamelijk goed overzichtsartikel over de zaak:
https://www.ftm.nl/artike(...)r-van-complotdenkers
anonieme razernist
pi_211138912
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2023 17:26 schreef NoCigar het volgende:
Dit is wel een tamelijk goed overzichtsartikel over de zaak:
https://www.ftm.nl/artike(...)r-van-complotdenkers
Zelfde werkwijze als Micha Kat. Die werd ooit gerekruteerd om journalistiek te lasteren in een zaak over onroerend goed.
Over hem en zijn vrienden gesproken: Wouter Raatgever loopt weer los. Nog altijd handelen in naam van de Heer en even vastberaden om minister De Jonge en Jaap van Dissel aan te klagen voor zijn vrijheidsberoving. En daarom heeft hij geld nodig:

twitter
pi_211138984
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:52 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Zelfde werkwijze als Micha Kat. Die werd ooit gerekruteerd om journalistiek te lasteren in een zaak over onroerend goed.
Over hem en zijn vrienden gesproken: Wouter Raatgever loopt weer los. Nog altijd handelen in naam van de Heer en even vastberaden om minister De Jonge en Jaap van Dissel aan te klagen voor zijn vrijheidsberoving. En daarom heeft hij geld nodig:

[ twitter ]
best lachu, Wouter wil iets terugdoen voor degenen die hem hebben gesteund en vraagt daarvoor financile steun van anderen :')
pi_211140726
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
best lachu, Wouter wil iets terugdoen voor degenen die hem hebben gesteund en vraagt daarvoor financile steun van anderen :')
Complotters en logica gaan al tijden niet meer samen…

Hoewel niet echt een coronaprotest, is het nog het vermelden waard dat de ‘autonomen’ niet kapot te krijgen zijn in het nastreven van hun idealen. Youri heeft de rechter gewraakt, maar daarna is de zitting gewoon voortgezet. Uitspraak medio november.
De afgelopen dagen zijn de heren postmasters naar het Pietersplein getrokken en hebben ze een document achtergelaten waarin de Portugese troon wordt teruggeist. Het nut daarvan ontgaat me nog altijd..l
pi_211143989
Nog maar amper begonnen of Huig Plug wraakt alle rechters. De voorzitter krijgt 'oplichter' naar zich toegeroepen. Huig wraakt ook de officier van justitie, en roept daarbij: "U staat aan de verkeerde kant van de geschiedenis"

Hmm, dat waren dan 90 minuten goed besteed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')