Oh, de acties zijn allemaal wel te begrijpen. Kale en Kokkie genotquote:
Gewoon een terechte klacht natuurlijk. De KNVB maakt er een zooitje van.quote:
Die is toevallig ook weer opgedoken als bestuursraad hoofdquote:Op maandag 25 september 2023 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het weer zo'n Hennie Henrichs type? @:powerloungen
Ja wat ik al zei, Ajax is echt in alles een hele kleine club. Zelfs nu hebben ze niet door dat ze gewoon even stil in een hoekje moeten gaan zitten.quote:Op maandag 25 september 2023 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon een terechte klacht natuurlijk. De KNVB maakt er een zooitje van.
Maar om dan te dreigen met een rechtszaak een weet ik wat meer is nog treuriger dan treurig. Het is hun schuld he?
En nog even boos worden over Hugo de Jonge in de arenaquote:Op maandag 25 september 2023 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, de acties zijn allemaal wel te begrijpen. Kale en Kokkie genot
Arne Slot met zijn eigen privéleger richting de arenaquote:Op maandag 25 september 2023 17:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me gisteren. Ajax-Hooligans die vechten met een leger aan uitsmijters.
Niemand neemt België serieusquote:Op maandag 25 september 2023 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo wordt de rest van de wedstrijd afgewerkt?
in België is dat gewoon een 0-5 ff
Maar die zit er niet.quote:Op maandag 25 september 2023 17:25 schreef -XOR- het volgende:
Benieuwd of Ronald Waterreus vanavond bij Rondo nog een mening over ons aller Ajax heeft.
Het sprookje is even uitgewerkt, maar dat is lastig te bevatten in de nepste stad van het land.quote:Op maandag 25 september 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat ik al zei, Ajax is echt in alles een hele kleine club. Zelfs nu hebben ze niet door dat ze gewoon even stil in een hoekje moeten gaan zitten.
Jammer, een stukje nuance was meer dan welkom geweest.quote:
AFC AJAX #3718quote:
In een aantal gevallen zouden 'we' dat misschien wel eens moeten doen.quote:
Niet te doen joh.quote:Op maandag 25 september 2023 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen draadjes gelezen of wat?
Ja. Helemaal vol met feyenoords supporters etc. Dus ja zelfs die supporters nemen het serieus anders kom je hier niet postenquote:Op maandag 25 september 2023 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen draadjes gelezen of wat?
Vreemde redenatie, maar okequote:Op maandag 25 september 2023 17:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Helemaal vol met feyenoords supporters etc. Dus ja zelfs die supporters nemen het serieus anders kom je hier niet posten
Er is maar 1 Hennie Henrichs, al begrijp ik niet zo goed dat de voorzitter van RVC niet uit de vereniging komt.quote:Op maandag 25 september 2023 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het weer zo'n Hennie Henrichs type? @:powerloungen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |