abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2026 @ 19:27:42 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219995632
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 19:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Lol wut
https://chrisklomp.nl/ped(...)af-ondanks-vormfout/

quote:
De psychiater die Max onderzocht constateerde dat hij lijdt aan een psychotische stoornis (een schizo-affectieve stoornis):

‘De verdachte vertoont gedesorganiseerd, emotioneel en cognitief instabiel gedrag, hetgeen zijn vermogen tot het nemen van weloverwogen besluiten en het tonen van weloverwogen gedrag ondermijnt’

Syrië
De psychiater zag het goed, want inmiddels is Max buitengewoon impulsief gevlucht naar Syrië (omdat hij zich in Nederland bij de politie moest melden voor een korte celstraf).

In de verwarde wereld van Max strijden duivelse krachten al jaren tegen het goede. Zo stond hij ooit eens zonder een spoor van ironie of satire te filmen voor de fabriek van het biermerk Duvel om naar eigen zeggen te protesteren tegen – checkt notes – de duivel. Ook vroeg hij ooit aandacht voor het ‘demonische’ logo van Tesla.

En nee, dit is geen grap.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 3 februari 2026 @ 19:32:34 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219995681
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 19:22 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
dit topic ging in de coronatijd over demonstraties. het werd later een topic over corona-gekkies, zoals de fakkel-gek die nu in Syrië zit. gevlucht wegens een celstraf in Nederland.
En wat is het verband tussen dit alles?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219995927
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 19:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En wat is het verband tussen dit alles?
Nou, enkele diehard corona-demonstranten zijn nooit gestopt met demonstreren.
Die gingen door met bedreigen/lasteren van politici en journalisten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')